November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte heeft bruine ogen! Dat had ze al 1 dag na de geboorte. Ik heb haar maar 1 keer met blauwe ogen gezien.

Kersje ik vind het vervelend om Lotte naar het kdv te brengen omdat ik er dan niet ben om haar te troosten als ze huilt en omdat het allemaal helemaal nieuw is voor haar en ik er dan niet bij ben. Ik hoop dat ik het daar in ieder geval droog kan houden, dan zie ik het in de auto wel weer verder.

Hoe plaatsen jullie eigenlijk hier een foto?

2. Niet meer actief

Hier komt nog lang geen nummer 2 hihi. Dubbel safe vanaf nu, eerst even van dit mannetje genieten. Maar bang voor een komende bevalling ben ik niet, de bevalling is mij 100% meegevallen.

Oogcontact: Liam maakt al een tijdje veel oogcontact, en ik merk de laatste week dat hij echt meer begint waar te nemen. Als we langs hem lopen volgt hij ons helemaal etc. Erg leuk.

Een paar week geleden hebben we een nieuwe auto gekocht, en vandaag zijn we wezen kijken voor een autootje voor mijzelf. Het wordt waarschijnlijk een vw golf tdi. Vrijdag een waarschijnlijk een proefritje en dan hopelijk kopen kopen kopen hihi

3. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    De bevalling liep bij mij natuurlijk helemaal niet zoals geplanned, maar kan niet eens zeggen dat het tegenviel: ik wist van tevoren al dat er zware en makkelijke bevalling zijn en dit was dus... een zware! :)
    Maar mijn knip is keurig genezen, heb nergens last meer van... zou het morgen weer doen (zelfs als het opnieuw zo loopt als dat het nu is gegaan).

Hoopvolle andere gedachte: omdat het nu zo'n zware bevalling was kan het bijna niet anders dan dat de volgende meevalt! :thumup:

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    leuk vera weer een auto voor je zelf heerlijk.
    Ook Jesse maakt al oog contact en volgt ons ook.

Ik zie ook niet heel erg op tegen een volgende bevalling, want hij kan niet erger dan deze zei de gyn. haha dus hij kan alleen maar meevallen. :)

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

6. 078mama

078mama Niet meer actief

San misschien moet je je moeder uitleggen dat je tegenwoordig een baby niet meer laat huilen omdat dit negatieve gevolgen kan hebben voor het kind als peuter en kleuter. En ik denk dat Luca sowieso al een streepje voor heeft omdat Oma in de buurt is. Op een kdv zijn het in eerste instantie vreemde meiden die met je baby lopen...

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    hier ook blauw grijze oogjes.... die ons inderdaad sinds kort echt aankijken... :D

Ik heb vandaag mijn nieuwe elektrische kolf binnengehad de Avent Isis IQ... vind hem helemaal geweldig :D lekker nog een maandje oefenen... ;)

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    :evil: ze zitten hier vuurwerk tegen het raam te gooien. we schrikken ons steeds half dod :evil: En de hond gaat nu echt door het lint... Maar ik wil het kalmerende spul zo lang mogelijk proberen uit te stellen, anders is het om 0:00 uitgewerkt :(

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Wendy hoe heb je dat gedaan met die foto, het is trouwens wel een schattig plaatje!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    via www.photobucket.com beatrice werkt erg makkelijk maar je moet wel het formaat op middel zetten anders zijn ze te groot.

11. 078mama

078mama Niet meer actief

Tipp afschieten die kinderen! Ik snap niet waarom mensen kinderen nemen hoor haha

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    hier ook veel gekanl. Ben net al naar buiten gelopen om te vragen of ze het bij iemand anders in de tuin willen gooien :(

Er ligt hier hier gotver een baby te slapen :)

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Even proberen

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ben veel te bang dat die K*T M*r*kk**ntjes het in mijn gezicht gooien :(

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    beatrice, je moet de [​IMG]

16. Niet meer actief

@Kleinwonder, wat een geweldige foto! Kay heeft net als mij blauwe ogen en ze worden alleen maar lichter :)
    @babyzwemmen, vanaf welke leeftijd mag dit? Toch pas na de 1e entingen?
    @Tipp, na hoeveel tijd mag je weer zwanger worden na een ks dan?
    @Wen, leuke site zeg :D moet mezelf ook inhouden :oops: maar was je bevalling zo zwaar dan? Ik moet 6 januari op controle bij de gyn en ben benieuwd wat hij zegt... zo';n bevalling wil ik namelijk NOOIT meer meemaken.. heb er nu serieus nog wel eens dromen van! :(
    @San, ik weet niet vanaf wanneer beebs ''officieel'' oogcontact maken.. Kay doet het wel al een aantal weken..

17. 078mama

078mama Niet meer actief

18. Niet meer actief

@Beatrice wat een scheetje zeg! Heel donker is ze, mooi hoor :)

19. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook al vuurwerk voor de deur, maar ehm... wij hebben ook heel wat staan. De buurmeisjes gooien niet tegen het raam ofzo, ze knallen gewoon lekker. Ach, ik zag mijn man ook een pakje knaltroep in z'n jaszak stoppen toen hij net vertrok voor de boodschappen :)
    Hoort erbij hoor, die ene dag per jaar.

Ik zie wel op tegen een volgende bevalling. Hoewel in m'n dossier vermeld staat dat er groei-echo's gemaakt moeten gaan worden en dat er evt. eerder ingeleid moet worden hoor ik mezelf nog steeds wel eens gillen als ik m'n ogen dicht doe. Ik word nog steeds verdrietig als ik aan de geboorte denk.
    En ik weet dat ik niet moet blijven denken aan "wat als" maar dat doe ik soms toch. Het had me mijn mannetje kunnen kosten, en dat vind ik een heel eng idee.

Edit: wat een cuties van kinderen hebben wij novembermama's toch! Ik zie echt zulke schattige foto's voorbij komen!

20. 078mama

078mama Niet meer actief

En nog eentje

Deel Deze Pagina