@Jootje, ja graag. @KLeinwonder, verhuizen naar het Noorden. Helemaal wat je wilde toch? Ik wil eigenlijk terug naar Nederland maar dat zit er voorlopig nog niet in. Heb trouwens ook foto's etc weggehaald.
Ik probeer ook een tussen weg te zoeken. we geven nu 150cc en dan 5 flessen. dat betekend overdag ongeveer 4 uur tussen de flessen moet zitten. als hij al na 3.5 uur komt dan probeer ik dat te rekken, maar ik kijk niet op een kwartier eerder of later. Kan moeilijk dat mannetje honger laten lijden. en dat stevie wonder ding is wel minder wild dan toen ik bv gaf. toen kon hij wel een half uur bezig zijn voordat hij eindelijk goed aanhapte. Nu met de fles gaat het beter, vind het wel een grappig gezicht. gr marielleB
Oh, dus jullie geven al 150 cc? Ik was al bang dat wij nu teveel zouden geven (120 cc tussen de 3 a 4 uur). En inderdaad, dat schudden was met bv erger dan nu met kv. Grappig dat onze kereltjes wel wat van elkaar hebben dan. Ik zal zeker je berichtjes blijven volgen, kijken of er nog meer overeenkomt.
Ongelofe;lijk Tygo gilt en huit de hele dag.... pff bn zelf nog herstellende van de buikgriep en sjouw al heel de dag met hem.... hij slaapt maar 5-15 min .... weet niet wat ik nog moet doen
warm badje? Dat wil bij christine nog wel eens helpen. Als je zelf een bad hebt, samen met hem in bad. Dat werkt ontspannend en troostend... Sterkte...
@Kleinwonder, kan mij goed voorstellen dat je wat anoniemer wordt hier. Vervelend zeg als iemand jouw foto's gebruikt Dan ben je wel heel erg zielig als je iets gaat gebruiken wat van een ander is. Ik ga zo ook mijn fotoalbum leeg halen. Dan weet je in iedergeval zeker dat er niks mee kan gebeuren.
als het nog maar een klein beetje is moet het wel kunnen denk ik hoor noa... Mijn album is ook al leeg, en heb dingen uit mijn profiel gehaald...
@Baylee, Kay krijgt tussen 11 en 12 zijn laatste fles en sochtends tussen 6-7 komt die weer.. dan leg ik hem terug in zijn bed tot een uur of 9 en dan ligt die vaak nog zó'n anderhalfuur bij mij in bed heerlijk samen uitslapen! Vannacht was Kay wel aan t spoken trouwens, wilde persé een voeding om 4 uur 'snachts hoop aankomende nacht niet Kay drinkt over t algemeen 5x150 (soms 6x150) en als het 5 voedingen zijn, krijgt die soms de laatste voeding 180 @San ik vind je ZEKER geen aansteller wat betreft je zwager.. en ik zou ook ZEKER niet zelf langsgaan, kom op zeg alsof je niet even de tijd kunt maken om naar een kleintje te komen kijken @Sybje, Kay is ook super beweeglijk.. maait constant met zn armpjes op en neer.. heb nu de puckababy gekocht, brengt tochw el iets meer rust geloof ik (al zwiept die nog, dus ga het misschien toch over inbakeren hebben op het cb) @Kleinwonder, een kleine doorslaper jullie Liam lekker hoor! @Laten huilen, dat doe ik duso ok niet.. vind het ook onwijs zielig en vind het ook logisch dat de beeb dan in slaap valt.. als jij een halfuur overstuur in je bed huilt val je ook om van vermoeidheid.. maar of dat DE manier van slapen is... naar mijn mening absoluut niet... Ik ga ook mijn album leeghalen dan pff wat freaky! Trouwens.. Do. de prikjes van Kay en ja.. waar ik tegenop zie, dat hij er onwijs onrustig/ziek van zal worden en een ontroostbaar mannetje ik ben écht een held op sokken bah..
jsztd, ik zag er ook onwijs tegenop, om dezelfde reden... Maar ik moet eerlijk zeggen dat het reuze meeviel! En nog steeds heeft ze nergens last van (en als ze er last van zou krijgen zou ik dat nu al moeten merken zeiden ze...)
pfffffff wat een avond, nu net is mr bij papa op de borst in slaap gevallen na een tijd alleen in bedje gehuild te hebben (op 2 meter bij ons vandaan) nu zijn bedje aan het verwarmen met kruiken en hpen op een goede nachtrust (hij heeft vandaag overdag hoogstens 4 uur geslapen dus hij zal wel moe zijn) net al mama die is helemaal uitgeput... had vannacht maar 4,5 uur geslapen door hem
@meiden met de fotoproblemen ....volgens mij heb ik jullie ook gespot op een psp forum ....daar moet je ergens een welkomsles maken waarbij je een watermerk moet maken ....het is sowieso handig dat je die in je foto's plaatst .......als je je foto's ergens plaatst ik haal nu ook de foto's hier vanaf .......dus als iemand het leuk vind om foto's van jelmer te zien ... dit kan op zijn babysite ...ww via pm
Update: mr was alweer wakker voordat hij in bed lag... dus wat hebben we gedaan: 70 ml Nutrilon gegeven voel me er wel een beetje schuldig om, zo nog een beetje mama-melk om zijn maagje goed te vullen en dan hopen dat hij ietsje langer wil en kan slapen... duimen jullie mee?