November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    nee zeker weten kan alleen door een spierbiobt en dan moet ik naar het Sophia ervoor.

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kleinwonder lekker hoor! Zo komen jullie alledrie tenminste aan je rust toe.
    Zoals je weet heb ik het ook zo gedaan en inmiddels zitten we weer op volledig bv, dus voel je niet te rot, die borst is straks vast weer genoeg.

Alleen, als ik je een tip mag geven, draai het dan om: laat hem eerst uit de borst drinken en vul het dan aan met een flesje. Hij geeft zelf wel aan wanneer hij niet meer hoeft, jouw borsten zijn dan goed leeggedronken en voor je productie hoef je dan ook niet bang te zijn.
    Door nu eerst de fles te geven en daarna de borst drinkt hij minder uit je borst.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    heb ik ook hoor. Vooral als ik lekker ontspannen in bed lig... :oops: Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zwanger zijn wel mis... :(

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Wat betreft loigeren, dat moet je inderdaad doen wanneer het voor jou goed voelt! Bij mij i het uberhaubt anders omdat ik al een kind heb!. Ook is het zo dat mijn vader 1x in de week bij ons logeert (afstand werk huis is voor hem veel) dus hij maakt al veel van de opvoeding mee. Daarnaast ben ik gewoon niet zo moeilijk met dat soort dingen. Maar als je er moeite mee hebt om je kind uit logeren te sturen slaap je nog minder goed als dat je het bij je hebt. Echt genieten is er dan niet bij...

Jooze

5. annemila

annemila Lid

30 mei 2008
    68
    0
    0
    Zo de kerstspullen liggen weer op zolder. Moest wel even wat teruglezen. Wow zeg die meiden die al weer serieus aan een 2e denken, spannend. Hier niet hoor, wij wachten zeker 2 jaar. Ook nog niet ongi geworden maar zal vast niet lang duren.
    Respect voor die volhouders van borstvoeding, helemaal als je leest dat sommigen nog om de 2 uur komen. Dat zou ik geloof ik niet volhouden. En voor wat betreft logeren, wij wachten denk ik totdat ze echt een beetje goed doorslaapt. Ze komt de laatste dagen nog 1x tussen 10-7, zo rond 3uur maar das pas sinds kort. Fijne dag allemaal!

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @kleinwonder: wat geweldig zeg! lekker doorslapen.
    beter dan ieder 1,5 uur voeden. Zo krijgen jullie allemaal de rust die nodig is! :)
    Is even wennen hé die kv. Ik had dat de eerste keer dat ik het flesje gaf ook! het gevoel dat het niet juist was.
    en wat een mooi mannetje zeg, al een flinke kerel zo te zien.:)

@Sybje: Denise is al lekker opgeknapt. gisteren de laatse anti biotica gehad. Hopelijk is ze nu straks niet meer in de diarree, Had ze erg van AB kuur.
    ik hoop dat ze weer wat meer helder en wakker is. Doordat ze niet fit was en die AB kuur zo vervelend sliep Denise veel en huilde vaak vanwege buikkrampjes.

@Kersje: Jeej, ook lekker een doorslapertje! :) fijn zeg :) hou het maar lekker bij wat meer voeding dan ;)

@kleertjes.com: helemaal super. Heb er al verschillende keren wat besteld. Niet duur en goede service :)

@schildje: veel plezier bij de visite en succes met de autorit. Gaat vast goed komen :)

@Jooze: wat vervelend zeg dat Sterre niet opknapt.
    misschien toch even langs de HA gaan.
    Toen denise zo verkouden was gaf ze ook meer over, mede doordat het drinken niet goed wilde door haar verstopte neusje en slijmpjes in haar keel. Vond dat toen maar eng. Soms leek ze erin te stikken..

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tygo heeft vannacht 6 uur achter elkaar geslapen heerlijk, we hoorden hem soms iets pruttelen maar sliep dan door.
    Tygo wil alleen savond niet slapen in bed, hij krijgt vaak rond 7 uur een fles leg hem dan rond half 9-9uur op bed omdat hij moe word maar gaat niet slapen iemand tips? Als hij zou slapen kunnen wij ook eens op tijd naar bed voor de late fles.

Baylee gaat het goed met Jayden dat je veel bij de dokter en cb bent geweest?

8. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Hier ook een doorslapert! Hoop niet dat het per ongeluk geweest is, maar om 20.00 uur de laatste fles en meneer kwam om half 5 pas weer. Hoop dat hij dit volhoudt omdat ik morgen voor het eerst weer ga werken. Geef hem vandaag dus 5 x 165 cc en anders 6 x 135 cc

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    gaat lekker met alle doorslapertjes dus! :)
    net af hebben ze het met elkaar afgesproken ;)

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    pfff ik ben dus echt ziek.... heb buikgriep te pakken en ben er echt beroerd van :(

Trouwens BV en buikkrampen is niet zo'n fijne combo ;)

11. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Ik denk er zelf ook niet heel moeilijk over om mijn kind uit logeren te brengen, maar maak me inderdaad meer zorgen om de mensen waar ik d'r breng die er dan misschien een paar keer uit moeten. Lijkt me eigenlijk op zich wel lekker om eens een avondje, nachtje en ochtend samen met mijn vent door te brengen :)

Met ukkie gaat het op zich een stuk beter vandaag. Net op bezoek was ze weer wat onrustig, maar daar was het ook druk met mijn neefje van 3,5 en nichtje van 1,5. Nu ligt ze weer lekker in d'r wipper in de box!

Goed, tijd om mijn sollicitatiebrieven eruit te sturen. Ik hoop zo dat ik snel iets leuks vind!

@noa: beterschap meid!

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @noa: jakkes meis, beterschap!

@kersje: ik hoop met je mee dat je snel een leuke baan kan krijgen! ;)

@logeren: eerst nog maar even niet...ben ik zelf nog niet aan toe ;)

13. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hier gaan de kerstspullen na de 6e weer richting zolder. Lekker opgeruimd is 't dan weer :D

Spotlight morgen alweer werken.. jeetje wat gaat dat snel! Waar gaat Noah naartoe? Zie je erg tegenop of ben je er naartoe gegroeid?
    Ik moet over 4 weken en ik wil echt niet :cry:

Noa beterschap! Ik had het de afgelopen 2 dagen, vond het wel lekker als hij zo op m'n buik lag, m'n levende kruikje :)

Ik heb vandaag voor 't eerst met Luca samen gedouched! Was nog even emmeren van "hoe zorg ik dat hij niet koud wordt, maar ik ook niet" maar 't is gelukt en hij vond het erg leuk. :D

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    jeeeejj, hier eindelijk een echt schaterlachje gehoord :)
    heerlijk is dat! en ook begint ze nu eindelijk wat meer haar handjes te ontdekken.

15. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Leuk hoor jootje!
    Maar waar is jouw mooie kerst en nieuwjaarsbanner nou? Vond hem zo leuk!

@San: lekker he, samen douchen! Ik vind het ook heerlijk en als je het afwisselt qua onder het water, dan is het prima te doen! Ik vind het ook helemaal niet eng, ze zijn niet zo glibberig als je geen zeep gebruikt he.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @schommelstoel : ik las dat de meeste van jullie een schommelstoel hebben voor de kleine , nou kan ik eigenlijk alleen maar de schommelstoel van rainforrest vinden en 1 van graco.....zijn er verder helemaal geen schommelstoeltjes ?
    zag ook dat er wipstoeltjes zijn met trillingen ....heeft iemand hier ervaring mee ?

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    leuk he? Hier was het met oud en nieuw, en de eerste schaterlach was voor mijn moeder :D Die was meteen in tranen :)

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Beterschap noatje...

@logeren: Nee dank je, ben ik zelf voorlopig nog niet aan toe :oops:

Hier net de kerstboom afgebroken en alle kerstspullen weer opgeruimd.

Mevrouw ha het net voor het eerst voor elkaar. Een poepluier tot in haar nek (letterlijk dus! :( ) Ik heb haar maar meteen even in bad gedaan. Ik hoorde vanuit een box een mega sch**t en toen begon ze toch te lachen.. :)

Volgens mij zit ik in een nieuwe mamafase ofzo... Ik ben steeds zo bang dat ze 'er mee opoudt' :( 's Avonds als ik in bed lig ga ik tig keer mijn bed uit om te kijken of het nog wel goed gaat, of ze nog wel ademhaalt enzo... Ik voel me dan zo stom, maar ik ben er echt bang voor :oops:

19. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ja, die vind Luca geweldig! Alleen hij kan niet helemaal plat, dus dat is wat minder!

Tipp ik zie net jouw pb, ik ga je straks mailen, Luca huilt, ben snel weer weg!

20. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @sybje: waarom zou je een ander merk willen dan? Vind je ze te duur?

Deel Deze Pagina