pff nou ik ben ook blij dat kay nu pas rond 6/7 uur komt.. en leg hem dan terug in zn bed tot 10 ofzo.. lekker uitslapen
Nee, maar in the heat of the moment hadden we zoiets van "shit, 't is niet veilig, nou ja, kan ons 't schelen, we zien wel". Nou ja, en dat dus een aantal keer Ik moet weer werken als Luca 10 weken is, en dan gaat hij 2x per maand een nachtje bij mijn moeder slapen omdat dat zo uitkomt qua oppassen. @CB Was niet naar bedoeld! Mijn onbegrip is echt oprecht gewoon niet snappen, maar dat komt denk ik omdat het met flesvoeding dan inderdaad heel anders is. Zo heb ik zoiets van "op dat pak staat dat ze tussen de x en y scheppen mogen, dat zal wel ongeveer kloppen, en de 1 drinkt meer, de ander minder". Maar als je dan commentaar krijgt van het cb kan ik me wel voorstellen dat je onzeker wordt! Dat zou ik ook hebben hoor, maar ik ben pas 1x geweest dus wie weet heb ik dat de 15e ook wel als ik er weer kom Tipp heb jij van mij nog antwoord gehad over dat zwemmen?! Ik heb geloof ik last van verlate zwangerschapsdementie....
Hier inmiddels weer in het normale ritme: voedingen rond 07.00u - 11.00u - 15.00u - 18.00u - 21.00u - 04.00u. Prima te doen zo! En dat terwijl ik toch echt op verzoek voed, dus hij geeft dit ritme zelf aan. Lekker hoor!
Tygo is morgen 5 weekjes oud, vloeien komt wel meer voor tot 6 weken toch? het is 2 dagen over geweest vorige week en nu weer terug... maar het is soooo minimaal...
Luca heeft trouwens een nieuwe pyama gekregen voor kerst, die hij nu aanheeft... maat 68! Het gaat zo hard! Haha, sorry voor de spam, hele dag niet achter de pc gezeten dus véél te lezen en te vertellen
Tygo past ook sinds deze week maatje 50 niet meer 62 wel met opgerolde mouwtjes Ik ga slapen ben doodop Tygo slaapt voorlopig niet door vrees ik en hij is nu vreselijk aan het clusteren...
wat zijn die van jullie al groot ... Ik ben nog heel blij dat mijn meisje nog in 50/56 past (56 is zelfs nog iets aan de grote kant )
Ja Tipp dat was hier hetzelfde. nu krijgt hij 135 cc 6x en nu slaapt hij heerlijk 4 uur na iedere voeding overdag en ook belangrijk natuurlijk hij is nu heeeeel tevreden na iedere voeding
ja klopt, was ik ook bang voor maar idd hier op het CB zeggen ze ook je moe hem geven wat je dnekt dat hij nodig heeft met een maximaal van 150 cc. Jesse doet het super op die 135 dat is zo fijn om te zien. Hier ook een knulletje in maat 50 sommige kleding maar 56 is ook hier nog redelijk groot is per merk verschillend
ok mooi... Dan ga ik vanaf morgen ook over op 6x135... (ze krijgt nu om en om, dus de overgang zal niet erg groot zijn...) oh ook zo lekker... Ik had bij kleertjes.com leuke kleertjes besteld. Kom ik vanmiddag thuis van boodschappen te doen, ligt die doos p de mat voor de voordeur... Heel fijn hoor in een buurt waar je echt niks bij de voordeur moet laten liggen als je het wilt houden... Maar de kleertjes waren wel erg leuk
Hi, @Maxje, heel veel beterschap voor die kleine! @Tipp, ja dat groeien gaat snel, wou dat Sterre nog zijn kleine maat bleef houden. Sterre is inmiddels wat ziekjes, heeft wat koorts moete met drinken etc. Leg haar vanacht lekker bij ons in bed, toch wat relaxter om haar goed in de gaten te houden. Jooze
Ja, geen last van gehad. Had 2 flinke knippen, heb een borduurwerkje van binnen naar buiten tot in m'n bil, maar echt geen pijn gehad.