November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Da's ook wat...ik krijg teveel geld overgemaakt volgens mij...ben benieuwd wanneer ze daar achter gaan komen...

@all: dit is Micky afgelopen vrijdag, oh oh oh wat zijn we trots! http://nl.youtube.com/watch?v=jQkArdd9ejI

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wat een schatje is Micky!
    zag ook een super leuke foto van Jesse voorbij komen.

Laura heeft ook een kale plek op haar achterhoofd, wat dat betreft lijkt ze nu echt op haar pappa :D

Ze draagt nu nog broekjes maat 56, de shirtjes 56 worden al krap. Ook haar jasje (56) past niet meer.

Ze is de laatste dagen een beetje van slag, zal de kerstdrukte of een sprongetje zijn. Heb haar nu gisteren en vandaag rond een uur of 21 op bed gelegd en daar was ze volgens mij erg blij mee. Ze sliep als een koe, vanmorgen zelfs tot 9 uur! (heeeeeeeeerlijk :D ) Ze slaapt al door sinds 14 november maar dit was wel heel erg luxe.

3. Niet meer actief

Wen: Wat een knap mannetje heb je, echt een super mooie foto! Enne, laat dat geld maar lekker rollen hoor hihi.

Hier zitten we ineens met 'moeilijke' nachten. Liam komt nu al een week lang iedere nacht om het uur/2 uur. Niet overstuur ofzo, maar gewoon willen drinken en daarna weer verder slapen. Opzich niet heel erg maar het begint nu toch wel zwaar te worden, ondanks dat ik tijdens het voeden verder slaap. Ik wordt toch wel steeds eventjes wakker en dat merk ik nu wel..

Hier trouwens ook verschillende maten qua broekjes/truitjes. Alhoewel hij volgens mij de laatste dagen ook bij zijn benen een groeispurt heeft gehad waardoor we nu echt met alle ledematen in maat 62 zitten hihi.

Ik merk trouwens dat Liam heel erg graag op zijn buik ligt / slaapt. Is dit gevaarlijk of mag dit wel?

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Officieel niet omdat dit de kans op wiegedood vergroot... Maar Tygo ligt ook liever op zijn buik dus leg hem overdag regelmatig op zijn buik te slapen... (zeker als hij op zijn buik, op papa's buik in slaap is gevalllen, als ik hem dan omdraai word hij wakker) mooie bijkomstigheid van buikslapen: mooi rond bolletje en het helpt tegen krampjes...

@wendy: Mooi mannetje heb je toch!

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Buikslapen is gevaarlijk omdat ze de warmte dan niet goed kwijt kunnen en ook het stikkingsgevaar. Ik wilde het ook graag doen en helemaal omdat Lotte al vanaf dag 1 de warmte goed zelf kan regelen maar op het cb werd het me echt ontraden. Ook met zulke sterke kinderen zoals Lotte is het gevaarlijk. Ik zie er zelf niet zo heel veel gevaar in maar neem het risico niet...

6. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @beatrice: jij bent toch eerder bevallen dan ik? Hoe kan Lotte dan jonger zijn volgens jouw ticker?

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai begint heel erg te speekselen. Kijk ik in zijn mond, zit er een hele witte harde plek in zijn kaak. Hij krijgt een tand!
    Ik kreeg zelf ook met 3 maanden tanden, dus misschien erfelijk? Hij houdt ook hele verhalen en maakt dan zoveel speeksel aan dat ie zich in zijn speeksel verslikt.

@Kleinwonder, op de buik slapen als kindjes hun hoofd nog niet goed kunnen optillen mag volgens mij nog niet?

8. 078mama

078mama Niet meer actief

hmmm goed punt! Ik ben op 18 november bevallen. Ik ga maar even een andere ticker opzoeken.

9. 078mama

078mama Niet meer actief

soooo aangepast!

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Dag allemaal!

Wij zijn weer veilig terug uit Italie, is allemaal prima gegaan en zeker voor herhaling vatbaar!

Wel even jammer: ik heb blijkbaar last gehad van verlate en besmettelijke zwangerschapsdementie of zo... Wij hebben ons op de ochtend van vertrek een uur verrekend! :oops: Dachten met onze planning 2 uur voor vertrek op Schiphol te zijn, maar eenmaal op weg in de auto kwam ik erachter dat we nog maar een uur hadden! STRESS! Bij aankomst was de vlucht al gesloten. Die hebben ze bij wijze van hoge uitzondering voor ons opnieuw geopend, maar vervolgens moesten we het hele eind van de check-in naar de gate rennen (natuurlijk zo ongeveer de verste gate; is normaal geloof ik 20 minuten lopen...). Dus stel je voor: moeders met handbagage en luiertas in een forse sprint voorop, vader met baby in de cocon van de kinderwagen daar even achteraan... Uiteindelijk zaten we gutsend van het zweet in het vliegtuig. Ediah niet: die had overal heerlijk doorheen geslapen en heeft pas in Italie haar ogen weer geopend!

Daar heerlijke dagen met de familie gehad, wel heel druk. Zit nu met een slapend meisje op schoot te typen... Ga haar maar lekker in haar bedje leggen en dan proberen het huis weer op orde te krijgen en een paar wassen te draaien.

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    hier nog eentje!. Laura kwijlt ook al heel erg, een vriendin viel het zaterdag opeens op dat het wit doorschemerde in haar kaak, er lijkt ook al een tandje te komen!

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ whabbit fijn dat jullie het fijn hebben gehad. En gezellig dat je weer terug bent.

@ Kleinwonder. Dankje meis. Ik kijk er erg naar uit om iets af te spreken ben zo benieuwd naar Liam :D

@ chebu zozo....je mannetje is idd snel met tandjes :)

@ Noa hoe gaat het met je buikpijn? Wordt ht al minder?

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    middag,
    las iets over tandjes! das vroeg zeg!

hier komen we net weer bij de dokter weg. Denise is alweer erg vol, en erg huilerig. Nu blijkt dat ze oorontsteking heeft in beide oren en een virale infectie aan de luchtwegen.
    ze moet nu starten met een antibiotica kuur. hoop dat ze weer snel de oude is.

verder weinig terug gelezen.
    leuk filmpje van micky!

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Kersje mooi filmpje!

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he jakkes! Sterkte!

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    we zijn sinds begin december over op volledig omneo...

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden slapen jullie kindjes altijd de 3 uur tussen de voedingen? Ik merk dat Jesse steeds minder slaapt tussen zijn voedingen. Hij ligt wel in bed maar slaapt eigenlijk niet echt.

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hier nu ook een wakker meisje..slaapt ook minder veel.
    eigenlijk hebben we hier al een beetje een ritme
    s'morgens wakker..s'middags slapen, sávonds wakker en dan s'nachts weer slapen

maar de slaapjes worden steeds korter.

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb even vluchtig bijgelezen!

We hebben een fantastische kerst gehad. Christine is lekker verwend, met speelgoed en kleertjes (o.a. een leuk mexx pakje, een Luca spiegel voor in de auto en een muziekdingetje van W&P, die is nu al helemaal een hit!) Ik heb 2 tapaskookboeken gekregen...

Hier een meisje dat veel huilt en hangerig is... :( En de laptop van de zaak ik plotseling stuk gegaan... :(

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ze is steeds vaker wakker tussen de voedingen...

Deel Deze Pagina