Nogmaals bedankt, nee als ik invul dat ik gewoon aan het werk was zeg maar (dus die WAZO) dan heb ik geen gat, maar ik dacht dat ik dus vanaf dat mijn WAZO inging geen werk meer had al zeg maar, die regeltjes ook altijd Echt super bedankt nogmaals
Ik heb Lotte nog nooit laten huilen maar het is ook niet nodig geweest. 's avonds valt ze zelf in slaap als ze maar een speen heeft en overdag is het af en toe een beetje lastig. Vandaag is toevallig een drama dag maar als ik dan een half uurtje extra investeer slaapt ze ook zoals nu. Ik sta er nog steeds niet helemaal achter om haar dan ook te laten huilen. In het ziekenhuis zei de kinderarts tegen mij dat ze het zo apart vond dat wij de enige in het dierenrijk zijn die hun "jong" 10 meter verderop laten slapen en ze dan ook nog eens verdrietig laten zijn zonder hier direct iets aan te doen. Dat zou je bv een hondje niet zien doen. ik vond dit eigenlijk wel een grappig verhaal. Het is namelijk ook zo! Nou ik ben mamma hond geworden haha
Hey november dames.... ik had dit berichtje in mn postvak.... alleen mij zegt het niets.. (?) heb even via het profiel gekeken.... en haar laatste berichten waren hier gepost.... zegt jullie dit iets....? Hey hallo Ramona, Hier even een berichtje van de man van Marbo. Ze heeft me gevraagd even wat op de site te laten weten, vandaar. Mijn vrouw is 9 december in het ziekenhuis bevallen middels een keizersnede van een prachtige dochter Valerie. Het kind maakt het goed. Mijn vrouw is daarna getroffen door een bacterie en is vrijwel gelijk opgenomen in hetr academisch ziekenhuis in Leuven (Belgie) Ze heeft op het randje gelegen, 70 a 80 % kans op overleven. Nu gaat het gelukkig weer wat beter met haar en na het schijnt gaat het helemaal weer goed komen. Ze is niet meer levensbedreigend ziek. Nu ligt ze nog steeds in het ziekenhuis en ze gaat deze week naar een normale kamer om te herstellen. Zodra ze weer kan zal ze je weer schrijven. Ik zou je willen vragen de overige dames dit te laten weten? Bij voorbaat dank, De man van Marbo
Joeperdepoep: net bij het cb geweest om Ediah weer even te wegen: 4710 gram, dus is ze in de laatste 6 dagen weer 260 gram gegroeid, lijkt me prima! Blijft onduidelijk waarom ze in het begin ineens een "groeidip" heeft gehad, maar nu gaat alles weer goed. Had haar de afgelopen week ook de meeste voedingen weer aan de borst (ipv te kolven en dan te geven zodat ik wist hoeveel melk erin was gegaan). Denk dat ik nu maar weer helemaal stop met kolven en alles weer rechtstreeks uit de borst geef. Dan zie ik volgende maandag bij het wegen wel of het goed blijft gaan! Kleinwonder: wat heerlijk dat je weer naar het noorden gaat! En dat je vriend meer gaat verdienen is ook niet vervelend natuurlijk! Sybje: spannend hoor, maar fijn dat je er nu eindelijk aan geholpen wordt! Over huilen en laten huilen: Als ik alles gedaan heb wat ik kan (drinken, boeren, luier, knuffelen, speentje...) en ze huilt nog... laat ik haar ook gewoon even huilen hoor! Meestal is ze binnen 5-10 minuten in diepe slaap! Als ze echt lang huilt (komt bijna niet meer voor) dan ga ik nog wel even naar haar toe, plug het speentje er weer in, aai haar even over wang of buik, maar laat haar wel in haar bedje liggen. Ik heb het idee (voor Ediah in ieder geval) dat het uit bed halen haar uiteindelijk alleen maar onrustiger maakt, waardoor het feest opnieuw begint als ze wordt teruggelegd.
@marbo : jeetje .....zit met kippenvel op de bank .....allemachtig sterkte hoor meis ! hopeijk knap je snel op en ben je snel weer de oude !
Marbo is bij jullie inderdaad bekend dus....?! zal ik even terugmailen dat ik het bij de novembermama's geplaatst heb.... en haar sterkte wensen met alles.... ook namens jullie ok? groetjes, Ramona
Oh nee, Marbo! Dat klinkt hetzelfde als wat ik vorig jaar gehad heb... Had namelijk een vlees-etende bacterie in de keizersnee na een BBZ... Heel veel sterkte meis! Ik weet dat je nog heel lang nodig hebt om te herstellen. Doe het vooral rustig aan! Sybje: Ja, ben ook erg benieuwd hoeveel hij weegt. Ben sinds zaterdag gestopt met kolven. Walter krijgt dus nu alleen nog maar kv. Maar hij wil wel heel veel drinken... Ben benieuwd wat het cb hiervan zegt. Heel veel succes en sterkte alvast gewenst met je operatie! Hopelijk herstel je snel. Ik zal aan je denken hoor!
Jeetje Marbo dat is wel heel erg heftig! Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Lijkt me ook heel angstig als je net een baby hebt. Als ik een dag later naar het ziekenhuis was gegaan met mijn ontsteking had ik ongeveer hetzelfde gehad en dat idee alleen al was voor mij voldoende om helemaal over mijn toeren te gaan laat staan als je het dan ook echt hebt! Veel beterschap. Whabbit WoW dat is een flinke groei. Super hoor!
ze mogen een halve panadol junior. Dit werd ons zelfs door het CB geadviseerd om te geven na de prikken. @ Marbo: jeetje wat heftig, heel veel sterkte! @ Sybje: "stevie wonder beweging" zo heb ik het maar genoemd omdat ze steeds haar hoofd van links naar rechts beweegt, dit doet Stevie Wonder ook.
Marbo: heftig zeg, hopelijk knap je snel op. Janny: heeft Tim soms een tweeling broertje in Walter gevonden. Als ik jouw verhalen lees herken ik tim erin. Stevie Wonder beweging: hier ook aanwezig. En het is heftig met je hoofd schudden het liefst met ogen dicht. gr MarielleB
iemand trouwens enig idee waarom ze het doen? Laura begint met het gaan zitten, ik "trek" haar sinds een week ofzo aan haar handjes tot zitten (had gelezen dat ze dat leuk vinden en het goed is voor de spierontwikkeling). Maar sinds gisteren komt ze dan uit zichzelf mee omhoog en houdt zich ook zittend, dit gaat dan gepaard met een enorme lach.
Jeetje zeg, arme Marbo, dat is even heel heftig. En dat klinkt inderdaad wel als jouw verhaal Janny. Hopelijk is ze snel weer thuis en iets meer op de been om van d'r meisje en hun gezin te genieten. Bedankt voor je berichtje en 'speurwerk' ramona. Mocht je nog iets horen, dan horen wij het ook graag weer! @huilen: als het mij te lang duurt (en dat kan zomaar na 5/10 min zijn) dan ga ik ook ff kijken of ik iets kan doen, meestal is het dan gewoon ff speentje erin. Laatste dagen gaat het overigens wel echt supergoed met onze regelmaat! Madame slaapt heerlijk in d'r eigen bedje, ook overdag...klop klop klop doe ik dus maar ff op wat hout...altijd afkloppen dat soort uitspraken @bea: heeft je ukkie d'r dag niet vandaag? @janny: hoe gaat het met jullie ritme nu thuis? Lukt het een beetje in je uppie zo op die dagen dat je man weg is? @corien: klinkt gezellig, ik ga dat ook nog maar wat trainen met Micky dan, hihi! Leggen jullie je beebjes trouwens ook wel eens op hun buikje om even hun nekje en rugspieren te trainen? Wij proberen het wel, maar ze vind het echt niet al te lang leuk...
Jeetje Marbo! Hopelijk knap je snel weer op. Laten huilen kan ik gewoon echt niet, vind het zo verschrikkelijk zielig vooral omdat ze nog zo jong zijn. Máár, dit is puur gevoelsmatig hoor. Eigenlijk kan ik hier weinig over zeggen: ik heb namelijk een zoontje dat absoluut nooit huilt. Hij huilt alleen als er ook echt iets is. Toch denk ik dat een huilende baby die alles al heeft gehad qua verzorging toch wel huilt om een reden (en niet om vervelend te zijn, verwend te zijn, gewoon om niets) en de beste plek om dan te zijn is bij papa en mama. En bedankt voor de welkom in drenthe berichtjes Ben zo super blij. Ik vind Assen zo gezellig haha.
Ik/wij kunnen het inderdaad ook niet, gaat ons door merg en been. Maar ook wij hebben het geluk dat Laura bijna niet huilt, die keren dat ze dat doet dan pakken we haar altijd op. Kan me echter wel voorstellen dat wanneer je kindje veel huilt je er voor kiest om het af en toe te laten huilen. Ik ben me erg bewust dat we (tot nu toe) aan Laura een ergggg makkelijk kindje hebben.
jeetje marbo, dat is schrikken. Sterkte meid! En gefeliciteerd met jullie dochter... prikken viel hier mee... alleen even brullen tijdens het prikken, maar ze viel al snel weer in slaap. Ik heb bij de apotheek op advies van het cb 60mg zetpillen gehaald... Ze was trouwens goed gegroeid. Al blijft haar gewicht onder de curve, maar dat vonden ze niet erg (alsof mij dat wat uit zou maken )
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Tipp42hgg. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Noah - 04-09-08 - ggl 1055/39cm - hgl 4350/52cm - mt 50 - Spotlight Laura - 20-10-08 - ggl 3400/52cm - hgl 5160/57,5cm - mt 56/62 - Corien Jelmer - 22-10-08 - ggl 4038/??cm - hgl 4855/57cm - mt 56/62 - Sybje Tygo Ryan - 27-10-08 - ggl 3525/51cm - hgl 4848/55cm - mt 56/62 - Maxje Christine - 27-10-08 - ggl 2505/44cm - hgl 3685/55cm - mt 50/56 - Tipp42hgg Denise - 06-11-08 - ggl 3520/48cm - hgl 4550/56cm - mt 56/62 - Jootje24 Nikolai - 08-11-08 - ggl 3475/50cm - hgl 4460/55cm - mt 56 - Chebu Bart - 09-11-08 - ggl 3174/49cm - hgl 4310/52,8cm - mt 50/56 - Schildje Tygo - 13-11-08 - ggl 3550/52 cm - hgl 4100/54cm - mt 50-56 - lot23 Kay - 13-11-08 - ggl 3615/52 cm - hgl 4550/58cm - mt 56/62 - JsztD Jayden - 15-11-08 - ggl 3475/51cm - hgl 4420/54cm - mt 56/62 - Baylee Liam - 21-11-08 - ggl 3800/50 cm - hgl 5140/??cm - mt 56 - Kleinwonder Luca - 21-11-08 - ggl 4726/53 cm - hgl 4750/??cm - mt 56-62 - San79 Micky - 21-11-08 - ggl 3960/51cm - hgl 4400/53,5cm - mt 50/56 - KersjeB Tim - 26-11-08 - ggl 3410/??cm - hgl 3860/53cm - mt 50/56 - MarielleB Esmee - 27-11-08 - ggl 3415/48cm - hgl 3700/52cm - mt 50/56 - Ienie en mini Tygo Immanuël - 30-11-08 - ggl 3500/??cm - hgl 4900/55,5cm - mt 50/56 - Noatje Walter - 03-12-08 - ggl 3200/52cm- hgl 3310/52cm - mt 50 - Janny Jansen Jesse - 04-12-08 - ggl 3465/50cm - hgl 3470/??cm - mt 50 - Wendy1983 De afspraken Januari 06-01: JsztD controle gyn 07-01: Tygo Immanuel CB 08-01: Kay 1e prikjes 08-01: Jayden CB 08-01: Bart 2e keer cb en 1e prikjes 09-01: Baylee controle gyn 12-01: Chebu controle gyn 13-01: Nikolai prikjes 13-01: Jayden CB 1e prikjes 14-01: Tygo cb 1e prikjes 19-01: Tygo Immanuel CB 1e prikjes 20-01: Denise cb, 2e prikjes 22-01: Tim 1e inentingen 26-01: Noah RS enting 29-01: Micky eerste prikjes Februari 05-02: Noah CB 09-02: Christine CB, 2e prikjes 12-02: Christine kinderarts 19-02: Noah KA