Was dat toevallig of wist je dat ze daar werkte en had je aangegeven dat je door haar geknipt wilde worden?
Nee, ik wist het totaal niet.. Stapte daar binnen en zag haar haren wassen bij iemand. Vond het heel grappig en toen ging ze ook nog mijn haren wassen Was wel gezellig.. ff bijbeppen over de kids. Haar kindje was ook 3 weken te vroeg geboren en is precies een week na Fenna geboren. Echt heel grappig
tnx Gwen! Oh het is trouwens rijstepap geworden, dat wil zeggen als het lukt.. had nog rijst staan van gisteren, maar bakt snel aan, en het is basmatirijst en geen gewone rijst, dus ik hoop dat het lukt.. En anders wordt het alsnog poffertjes haha
Leuk zo je haar. Ik zag dat je al een idee had met het eten. Hier ook alleen. Ik denk dat ik maar lekker de frietpan aan ga zetten. Hmmmmmm frietjes.
Wowie ik zag dat ik al op nummer 188 sta. Ja ik ga langzaam omhoog. Alle nov. mama's moeten bij de eerste 50 terecht komen
Links in het menu staat gebruikerslijst. Daar op klikken en dan selecteren op aantal berichten en dan oplopend.
tari, heel veel succves morvgen. Ik kan nog steeds niet typen. De fv doet het niet en fvervderv plaats hij zichvzelfv wel als ik de ffv intyp of een willekueige andere letterv. Roelie, het is niet gek datg je emotioneel bent hoor.v Stasia wat ging Ibo doen bij het consulaat? Deniz inschvrijven? Wij hebben efva ook ingeschrveen bij het spaanse. Dafjve ervg leuk je haar.v Gwen doe je natasja de groveten fvan me? Wij gaan waarschvijnlijk toch vmnavarv Duitsland. Ik ga efevn een anderve pc ofzo opzoeken. V OWja, mvijn hyfevs is oook prive dus de agenda mag favn mvij ook openbaar.v