November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Iedereen een fijne avond en een goed 2009!

2. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    owja ik heb jullie hulp nodig!

Ik ga in februari naar Nederland YEAH!!!!!!!!!!!!!
    :D :D :D :D :D
    Eigenlijk zouden we pas in mei gaan, maar ik kan niet wachten, wil zo graag mijn familie zien en mijn kleine meisje laten zien.

Dusss, HELP!

In februari is het koud, wat moet ze aan?
    Wat kan ik niet missen in Nederland dan???

Ja klinkt een beetje stom he maar ik zat me er vannacht helemaal druk om te maken :rolleyes: ze heeft hier namelijk meestal alleen maar een rompertje of een zomerjurkje aan

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    hee meiden

Wat een lieve foto's heb ik voorbij zien komen!

@Inie:

In februari is het koud, wat moet ze aan?
    Dezelfde hoeveelheid lagen als jou + 1 extra

Denk aan: romber (evt met mouwen) + truitje met mouwen + vest en jas. en in een dekentje...

Wat kan ik niet missen in Nederland dan???
    bedoel je wat je hier moet shoppen? :p

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte heeft hier meestal een romper met lange mouwen aan en daarover een shirt met lange mouwen of een vest en als we naar buiten gaan een winterjas en een lodger wrapper of de maxicosi voetenzak. Dat heb je denk ik ook wel nodig hoor. Maar het kan ook goed dat het 15 graden is en dat je iets minder nodig hebt.

Welk deel van Nederland ga je bezoeken?

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Tipp wat een schatje!

6. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Mijn familie woont in zeeland, helemaal onderaan in zeeuws-vlaanderen dusja, daar is het sneller wat warmer dan echt heel erg koud maar toch... ik ga dan ook veel in Leiden en Utrecht zijn, groooote familie!

Ik moet namelijk mijn moeder even er op uit sturen voor kleertjes, met een beetje duidelijke beschrijvingen.

En dan plunder ik ook de HEMA, H&M en de Prenatal jeeeeeeeeeeej al meer dan een anderhalf jaar naar uitgekeken!

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ kleertjes.com, leuke site. Heb net wat gehaald bij Amazingkids.nl, ze hebben daar de noppies collectie voor 70% jammer genoeg is er al veel weg maar voor jongens nog wel redelijk wat.

Wat een leuke fotootjes van jullie kanjers!

Iedereen een goed uiteinde en tot volgend jaar!

8. Niet meer actief

Hahahahaha ik moet altijd lachen om alle reacties hier, geweldig!
    En wat een mooie beebjes van ons idd :D

@Helse bevallingen.. die gaan we lekker achter ons laten, op naar 2009 ;)

Meiden ik ga mezelf ook klaar maken.. vanavond 15 man over de vloer, ben benieuwd hoe kay erop gaat reageren!

De beste wensen voor 2009 allemaal!
    En tot volgend jaar ;) hihi
    xx

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Nog een fotootje van Megan, vrijdag alweer 2 maand pff tijd gaat snel.

10. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wij zijn weer thuis! Na een hoop gezeur mochten we maandag middag naar huis.
    Hun vonden dat Tygo nog niet goed genoeg dronk bij mij, maar ja, vind je het gek als ik op de klok moet voeden....
    ik vond dat hij wel goed dronk en hebben dat wel heel duidelijk gemaakt!

gaat met jullie alles goed?

11. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
  12. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0

en nog een van het ziekenhuis

13. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Waar kopen jullie rompertjes met lange mouwen? En er bestaan ook rompertjes met een colletje, iemand enig idee waar je die kan halen?

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @whabbit: ik heb er één als cadeau gehad en die komt van C&A vandaan ;)

Btw die zijn soooooo cute ;)

15. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Wat fijn dat jullie weer thuis zijn Maxje!

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb rompers met lange mouwen bij H&M gekocht. Ik vind onslagrompers helemaal ideaal en die heb je daar ook.

Maxje wat een schatje maar wat zielig zo'n slangetje... Blij dat jullie weer thuis zijn!

Een romper met coll lijkt mij ook wel wat! Maar niet echt makkelijk als ze een mondje melk geeft... Zijn ze wel te koop?

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Maxje wat fijn dat tygo weer thuis is!

Rompertjes met lange mouwen hebben ze ook bij de hema.

Hoe plaatsen jullie de foto's in een bericht hier?

Allemaal een hele goede jaarwisseling en een super 2009 met jullie gezinnetje!

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik bedoelde dat romper met colletje te koop zijn bij de C&A... rompers met lange mouwen vind je bij bijna elke babywinkel ;)

Hier net gegourmet... Tygo heeft heerlijk liggen slapen, toen hij begon te sputteren met speen bij opa gezeten en daarna één borst gedonken... ik ben zo in love met mijn kleintje :D

19. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Hmmm..... Heb blijkbaar overal over de rompertjes met lange mouwen heen gekeken... :confused: :)

20. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Pff, het lijkt wel alsof de drukte teveel is voor ons mannetje. Hij gaat al weken zonder morren slapen. We doen elke avond hetzelfde: tummy tubb, borst, bed, en dat gaat prima.
    En nu dus niet :( Hij was gisteren alweer een stuk vrolijker, en vandaag ook, maar nu is ´t weer bal. Hij huilt, wil niets, drinkt zich suf (elke keer kleine beetjes) en alleen de tummy tubb vond hij leuk.
    Ik weet ´t gewoon even niet meer... mee naar beneden nemen zorgt voor commentaar (2 oma´s die alletwee vinden dat ik hem `lekker´ moet laten huilen... ja heerlijk een paars mannetje die met het zweet op z´n rug bijna tot spugens toe huilt) maar boven blijven met hem gaat ook niet.

Zucht... ik ga het nog 1x proberen. Hoop dat jullie me niet meer spreken, dan is ´t goed gegaan ;)

Deel Deze Pagina