ik zocht nog wat kleertjes in maat 62..maar er is zo weinig leuks te vinden. iemand tips waar leuke kleertjes zijn die ook wat betaalbaar zijn? @tipp: klinkt als een super kerst! @wendy: ik leg denise na het voeden ook wel eens lekker in de box met wat speeldingetjes, geluidjes om haar heen. op een gegeven moment word ze wel moe. Tis ook niet dat ze vervelend is als ze niet slaapt gelukkig.
ik luister ook een 1 of ander top zoveel...op qmusic. wel grappig trouwens wat doen we met de buddy's die we hadden toen we zwanger waren? gewoon zo doorgaan toch? en is het dan ook handig dat we dat in de lijst zetten...?
Liam ook niet hoor, hij slaapt samen met ons tot 10 of 11 uur in de ochtend. Dan is hij wakker tot 15/16 uur en vanaf 16 slaapt heeft hij hazeslaapjes totdat we samen met hem op bed gaan.
Willen jullie evn op mijn site kijken. Het moet er zo uitzien, maar mijn moeder mist foto's als ze de pagina opent. Ben benieud of dat bij iedereen is. Bij mij doet hij het namelijk wel.
Hallo, ben ik even weer! Tjonge, heb haast geen tijd meer om de pc aan te zetten. Is zo ongeveer een week geleden. Hoe doen jullie dat?
Dat heeft volgens mij met de schermresoluties te maken. Verschilt per pc.. (Trouwens: super mooi gemaakt!)
Thanks voor jullie complimenten op ons filmpje @bea: dat ziet er kloppender uit ja! @jootje: jij bent en blijft mijn buddy, forever @kleertjes: Je kunt even kijken op kleertjes.com, de sale daar is prima betaalbaar, ik heb er zelf gisteren wat dingetjes gekocht. En ik zoek ook veel marktplaats, daar kun je zowel nieuw als tweedehands vinden. @wendy: dat heeft inderdaad met je scherm en de resolutie te maken. Ziet er wel leuk uit hoor! @janny: wij doen niets in het huishouden