Fijn weekend iedereen! Lang niet meer online geweest.. gister namelijk een troosteloze Kay volgens mij had die dehele avond zo'n giga krampjes zo zielig! Ik las hier trouwens iemand (geloof Bea) die ook om 12 de laatste geeft en dat de kleine dan om 4 komt, speentje erin en sliep tot 8.. Zo doet Kay het ook al een tijdje, behalve dat hij dan om 6/7 uur wakker wordt... vanmorgen was het 7:45 dus ik hoop morgenvroeg weer Heeft hier iemand trouwens de puckababy? Heb er vandaag een gehaald omdat Kay toch wel heel erg met zn armpjes zwaait..
Dat was ik inderdaad! Vannacht heeft ze dit inderdaad gehaald maar betwijfel of we dat nu weer gaan halen... Sowieso moet ze vandaag om 11 uur een fles dus ik ben benieuwd. Lotte zwaait ook behoorlijk met haar armen maar als ze een speen heeft stopt ze daar weer mee. Volgens mij is dat zwaaien meer haar hand naar haar mond proberen te brengen...
Zou best eens kunnen. Laura zwaaide ook erg met haar armen, maar sinds een week of zo kan ze gericht haar handje naar de mond brengen om te sabbelen, duimen en sinds die tijd is het zwaaien een stuk minder. (en de bijbehorende frustratie)
Ja meis ik heb hem pas gekocht. Jesse slaap een stuk sneller en rustiger. Ik vind het een geweldig ding
Noatje leuk is die muts hè? Ik heb er ook mee in m'n handen gestaan! Luca's sprongetje is achter de rug, hij heeft vandaag de hele dag dolle pret, kijk maar:
Het was hier 2-3 dagen echt niet gezellig in huis Pff, ik wilde 2 foto's plaatsen maar dat lukt niet in 1 bericht, dus hier is de 2e
Oooh San wat heerlijk die foto! Wen ik ga m vanavond voor het eerst testen ik ben benieuwd Trouwens Kay krijgt 5x150cc maar er zijn genoeg dagen dat hij het niet redt met 5 flessen en dan geef ik hem 1x120 of 1x150 erbij.. bij zijn fles van 8 uur vanavond had die aan 150 ook niet genoeg, heb hem toen 30cc water na gegeven.. Bea ben benieuwd! Kay komt ook tussen half 11 en half 12 vanavond.. hopelijk slaapt die weer tot kwart voor 8
Jesse kreeg 7x 100. Daaraan had hij echt niet genoeg. Ik vandaag het CB gebeld en nu mag ik langzaam ophogen naar 5 tot 6x150cc We b¿ñgebruiken nu wel per fles 3 schepjes nutriton en dat werkt perfect. Hij heeft daarna helemaal niets meer gespuugd En het helpt ook nog tegen krampen.
Wen spuugde Jesse veel dan? Hier vertelde iemand dat ik Nutriton kan gebruiken in de laatste fles, zodat die wat zwaarder valt.. maar heb het nog maar niet gedaan omdat ik bang ben dat kay er krampjes van krijgt (hij spuugt nooit trouwens..) En hoe doe jij dat met die puckababy? Heeft die wel gewoon een pyama aan?
Hee meis. Ja hij heeft gewoon een pyama aan dan in de pucababy en dan onder de dekens. Wel heb ik de temp. in zijn kamer naar beneden gedaan. Zo vertelde ze het mij in de winkel. Jesse spuugde een keer of 4 na iedere fles. Als hij ging slapen dan begon hij ineens te huilen en dan gingen we kijken en lag hij met zijn wangetje in zijn spuug...tja dan zou ik ook huilen. Volgens het CB en de Etos krijgen ze van nutriton minder kampen. nu weet ik het ook niet meer haha..... De ontlasting kan er wel wat dunner van worden.
hahaha nou snap ik t ook niet meer.. hier zeiden ze dat doordat de voeding dikker is er meer krampen kunnen komen hmmm stom consultatiebureau hahaha ga t vd week maar eens navragen. Maar wat zielig van Jesse.. geef hem maar een dikke kus en gelukkig spuugt die nu een stuk minder het is zo'n knapperd! Kay slaapt nog hier op mijn kamer, 18 graden ongeveer... naja leg m zometeen gewoon in zn pyama in de puckababy en dna zien we wel Slaap lekker meiden en thnx wen
Ha Dames graag zou ik me ook aanmelden bij dit topic. Hoewel ik dacht een decembermama te worden (7 dec uitgerekend) is mijn dochter Lieke 4 weken te vroeg geboren en zo een novemberbaby. Ik heb de afgelopen maanden wel eens wat meegelezen maar niet eerder gepost. Ik begrijp dat het hier al een hechte club is van meiden die al maanden elkaar ´kennen´ maar ik hoop me hier ook t mogen aanmelden . JsztD: ik gebruik trouwens ook al weken de pucababy en het is helemaal geweldig. Lieke had erg behoefte aan geborgenheid en maaide zichzelf steeds wakker. Ze ligt ook in haar pyjama erin met 1 dekentje erover. De eerste nachten even wat extra temperaturen om in de gaten te houden dat ze niet te warm worden.