Ik lees wel heel veel bij de oktober mama's en heb ook wel de neiging om daar af en toe een vraag te stellen, Laura is immers van 20 oktober en komt dus meer overeen met de meeste baby's daar dan hier. Maar omdat jullie allemaal vertrouwd zijn ben ik toch maar gebleven. Ik hoop dat het hier straks actiever gaat worden en we ervaringen kunnen gaan delen.
gefeliciteerd klein wonder! Vandaag komt het cb langs, ben benieuwd wat ze komen doen.. Vanaf vandaag is mijn man weer aan het werk. wat een veranderingen allemaal!
Ik ben eigenlijk september mama en had me daar eerst ook aangemeld. Maar qua ontwikkeling komt hij toch meer overeen met een novemberbaby. Wat mij betreft ben je van harte welkom!
@janny : jij moet hier gewoon gezellig mee kletsen ! Jelmer is ook van oktober maar heb gewoon meer met de nov mama's
Ik mag hier ook wel kletsen toch? Mocht ons ventje perongelijk in december geboren worden......(hoop het niet ) Ik wil gewoon graag bij jullie blijven
heyy Jooze, je hoeft hier niet veel bij te lezen hoor! loopt nog niet zo hard hier vrouw van het cb is weer weg. Denise is 110gr gegroeit in een week. niet super veel maar wel genoeg. volgende week zouden we niet wegen, maar doen we nu uit voorzorg dus wel. Ook omdat ik het gevoel had dat mijn borstvoeding iets was terug gelopen deze week. ik gaf eerst altijd maar 1 borst per voeding en nu 2. Ik merk aan denise dat ze dit dus wel nodig heeft. Mijn borstvoeding is nu ook weer meer, heb nu toch echt wel weer zoogcompressen nodig!
hoi dames kan me hier nu ook eindelijk melden. ik ben 07-11-2008 bevallen van onze mooie kleine meid destiny nog net om 23.43 uur was eigenlijk 20 november uitgeteld maar werd 2 weken eerder ingeleid omdat ik hele erge last had van mijn bekken. groetjes laurien
JsztD: de link staat ook op de lijst bij de dames die nog moeten bevallen... handig voor als je hem straks een keer niet kan vinden @wendy: tuurlijk mag jij hier ook meekletsen! gezellie tzou toch wat zijn, lief en leed gedeelt tot aan de bevalling en dan ineens niet meer met ons kletsen na die tijd! @lautjuh: welkom en gefeliciteerd met Destiny
meis,als je een vraag hebt stel hem bij ons gewoon,geen probleem.we snappen wel dat je bij je eigen topic wilt blijven,wij hebben dat ook wel met de septembermama's die eigenlijk oktobermama's horen te zijn. dus...............als er iets is,gewoon ff checken.je kindje is tenslotte ouder dan de kindjes van november.jij bent iets verder met de ontwikkeling.geeft niks.hier gezellig kletsen met de bekenden en bij ons af en toe iets vragen. succes meisje.
Vanmiddag komt hier de VK. Ik ben benieuwd hoeveel Nikolai nu weegt. Hij krijgt al echt kneepjes etc. Doorslapen doet ie nog niet. Nou ja, tegen de tijd dat ie uit huis gaat mag ik toch hopen dat ie doorslaapt. *en ondertussen nog niks aan het huishouden gedaan*
hai hai, Ik ben net met Maud naar het cb geweest en ben zo trots op mn meisje, ze weegt nu 4140 gram en is 53 cm. Met haar geboorte woog ze 3140 en was ze 51 cm... . @ Corien.... hihih dat is precies hetzelfde wat ik dacht... Maud is van 26 Oktober en heb het idee dat ik daarlijk helemaal voor loop als de andere baby's geboren zijn. Als ik vragen heb stel ik ze wel aan mn lieve vriendin Blub....of in de Oktober maand.
Janny, natuurlijk mag je hier gewoon mee kletsen.. je baby komt nog straks wel op de wereld dus dat is ook gezellig als je hier ook ben haha.. mijne kind is ook niet november maar oktober ben ook zelfs welkom hier hihi.. maakt toch niks uit he.. ik heb afgelopen week een stapel kaarten voor prik gekregen voor esmay. die moet ik heel goed bewaren voordat ik volgende naar cb gaat moet ik een kaart meenemen voordat zij een prik krijgt dus. hebben jullie ook al?
@jaki : ja die heb ik ook ....die kun je het beste achter in het groeiboekje doen ...achter de plastic flap