Ik heb ook meerdere inwendige hechtingen en met oud en nieuw voor het eerst sex gehad, was ook erg bang voor pijn In het begin voelde het een beetje onwennig en later als altijd gelukkig maar... Hier trouwens ook onveilige sex gehad
Hier ook zo hoor, nu net in maatje 50/56, maar volgens mij heeft Thijmen nu even een groeispurt, lijkt opeens heel hard te gaan. Thijmen was 2 weken geleden bij CB bijna 4 kilo nu
Hihi, mijn beertje paste bij zijn geboorte al niet meer in maat 50 en kleine 56, dus ik vind die kleine kindjes echt superschattig!
Oh dames.. zoiets geks maar ga het toch maar posten: Soms dan heb ik nog het gevoel dat de baby trapt in mijn buik haha. Zo gek, dan voel ik een trapje. En dan een fractie later denk ik ineens "He dat kan toch helemaal niet!" haha. Had het net weer, alsof er iets trappelde in mijn buik hahaha. Denk dat het gewoon komt omdat ik dat zo gewend was de laatste maanden..
hai hai dames Het is een tijdje geleden maar ik heb de november mama's weer gevonden ! Heb het ook heel erg druk gehad met Jayden dus veel naar het cb geweest en bij de dokter geweest,... Iedereen nog de beste wensen voor 2009 !
@kleinwonder: das helemaal niet gek..of ik ben ook gek want dat heb ik dus soms ook nog. Dan zijn mijn darmen wat aan het borrelen en dan voelt het net of er een beebje aan het trappen is.
@sex: hier alwel weer sex gehad, alleen voelt het niet fijn. het schrijnt aan de binnenkant. Net of zit er een wondje. Misschien komt het ook wel omdat ik niet echt relaxed was. Vriend heeft meer behoefte dan dat ik heb, en wil hem ook niet steeds terleurstellen. Denise slaapt nu voor de 2e nacht op haar eigen kamertje. Gaat boven verwachting erg goed! Tis voor papa en mama meer wennen. Net of moeten we haar een stukje los laten. Maar ze kan niet eeuwig bij papa en mama blijven slapen op de kamer.
oehh en ik zie dat er aantal aan sauna bezoekjes zitten te denken of er alweer zijn geweest. Lijkt me ook wel weer lekker, alleen zit ik nog niet helemaal lekker in mijn vel. Moet wennen aan mijn lichaam die verandert is. Mijn onderbuik zit onder de striemen, ben nog niet op mijn oude gewicht en ook heb ik het idee dat mijn borsten minder stevig zijn. Denk dat ik eerst wat kilo's kwijt wil en wat zekerder van mijn lichaam, en helemaal van de bv af voor ik een sauna binnen stap... ik heb het nu ook wel eens dat mijn borsten beginnen te lekken onder de douche. Ik zie me al zitten in de sauna cabine met druppende tepels
Hier ook al 1 keer sex gehad. Ik moet zeggen dat ik nergens last van heb gehad. Wel weer wennen zeg na zo'n lange tijd! @Kleertjes.com, leuk is deze site he Tipp. Zeker nu dat je 70% korting krijgt op winter 2007 (als ik het goed heb) Ik heb er vaak zat voor Rick ook kleren besteld. Vandaag voor het eerst ver rijden met Rick en Bart. Zus van mijn man is jarig en het is 1 1/2 uur rijden naar hun. Dus ik ben benieuwd hoe dat dat gaat. Schoonmoeder is er ook nog bij. Dus de auto is lekker afgeladen als gaan.
Oh spannend meid. Ik vond het de eerste keer ook spannend om ver te rijden (mijn ouders wonen 3 uur bij ons vandaan) maar inmiddels rijden we wekelijks heen en weer met de kleine. En tot nu toe heeft hij alle ritjes heerlijk liggen slapen. Enne heeeeeeeeeeel goed nieuws hier: Liam heeft gisteravond om 23.00 een combi gehad van 60 CC kv en daarna nog een borst en hij heeft geslapen tot 05.00! Dit is voor ons echt een GIGA goede nacht geweest hihi. Om 5 uur heeft hij eventjes wat gedronken om daarna tot 08.30 te slapen. Ben zo ontzettend blij. Wij houden het vanaf nu dus 's avonds bij deze combinatie. Dit was overigens voor het eerst dat hij kv kreeg en hij dronk het op alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Daarna dronk hij nog een hele borst leeg en slapen maar!
Hi, @Trapjes voelen had ik in het begin ook (ben ik nu weer vanaf) wel een vreemd idee dat ik dat dus nooit meer mee ga maken! @Schildje, wel lekker dat er de eerste lange rit iemand naast zit, kan die een beetje aaandacht geven aan de kleine waar nodig. Hoewel ik geloof dat de meeste kinderen slapen in de auto! @Kleinwonder, heerlijk zo'n topnacht, hoop voor je dat het doorzet! Met Sterre gaat het niet echt beter, blijft spugen koorts en heel erg snotterig (hierdoor spuugt ze denk ik ook ademhalen en drinken is erg moeilijk voor haar). Als het morgen niet over is misschien even langs de dokter.. Jooze Jooze
Hey Jooze, wat vervelend dat Sterre nog steeds niet echt beter is. Vind koorts altijd een beetje eng.. Hoop dat ze snel opknapt en de dokter niet nodig is.
@sex: Hier nog geen 1e keer gehad omdat ik nog vloei... @Baylee: welkom terug @schildje: goede reis! @jooze: ach wat sneu: beterschap vor de kleine meid Pff als ik dat hoor zou ik het bijna zelf proberen, hier een vrij zware nacht geahd ben van vermoeidheid direct na de voeding in slaap gevallen om 10.30 dus mijn man heeft gezeten met een spugende Tygo enhem in bed gelegd. Toen kwam Tygo om 1.30-4.30-7.30 en 2 spuitluiers en dan duurt alles bij elkaar dus meer dan ene uur voordat ik weer terug in bed lig pfff en daarbij ben ik zelf ook ng eens beroerd.
@noa: wat houdt je tegen dan om dat ook te proberen met een FV erbij 's avonds? @jooze: hopelijk is je kleintje snel weer beter! @baylee: welkom terug, is je mannetje zo ziek geweest? Hoe gaat het nu met jullie? Hier brak gisteren na mijn laatste berichtje toch ff een kleintje helemaal los...veel veel veel huilen en we kregen haar met geen mogelijkheid rustig... Uiteindelijk om 19.30 uur onder de douche meegenomen, om 20 uur een fles van 160cc (we zaten steeds op 120) en daarna heeft madame gewoon 8 uur geslapen! Jeej jeej jeej! Vervolgens weer een fles van 160cc en daarna weer lekker 4,5 geslapen tot half 9. Helemaal super! En net heeft ze heerlijk een uurtje in d'r box gelegen...ik hoor d'r nu wat gaan pruttelen, dus ik ga maar eens ff spelen met ukkie
Ik vond het in begin ook moeilijk (Geen idee waarom eigenlijk ), maar na lang alles tegen elkaar afwegen vonden we toch dat dit zo het beste is. Het is ook niet voor altijd, maar de komende dagen blijven we dit wel even doen zo. Ik was overdag echt niet meer te genieten, was hartstikke moe. Dit was de eerste nacht sinds de bevalling dat ik langer dan 2 uur heb kunnen slapen. In flesvoeding zit niets 'slechts' het was puur mijn gevoel dat het niet wilde. Maar nu zie ik het gewoon als een toevoeging, een extraatje waardoor we beiden even wat langer kunnen slapen. Hij hoeft van mij niet eens door te slapen hoor, maar gewoon een paar uurtjes langer kunnen slapen.
Bij mij zit toch de twijfel denk ik bij de stofwisselingsziekte waarvan ik drager ben... het gevaarlijke aan die ziekte is dat die de suikerdalingen niet zelf op kan vangen... mocht Tygo opeens doorslapen kan ik hem slap in zijn bedje vinden... Hij is na de geboorte bloedcurve geprikt en daaruit bleek dat hij het niet heeft... maar ik was het niet mt de manier van curven prikken eens... de manier die ze gebruikten leek mij niet de manier om te ontdekken of hij het heeft... (ik weet er behoorlijk wat va af, mijn 2 zusjes hebben het en heb er een scriptie over gemaakt ) De kans dat Tygo het heeft blijft heel klein, maar daarom zijn de nachtvoedingen zo goed.... het is dus meer angst terwijl het eigenlijk niet nodig is Wat voor KV gebruik je?
Voor iedereen nog de beste wensen en een gelukkig en gezond nieuwjaar ! @jootje: hoe is het nu met de kleine ? al weer wat opgeknapt ? @maxje : gelukkig is tgo weer lekker thuis ! hoe gaat het drinken nu thuis ? @all : las wat over de fven ....hier ook wat gerommel er mee ....jelmer weegt al dik 5,5 kg als het geen 6 kg is ......hij zou inprinciepe al flesjes van 180 mogen maar dan mag er 5 geloof ik...... nu drinkt hij nog 6 a 7 van 150 cc maar die drinkt hij niet altijd leeg .......vakker niet dan wel .....maar hij komt wel stipt om de 3 uur ..... heb eerlijk gezegd niet zo veel zin om het bureau hierover te bellen ...daar ben ik ook een beetje klaar mee ....wacht even af hoe het eerst volgende bezoekje gaat en als het mij niet bevalt kap ik er mee
Hi @Noatje, snap inderdaad dat je wat voorzichtig bent. Kan je niet een ander onderzoekje laten doen (of door iemand anders) zodat je zeker weet dat hij het niet heeft. @Kersje hoe is het nu met de kleine? @Kleinwonder, ziet er goed uit! Jooze
Sybje Lotte weegt ook al 5,5 en drnkt nu 6 flesjes van max 150 maar meestal 125 en soms zelfs maar 80. Toen ik dit op het cb aankaarten vonden ze het geen probleem! Ze geeft het zelf wel aan en zolang ze goed plast is het prima... Kersje ik wil lotte pas bij 6 maanden laten logeren bij opa en oma. Maar dat is gewoon een gevoel hoor... lotte heeft wederom doorgeslapen! 3 nachten nu... Ze doet er alleen heeeeel lang over om in slaap te komen!