November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik vind het niet zo erg, maar ik ben als de doods dat Nikolai ook koorts krijgt. Hij is tot nu toe nog niet ziek geweest.

2. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    chebu: dikke knuf, veel beterschap

gr MarielleB

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Vooral gisteren was een ramp toen Tygo zo huilde heel de dag en ik noks tot weinig voor hem kon doen... maar de nacht heeft veel goed gedaan... Ik moet gewoon niet vergeten mijn vitamine pillen goed te slikken... weerstand is natuurlijk verzwakt nog van de bevalling e.d.

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    kan me goed voorstellen dat je behoorlijk wanhopig was gisteren... Je zal nu nog wel moe zijn, of valt dat mee?

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    nee niet echt meer... mijn lichaam was al gewend aan nacten van maar 6 uurtjes en nu heb ik 10 uur geslapen ;) vanavond zal ik wel weer goed moe zijn hoor ;)

Tygo ligt nu al vana 11.30 te slapen

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja tygo zal ook wel moe zijn...

Wat heb ik dan toch eigenlijk een heerlijk makkelijk meisje :oops: (zeg ik nu tot het volgende sprongetje over een week of 3 ;) )

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Chebu, wat vervelend zeg! Ja, als de mama ziek is gaat alles gewoon door. Daar kwam ik een poos geleden ook achter.... Ik hoop dat je snel weer beter wordt.

8. Niet meer actief

Pff hier ook een zieke.. zwaar verkouden bah!

Wel een heerlijke nacht gehad.. 12 uur laatste fles, toen pas weer om 7:30 en toen terug in bed tot 11:30
    Gaat goed :D

Zometeen op controle bij de gyn, ben benieuwd..

@Noatje, wat fijn dat Tygo zo'n goede nacht gemaakt heeft op fv.. erin houden zou ik zeggen :)
    @Tipp thnx voor de tips voor de prikjes www.rijksvaccinatieprogramma.nl was het toch?

9. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    JsztD: Lekker he uitslapen met je kleintje, dit doe ik ook hoor iedere dag, maarja ik heb dan ook nog 2 nachtvoedingen dus ik ben het ook wel nodig moet ik zeggen.

Thijmen is snotverkouden maar kan eigenlijk nog wel goed ademen en drinken, maar moet ik dan ook neusdruppels gebruiken? Ben namelijk nooit zo'n fan van middelen gebruiken, doe het ook nooit voor mezelf

10. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb niet bijgelezen hoor, dat doe ik later nog, we kletsen hier te veel! ;)

@ paracetamol: het cb adviseerde mij 120 ipv 60 in huis te halen ivm zijn gewicht (hij is nu zo'n 6 kilo).

@ ritme: Luca heeft bedacht dat zijn ritme omgegooid moet worden... hij komt nu al 2 nachten om 1 uur, 3 uur, 5 uur, 7 uur!
    Heb hem vanacht om 3 uur met een speen en een dikke knuffel afgescheept, om half 6 toen alsnog gevoed, en toen kwam hij pas weer om 7.45.
    Maarre... het lijkt wel als het bij 1 van jullie goed gaat dat het hier minder gaat, en als het hier goed gaat dat 1 van jullie dan met een huilerd zit.

Zouden onze kindjes soms stiekem afspreken wie wanneer terrorbeeb speelt?! :)

11. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Domino Luca heeft ook een snotneus, zolang hij nog lucht krijgt laat ik het er bij, voor mezelf gebruik ik ook niet bij elke snottebel een middeltje.

Noatje niet schuldig voelen om die fles hoor! Er is niets mis met de voeding die we hier hebben en Tygo deed het er toch goed op?

12. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hi Meiden!

Wat is het KOUD bij jullie!
    Ik kijk op tv alle sneeuw, vries en schaats-gedoe! Heel NL is helemaal happy met het natuurijs. BRRR!
    Hier geen natuurijs, alleen uit de vriezer dan!

Wat vervelend dat van die foto's kleinwonder, is toch kl*te he, dat je niet eens meer je eigen dingen kunt doen op dit forum of dr zit weer zo'n idioot op.

Gisteren gebelt met een Arubaanse (!) lactatiekundige, gelukkig kreeg ik heel erg veel tips. Ik was het zo zat om zo te 'struggelen' met borst en fles. Ze heeft gezegt helemaal geen fles meer te geven en gewoon steeds aanleggen.
    Ze schijnt niet echt honger te hebben, slaapt wel veel (meer?), en heeft eigenlijk vanaf gistermiddag geen 1 natte luier gehad, dus ik vind het echt super eng en ik ga haar zo maar weer even bellen.

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    graag gedaan. Ja die site klopt. Staat precies wat de entingen inhouden, de bijwerkingen en wat je er tegen kan doen...

14. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Owja ben gisteren met Esmee naar de baby-yoga geweest, hihi was erg leuk.
    Eerst gingen we dansen met de baby's op muziek (vond ze geweldig!) en toen gingen we een beetje rekken en strekken met ze, dat vond ze heerlijk!
    Maar toen kwamen we bij de babymassage, moesten alle kleertjes uit en toen had mevrouw er geen zin meer in, huilen en boos!
    En toen pakte ik haar op en pieste ze me helemaal onder! GREAT!
    Wat een succes, volgende week weer! Hihihihi!

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    klopt. Op die site die ik noemde staat ook een tabelletje met hoeveel mg bij welk gewicht... 60 mg is tot 5,5kilo...

16. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Hmmm... Geen een natte luier sinds gistermiddag lijkt me toch een beetje zorgwekkend hoor! Zou inderdaad maar even navragen of dit wel de bedoeling was...

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    zolang hij goed ademt en er bij het drinken geen last van heeft is het niet erg. Als hij er wel last van gaat krijgen met drinken of het zichtbaar benauwd krijgt kun je Otrivin Baby gebruiken. Dat is een onschuldige zoutoplossing. Ook kun je Luuf Baby smeren. Christine vindt dat spul zelfs erg lekker en ontspant er ook van :D

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hm ienie, ik zou het ook eng vinden hoor, geen natte luier meer... Inderdaad even snel bellen en navragen. Lijkt me toch niet goed :(

19. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Neej he?

Ik vind het ook eng, en ze slaapt zoveel. Ik kan haar pas na 1 uur bellen, het is hier nu 9.30.. damn.

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh wat erg... Sterkte meis! Klinkt inderdaad niet goed... Knuffel!

Deel Deze Pagina