Tim krijgt nu voeding voor hongerige baby's en ik hoop dat hij dit vanaf nu altijd doet maar het kan ook toeval zijn. Nu geniet ik er nog van iedere keer als het gebeurd. gr marielleB
hoi acne: tim begint ook al onder te zitten. het zat van de week alleen nog maar op zijn borstkast en nu zit zijn gezicht rechts ook al onder. Kinderwagen: wij hebben de mutsy 4 ride en hij bevalt echt heel erg goed. Tim valt niet in slaap tijdens de fles, hij drinkt die vol ongeduld leeg. Het liefst binnen 5 min, maar met wat hulp van ons lukt het om er een kwartier over te doen. Tot luid protest van Tim. gr MarielleB
@ Noatje, je bent goud waard! Thnks, ik ga weer ff lezen dan hihi! Sinds gisteravond wil ze ook niet meer de tepel pakken pfff helemaal driftig schoppen enzo, misschien is de methode van Jooze toepassen, dan pakt ze waarschijnlijk wel uiteindelijk. @Whabbit, wij hebben de Mutsaert (hupeldepup)ride.. waarom weet ik dit niet meer haha? Heerlijke wagen, heb ook de reiswieg die we er zo opklikken en de maxi-cosi klik ik er ook zo op. Enige nadeel is het onderstel, niet zo klein opklapbaar maar ik heb vrij grote auto dus dat geeft niet echt. Maar we hebben al hele einden gewandeld hier, langs het strand, door de wijk, door de rimboe (jaja!) en hij rijdt al een trein. (Mijn moeder heeft hem meegenomen in het vliegtuig toen ze in juli hier kwam op bezoek!) Esmee vannacht geslapen van 22.00 tot 4.00 heerlijk! Straks naar het CB! Hopelijk is ze wel gegroeit ondanks het BV-gedoe! Ik laat jullie weten!
thanks... Ik vind het hoodje draaien altijd zo eng... Ik moet altijd zoveel kracht zetten vind ik, dat ik het maar opgeef
Ik geef ook volledig bv en gelukkig slaapt Laura als sinds dat ze drie weken is door. Tegenwoordig slaap madame zelfs van rond 9 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends. Overdag komt ze dan wel om de 2 uur, maar dat lijkt me logisch. Wij hebben de Teutonia kinderwagen en dat bevalt ons super goed, bak en maxi cosi klikken er simpel op en ook het inklappen is een eitje. Ik neem haar in mijn eentje zonder moeite overal mee naar toe.
Je mag ook niet te hard duwen en het heeft ook geen zin, ze draaien dan toch terug. gewoon wachten tot ze vast slaapt en dan langzaam en zachtje draaien. gr MarielleB
Ohh meiden, begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden hoor. Ik moet a.s. maandag werken en ik zie het niet zitten om Noah weg te brengen. Zal toch door de zure appel moeten heen bijten
Fijn zeg dat er kindjes zijn die lekker lang slapen. Afgelopen nacht hoefde ik er pas om 2:45 uit. Toen kwam Bart pas. De laatste voeding was om 22:00 uur. Dus toch wat uren kunnen pakken. Zker omdat mijn man deze voeding heeft gedaan en ik al lekker op bed lag om 20:30 uur. Babyacne, Bart had daar ook zo'n last van. Maar gelukkig gaat het nu weg. Ziet er iets beter uit zo! Voorderest gaat alles zijn gangetje. We hebben druppels gehaald van vsm voor de dikke poep. Hij heeft vandaag gepoept en het eerste kleine stukje was nog dik maar de rest was lekker dunnig. Heerlijk dat dat nu ook goed gaat. Nu de druppels blijven gebruiken t/m 3 maanden ongeveer. Ga nu lekker eten dus de groeten.
Babyacne: Hier (nog) niets van gemerkt: nog heerlijke zachte wangen. Kinderwagen: Hij is heel mooi, maar amper nog gebruikt. Ik ben meer van de buikdrager/draagdoeken. We hadden dus tot nu toe nog geen kinderwagen hoeven hebben . We hebben hem 1x gebruikt, op dag 7 om de eerste keer naar buiten te gaan. Spotlight: Ik ken je gevoel helemaal! Hier zelfs nu al stress omdat Liam vanaf 2 febr. een paar uurtjes per week naar een gastouder moet. Ik vind het vreselijk en wil er nog niet aan denken. Denk dat we inderdaad even door de giga zure appel heen moeten bijten. Corien: Wat heerlijk zeg dat Laura zo goed slaapt! Hier nog niets van te merken hihi. Meneer komt 's nachts gewoon om het uur/2 uur. Gelukkig slaapt hij bij ons in de kamer dus hoef ik er niet echt uit en slaap ik zo weer verder.
kan het me zo voorstellen! ik zie er nu al tegenop om in febr weer te gaan werken en Denise te moeten afzetten bij het kdv...lijkt me echt erg.
ik ging naar de dokter vanwege de verkoudheid, waar ze maar niet van komt. ze smoorde soms bijna in de slijmen. Toen hij in haar oortjes keek bleken deze ontstoken te zijn. de verkoudheid bleek mee te vallen, allemaal loszittend slijm. dus toeval eigenlijk. ik had al wel eens tegen mijn vriend gezegt dat ze steeds van die rode oortjes had....maar niet nagedacht over een oorontsteking.
Ooo meiden hou op over het wegbrengen naar het kdv! Ik wil absoluut niet! Ik hoop op die 25 miljoen zodat ik dat niet hoef te doen...
Hier nog steeds geen doorslaper helaas. Maar goed, alles op z'n tijd. Hij slaapt wel steeds langer. Nu van 22.30 tot 04.00. En dan wel weer na het eten van 04.30 tot 09.00. Over mijn kinderwagen ben ik heel erg tevreden. Ik heb een merk dat in Nederland niet verkrijgbaar is dus ook nog eens origineel hihi. Ben nu aan het sparen voor een lodger bunker want ik denk dat Nikolai niet zo lang in de kinderwagenbak past en als hij nog niet kan zitten dan moet hij toch in het zitgedeelte liggen. Hij speekselt zo enorm! En die witte plek in zijn kaak wordt ook groter. Verder wel een leuke ontwikkeling: hij lacht nu heel veel en als je 'm een rammelaar geeft, gaat ie rammelen. @Jootje, vervelend zeg! Hopelijk gaat oorontsteking snel weg.
Jootje je zou niet de enige moeder zijn die met een traantje wegloopt bij het kdv werk op een kdv en veel moeders gaan de eerste keer met een brok in hun keel weg. Moet er zelf ook niet aan denken dat ik weer moet beginnen en Tygo weg moet brengen naar het kdv. Hoop ook zeker op die 25 miljoen dan kan het werken wat minder Ons mannetje kreeg net de fles en voor het eerst huilde hij toen de fles leeg was, zou hij ineens meer nodig hebben.... Zielig oorontsteking hopelijk is het snel over.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Tipp42hgg. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. De Novemberkindjes Noah- 04-09-08-ggl 1055/39cm - hgl 4350/ 52cm - mt 50 - Spotlight Laura- 20-10-08- ggl 3400/52 cm - hgl 5160/ 57,5cm - mt 56/62 - Corien Jelmer- 22-10-08- ggl 4038/??cm - hgl 4855/57cm - mt 56/62 - Sybje Tygo Ryan- 27-10-08- ggl 3525/51 cm - hgl 4848/ 55cm - mt 56/62 - Maxje Christine- 27-10-08- ggl 2505/44cm - hgl 3305/51,5cm - mt 50/56 - Tipp42hgg Denise- 06-11-08- ggl 3520/48cm - hgl 4550/ 56cm - mt 56/62 - Jootje24 Nikolai - 08-11-08 - ggl 3475/50cm - hgl 4460/55cm - 56 - Chebu Bart - 09-11-08-ggl 3174/49cm - hgl 4310/ 52,8cm - mt 50/56 - Schildje Tygo - 13-11-08 - ggl 3550/52 cm - hgl 4100 / 54cm - Mt 50-56 - lot23 Kay - 13-11-08 - ggl 3615/52 cm - hgl 4000/ ??cm - Mt 56/62 - JsztD Liam - 21-11-08 - ggl 3800/50 cm - hgl 5140 / ??cm - Mt 56 - Kleinwonder Luca - 21-11-08 - ggl 4726/53 cm - hgl 4750 / ??cm - Mt 56-62 - San79 Micky- 21-11-08- ggl 3960/51cm - hgl 4400/53,5cm - mt 50/56 - KersjeB Tim- 26-11-08- ggl 3410/?? cm - hgl 3860/ 53cm - mt 50/56 - MarielleB Tygo Immanuël - 30-11-08 - ggl 3500/??cm - hgl 4900/55,5cm - Mt 50/56 - Noatje Walter - 03-12-08 - ggl 3200/52cm - hgl 3310/52cm - Mt 50 - Janny Jansen Jesse - 04-12-08 - ggl 3465/50cm - hgl 3470/??cm - Mt 50 - Wendy1983 De afspraken Januari 05-01: Christine CB 1e prikjes 06-01: JsztD controle gyn 07-01: Tygo Immanuel CB 08-01: Kay 1e prikjes 08-01: Bart 2e keer cb en 1e prikjes 12-01: Chebu controle gyn 13-01: Nikolai prikjes 14-01: Tygo cb 1e prikjes 19-01: Tygo Immanuel CB 1e prikjes 20-01: Denise cb, 2e prikjes 22-01: Tim 1e inentingen 26-01: Noah RS enting 29-01: Micky eerste prikjes Februari 05-02: Noah CB 12-02: Christine kinderarts 19-02: Noah KA
nee je hebt geen verwijzing nodig. Bij ons moet je wel eerst de rekening zelf betalen en dit kun je zelf opsturen naar de zorgverzekering. Het is niet goedkoop maar zeker de moeite waard van het proberen. Tim is nu wel erg onrustig en huilt veel maar dat hadden ze ook gezegt. gr MarielleB
Graag gedaan hoor was kleine moeite @kinderwagen: wij hebben de Quinny Millenium editie... vind hem heerlijk maar hij hoeft gelukkig niet uit elkaar... hij past zo achter in de Kia Pregio bus als we met schoonouders weggaan en zelf hebben we geen auto dus nemen we de stadsbus. Als we met de kleine jeep (van zijn ouders) gaan pa kken we de maxicosi en de andere Quinny met adapters en dat werkt uitstekend! @werken: Hier nog niet van toepassing 8 februari pas... maar hoorde vandaag dat er veel fulltimers hun contract niet verlengt werd en ze moeten mij 12 maart een vast contract geven als ze me verlengen... dus heb een vermoeden dat ook ik de zak krijg... dan hoef ik maar 4 weekjes fulltime te werken en kom ik dan in de WW... anders verander ik mijn contract in 13-32u
Hoi ben ik weer, Alles oke bij het CB.. @Tipp waar is Esmee gebleven in de lijst ? hihi! (ze is nu 3700 en 52cm!) Borstvoeding gaat weer redelijk goed, geef haar nu minder fles erbij, maar 60cc en dan komt ze eerder, alleen wel is ze wat humeuriger, geen super vol buikje meer maja, ff een paar trainingdagen.. hopelijk gaat het daarna goed!