Nikolai is net gewogen. Hij weegt nu 3730 gram. Vorige week woog hij nog 3480. Gaat lekker. Na de fles lijkt hij wel een klein beetje op zo'n kleine boeddha met 3 onderkinnen hihi.
@ Jaki, die kaarten heb ik ook al binnen, ik heb ze achterin het boekje van het consultatieburo gedaan.
dito! Leuk dat het hier wat meer op gang komt. Vandaag heerlijk met Laura op stap geweest, vanmorgen voor controle naar het zkh, even bij papa wezen kijken in het nieuwe huis, samen met de honden gewandeld en boodschappen gedaan. Sinds zaterdag lacht ze en vandaag liet ze dat vol trots aan heel veel mensen zien
pff 10 pagina's heb ik niet bijgelezen hoor Heerlijk hoor mijn meisje thuis. Ik heb net de kinderbijslag geregeld. Ze ligt nu naast me in de wagen te pruttelen
oh ja, die prikkaarten heb ik ook gehad. Ik heb ze net maar even veilig opgeborgen. (nou hoop ik maar dat ik in januar nog weet waar )
Ik heb dat gevoel ook wel een beetje hoor... Christine is tenslotte van 27-10... Ik stel mijn vragen wel in mijn andere vaste topic, met meer ervaren mama's...
Hi Dames, Eerste berichtje wat ik mocht lezen was dat hier niet veel geschreven werd, het wordt volgens mij redelijk snel meer! Vooral groeiende baby's! Altijd goed. De "prikkaarten"hebben wij ook direct in het groeiboekje van het cb gedaan! Zo raak ik ze zeker niet kwijt, moet het allebei meenemen! Wat betreft het doorslapen, hier nog niks hoor. Netjes elke 4 uur. Maar eigenlijk had ik daar op gerekend dus red ik het prima. Jooze
oja voor dames die geaboneerd zijn op een topic en ineens geen berichten krijgen. Volgens mij is het als volgt. als je je abboneerd op een vervolg topic krijg je geen berichtjes meer van het topic ervoor. nov zwanger krijg je niet als je je abboneerd op nov mama enzovoort! Jooze
Ik mag me ook aanmelden bij de 'November 2008' mama's. Ik ben vrijdag de 21e bevallen van een supermooie, lieve zoon, Tim. Ik was de 30e uitgerekend, dus hij kwam 9 dagen eerder.
het groeiboekje heb ik nog niet. Die zouden die lui van de gehoortest meenemen, maar de gehoortest heb ik ook nog niet gehad