November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja ja de eerste november mama komt zich melden .....

    ik was 4 nov uitgerekend maar ben 22 oktober bevallen van onze prachtige zoon Jelmer !

    ben benieuwd wie er volgt ;) ?
     
  2. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    van harte gefeliciteerd

    Ik wil ook maar moet nog even geduld hebben
     
  3. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ehmm.... ik niet
    Maar ik lees wel stiekem mee :p
     
  4. margreet78

    margreet78 Bekend lid

    14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Nou Sybje, de anderen hebben je hier nog niet gevonden geloof ik. Maar goed, dat komt vast wel als de kraamtijden voorbij zijn en jullie weer wat fitter worden. Succes met het herstel meis, en geniet van je knappe kindje! (Hoe gaat het nu met de BV?)
     
  5. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @margreet : ik ben helaas gestopt met de bv .....heb het er erg moeilijk mee gehad maar het was geen doen meer .
    Jelmer verzetten zit erg tegen mijn borsten en voor mij was het en bleef het pijnlijk ......
    sinds ik gestopt ben heb ik een heerlijk tevreden mannetje en zelf voel ik me ook een stuk beter !
     
  6. JaneyJ

    JaneyJ Fanatiek lid

    15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Het is inderdaad nog rustig hier. Wel al 10 novembermama's, maar alleen Sybje heeft zich hier gemeld. De rest komt vast vanzelf wanneer alles wat rustiger wordt en de eerste kraamweek is geweest.
     
  7. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    misschien moeten we op de lijst bij de nov mama's een link plaatsen ?
     
  8. Laurie

    Laurie Fanatiek lid

    29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik zal me ook even melden, 4 november uitgerekend maar op 20 oktober bevallen van een prachtige dochter Laura.

    Het gaat erg goed, Laura is weer terug op haar geboorte gewicht en de borstvoeding gaat goed.

    Vind het wel erggggug druk allemaal, maar dat zal ongetwijfeld zijn weg gaan vinden. Ben nog zwak van de HELLP en de keizersnee, maar voel wel dat ik met de dag meer energie krijg.
     
  9. JaneyJ

    JaneyJ Fanatiek lid

    15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goed idee Sybje! PB jij dit naar Jootje of Kersje?

    Corien, fijn dat de bv nu goed gaat en dat Laura weer op haar gewicht is. Die energie komt wel weer terug, maar heeft even tijd nodig denk ik.
     
  10. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : is goed !

    @corien : het geeft me hoop dat je zet dagt je energie weer terugkomt .....en dan heb jij nog een zwaardere bevaling achter de rug als mij ...
    maar hier wil het nog niet echt vlotten ....
    heb jij ook zo'n last van tranen ? pppff ben de hele dag aan het huilen
     
  11. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nou dames, ik hoop dat ik de groep snel mag komen versterkten ;)
     
  12. jootje24

    jootje24 VIP lid

    11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    gedaan hoor! :)
     
  13. Ukkepuk078

    Ukkepuk078 Fanatiek lid

    6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik kom me ook even melden, Ik was 5 nov uitgerekend en ben op 26 oktober bevallen van onze prachtige, gezonde dochter Maud.

    Ik heb drie dagen in het ziekenhuis gelegen, op vrijdag en zaterdag gel gekregen om ingeleid te worden en zondag morgen om 10 uur hebben ze mn vliezen gebroken.
    Na drie kwartier pers weeen gehad te hebben zijn ze overgegaan op de vacuumpomp omdat Maud een sterrenkijker was en er niet uit wilde en haar hardslag ging tussen elke wee naar beneden ipv omhoog.
    na vier persweeen met de vacuumpomp kwam ze om 14.02 ter wereld.
     
  14. Laurie

    Laurie Fanatiek lid

    29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Nee valt mee. Alleen soms 's avonds als ik voor mijn gevoel alweer moet voeden wordt het me soms even te veel.

    Ik weet dat ik zel voor bv kies en ik blijf er ook mee doorgaan zolang het fysiek kan maar de frequentie en duur valt me erg zwaar. Om de drie uur waarbij ik circa 1,5 uur bezig ben (verschonen, aanleggen en soms nog nakolven).

    Gisteren voor controle gyneacoloog geweest ivm HELLP. Mijn bloeddruk is ondanks de mediatie nog te hoog. Moet nu voor tussentijdse controles naar de huisarts en de medicatie nog blijven gebruiken.
     
  15. spotlight

    spotlight Actief lid

    18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Ik meld me hier ook. Heb me bij de september mama´s aangemeld, maar voel me daar niet echt thuis omdat Noah na correctie niet dezelfde leeftijd heeft. Beetje moeilijk om je in een dergelijk topic thuis te voelen met zo´n prematuurtje
     
  16. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    welkom spotlight en ukkepuk !

    @corien : ik snap je helemaal meis ......doe het zolang je het prettig blijft vinden , je moet het wel als een prettig iets ervaren
     
  17. Ukkepuk078

    Ukkepuk078 Fanatiek lid

    6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Nou hier ook tranen hoor. kan echt om het minste of geringste in de tranen schieten... Maar ja hoort erbij zeggen ze.
     
  18. KersjeB

    KersjeB Bekend lid

    23 apr 2008
    820
    0
    0
    Hey meiden!

    Het nov topic is geopend, mooi hoor! Dat we hier straks met zijn allen met gezonde beebs terecht mogen komen.

    Jullie nogmaals een erg fijne kraamtijd gewenst, laat die tranen lekker lopen, dat hoort er allemaal bij, t zijn niet voor niets kraamtranen ;)

    Ik volg jullie hopelijk over een paar weekjes!

    Doei
     
  19. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    gelukkig ben ik niet de enige ...begon me al seniel te voelen .... ;) maar het word iedere dag ietsje beter ....maar owee als mijn man wat gevoeligs zegt of boos word ..... :cry: hihi
     
  20. Chebu

    Chebu VIP lid

    17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Spotlight, hoe is het met Noah?
     

Deel Deze Pagina