Dat zat ik me nou net vanmiddag af te vragen: vanaf hoeveel weken zouden jullie je kleintjes voor het eerst uit logeren brengen? Ow, en ik heb ff gecheckt: babyzwemmen kun je beter doen als ze de eerste prikjes hebben gehad. Er stond hier bij het zwembad wel dat ze al vanaf 6 weken mogen, maar ik wacht dus nog wel ff tot het einde van de maand. Micky is vandaag de hele dag al aan het mekkeren. Het is ook echt mekkeren...van die vage huiltjes, maar er is niks aan de hand... Slapen doet ze alleen echt niet, dus ik mag hopen dat het vannacht wel allemaal goed gaat. En hier ook sinds vandaag ongesteld, jakkes bah!
pffff heb ook even tijd om hier te zijn. Tygo huilt sinds hij terug uit het z'huis is echt de hele dag, slaapt ook bijna niet, alleen op schoot soms even. Ben het zooooooo zat zit er echt doorheen Voor het zh was het ook wel zo, maar niet zo erg. iemand tips? Ik zit nu dus de hele dag met hem op schoot, laten huilen helpt niet. kom echt nergens aan toe
Was mij ook al opgevallen ... ook hier ging de BV niet zonder slag of stoot... gelukkig steeds beter! @Menstruatie: hier nog steeds een beetje vloeien... dus nog geen menstruatie... Vandaag heerlijk gewinkeld, weer veel geld uitgegeven aan babyspullen hebben buikdrager van Baby Börn gekocht... een limoen groene Ook mijn man is helemaal gelukkig hij heeft sinds deze week de Nikon D90 (nieuwe spiegelreflexcamera)
Maxje ik kan je niet helpen, maar ik vind het wel heel vervelend voor jullie! Zijn jullie eindelijk lekker weer thuis met hem en dan gaat het alsnog niet goed. Heb je het idee dat hij ergens last heeft, pijn ofzo? Hier is de 1e menstruatie ook alweer achter de rug, voor de kerst al. En aangezien we voorzichtig geprobeerd hebben of het alweer lukte ondanks de knippen, kan ik binnenkort in de zenuwen gaan zitten... ik weet niet helemaal zeker of ik al aan een 2e toe ben, maar als het zo is dan is het zo bedoeld en is het goed. Moet eerlijk zeggen dat ik wel enorme krampen heb, net als toen ik zwanger bleek te zijn van Luca. Pff, ik ben er helemaal nerveus van, haha. Qua flessen snap ik alle berichtjes van "ik mag van het cb niet meer/minder/vaker/minder vaak" niet zo goed . Het is toch niet zo dat je aan 't cb toestemming vraagt, of begrijp ik het verkeerd? Lijkt me dat je zelf wel goed in kunt schatten of je kind genoeg/te veel/te weinig krijgt. Het cb is er voor overleg, maar je bepaald nog altijd zelf toch? De bv loopt hier prima, aanleggen blijft pijnlijk maar niet zo pijnlijk dat ik er voor zou stoppen. Mijn doel was 6 maanden minimaal, en dat is het nog steeds. Hopen dat het lukt.
Maxje jeetje wat vervelend. Dikke knuffel en ik hoop dat je mannetje snel weer de oude is. Noa heerlijk he geld uitgeven! San....Spannend haha...Had je geen last van de knip of mag ik dat niet vragen
Tuurlijk mag je dat vragen, ik vroeg hier hetzelfde een tijdje terug De 1e keer werd geen 1e keer omdat ik gewoonweg niet durfde, vond het doodeng... maar nee, ik heb geen last gehad. Voelde het achteraf wel een beetje jeuken, maar ik heb 2 knippen gehad dus op zich wel logisch dat je dat voelt. Maar gelukkig helemaal geen pijn oid.
@maxje: knuff meid! misschien moet Tygo weer een beetje wennen aan het thuis zijn en zoekt hij troost bij je? @ongi: hier nog steeds niet! begin wel weer verslaafd aan chocolade te worden dus misschien is ie in aantocht... @san: spannend zeg! jullie zijn alweer bewust bezig met zwanger worden?
Bedankt voor je antwoord. Ik heb 1 knip gehad en die is nog aan het genezen dat voel ik. Verder had ik ok veel inwendige hechtingen.....au Ik ben zo bang dat het pijn doet ik durf gewoon nog niet
Ik heb gelukkig al lang geen last meer van mijn knip. De eerste keer vrijen schrijnde het wel, maar dan aan de binnenkant. Dat is nu ook niet meer aan de hand. Nog geen menstruatie hier, maar van mij mag-ie komen (ja: ik was die ene die liefst gisteren nog zwanger was van de tweede! ) Wat een heerlijke sauna-plannen komen hier voorbij zeg! Krijg ook weer zin...
Ik geef nog steeds volledig borstvoeding (maandag 11 weken) en gaat super. Laura weegt 6 kilo en ziet er heerlijk rond uit, is super tevreden en slaapt zoals jullie inmiddels weten als sinds ze 3 weken is door. Ik start vanaf volgende week weer opbouwend met mijn werk en ga dus ook beginnen met kolven. Ben benieuwd of het kolven ook lukt als Laura niet in de buurt is. 2,5 maand na de bevalling nog geen menstruatie voorbij zien komen.
Het is hier de laatste tijd zo dat ze ergens tussen 21:00 en 23:00 haar laatste voeding krijgt en dan tussen 6:00 en 7:30 wakker wordt... Enne... ik schreef eerder toch dat ze om en om 100 en 135 cc kreeg? Nou we gaan vanaf morgenmaar over op alle voedingen (5 0f 6 keer) 135... Mevouw heeft standaard na 100cc binnen 1,5 uur weer honger
Ik heb precies hetzelfde. Volgens mij denken sommige mensen echt dat wat het CB zegt, dat dat verplicht is. Maar het is puur alleen maar een advies. Ik heb ook beslist om niet naar het CB te gaan omdat ik er alleen maar slechte ervaringen mee heb en mij alleen bij de intake al doodergerde aan de bemoeienissen. Het is mijn kind en ik ben degene die het beste weet wat goed voor hem is. Ik kijk naar wat hij nodig heeft en wat voor ons het beste aanvoelt.
@Marielle & Kleinwonder, ja vreselijk irritant baal er ook écht van want heb er flink buikpijn van @Jooze, die sauna klinkt heerlijk! @Maxje wat onwijs klote zeg Kay slaapt overdag ook écht nooit in zn bedje.. hmmf.. @Noatje nog vloeien? Hoe oud is Tygo? @San, wie weet een brusje whoeeohee en idd ik snap je stelling wel dat je geen toestemming hoeft te vragen.. maar een beetje onzeker word je wel als ze zeggen dat je 'teveel' geeft.. @Tipp wat heerljk dat ze zolang doorslaapt en dan hoef je er niet uit voor een tutje ofzo? @Kleinwonder, is ook wel zo.. maar denk dat het met flesvoeding toch ook weer moeilijker is i.v.m. overvoeden met zn niertjes enzo..
heel soms als ze begint te mopperen en wij willen nog doorslapen, dan krijgt ze haar speen (de hele dag ligt ze tevreden op dat ding te sabbelen... Nou ja liever dat dan haar vingers, een speen krijg je weer makkelijker afgeleerd...) en dan slaapt ze rustig met dat ding nog een uur of 2 door
Tipp lekker zeg Kay komt snachts standaard rond 4 uur.. dan neem ik m bij me in bed met zn speen en dan slaapt die ook zeker nog wel 2 uurtejs verder