November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    inderdaad geen pb's van je gehad :( Vreemd... Wat was haar geboortedatum ook alweer? :oops: En haar kledingmaat?

2. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Zal ik jullie eens laten lachen... ik moest naar de kruidvat wat dingetjes halen hier in het dorp... Tygo bleef bij papa... er stond mama melk in de koeling...

15 min later wordt ik gebeld:
    M: waar staan de flessen
    Ik: ik denk dat we geen schone hebben was er maar 1 af

1/2 min later gaat me telefoon weer
    M: kan ze niet vinden
    Ik: pak dan maar de flessen uit de commode, moet ik nar hui komen?
    M:nee, nee gaat wel lukken

1/2 min later gaat me telefoon weer *zucht*
    M:moet hij speen 1 of nr 2?
    Ik: het is goed hoor ik kom nu nar huis...
    M: mopper, mopper...

Kom ik thuis... staat daar mijn man met Tygo, verschoont...
    Had hij ee trui aan maat 68 (verzuipe dus) en een korte broek... en de kleurencombo :) :) :)

3. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hahah noatje,

Yessss, hier precies hetzelfde!

Esmee en papa zitten helemaal onder na het verschonen, de commode ook en alle billendoekjes zijn op!
    Over kleurencombi's, zucht... dat gaan ze nooit leren.
    Laatst --> groen rompertje met een roze broek tot aan dr oksels...... eumm, leuk schat!

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

gelukkig is die van mij niet zo erg...

5. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Hahaha heb jij geluk tipp!

Ik heb nu ook een oplossing, ik hang alle kleertjes die ze nu past bovenin de kast, als setje bij elkaar, KAN niet meer fout gaan gewoon hahaha!

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    in dit geval was het meeste passende nog in de wasmand om in de kast gehangen te worden maar had hij niet goed gekeken ;) :)

meeste gaat gelukkig wel goed... en anders kunnen we het nog op zijn leftijd gooien :p :)

7. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Haha, gekke, maffe mannen van jullie! Die van mij is er gelukkig aardig handig in... Alleen is hij nooit thuis om op te passen... weer een ander 'minder-gelukje'.

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga lekker eten en dan verder met mijn schaaklessen :) Thomas is me aan het leren schaken.... Ik geloof niet dat ik het ooit ga leren :)

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik weet niet wat we hebben vandaag maar lotte slaapt alleen maar! Gisteren deed ze geen oog dicht en nu slaapt ze aan 1 stuk door. Drinken is vandaag bagger daardoor maar oke dat kan wel een keertje.

Mijn man weet wel te combineren maar niet aan te doen. Hij kleedt haar nooit aan, dat doe ik altijd. Misschien niet echt een mannen ding ofzo.

10. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ja, het ligt ongetwijfeld aan mij hoor, computers slaan doorgaans al op tilt als ik me in een straal van 3 meter van ze begeef!... :oops: :rolleyes: :D

Maargoed, geboortedatum is 20/11 en haar maat is 56.

11. Niet meer actief

@Tipp jou meisje had oorontsteking toch?

Kay heeft ook oorontsteking :( heeft antibiotica gekregen & zetpilletjes pijnstilling en neusspray.. die zetpillen zijn 60mg, is goed toch?
    Vind het zo zielig :(

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jsztd wat zielig voor Kay zeg. Heeft hij ook veel pijn? Hoop dat hij snel opknapt!

Noatje lekker even weg niet dus hihi
    gelukkig gaat het met mijn man nog goed met aankleden en verschonen.

Vanavond terugkom avond van zwangerschapsgym alle kleintjes zien ben benieuwd.

13. Niet meer actief

Ja hij heeft er écht last van :( grijpt naar zn oortje.. schreeuwt dehele tijd, huilend en wil absoluut niet plat liggen! (de ha zei dat dat komt omdat als hij plat ligt er meer druk op zn oortjes komt) :(

14. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi

Hier net de kerstboom en spullen opgeruimt, heerlijk die ruimte die je dan hebt als de boom weg is.
    Helaas gaat het wat langzamer als je met een mopperend kind moet sjouwen. Tim is al vanaf half 4 na de fles aan het mopperen. Niets is goed of maar voor 5 min. erg vermoeiend. Nu ligt hij al even op bed na de volgende fles en een schone broek. Dus alles gedaan wat maar kon en hij blijft mopperen. soms is hij even stil maar nooit voor lang. Hij is te eigenwijs om te gaan slapen, houd zichzelf wakker.
    Een voordeel tot nu toe gaat hij altijd goed slapen na de laatste fles, dus we krijgen wel een goede nacht.

Oja Janny: Tim heeft al een tijdje voeding voor hongerige baby's want hij had ook steeds honger. En nu met 5 flessen van 150cc en de voeding voor hongerige baby's gaat het eindelijk goed. En hij eet nu niet te veel.

gr MarielleB

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oke Marielle, hopen dat het hier dan ook beter gaat. Ik maak nog wel even het restandje op van de standaard-voeding. Denk dat we dan in het weekend kunnen beginnen met de Forte-voeding.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

even een ego berichtje ....
    Jelmer was gisteren al regelmatig aan het huilen/schreeuwen (ozndag ook ) .....sliep maar 2 uurtjes overdag
    vandaag dus weer ...ook nog geen 2 uur geslapen ...
    voordeel is wel dat hij gisteren een fles om 20.00 op heeft en om 07.00 pas weer wakker werdt
    ben vandaag met hem naar het bureau geweest , zij dachten dat hij een beetje moeite heeft om zijn ritme te vinden ....dus ik ga de teugels wat strakker houden hier.....

nu is jelmer om 19.30 uitgeput in slaap gevallen ....
    nou ben ik een beetje bang dat hij zal doorslapen en dus 1 voeding mist ......waardoor hij dan maar 4 voedingen heeft gehad vandaag ! dus ik ga hem toch maar even wakker maken om 21.00 .....wat denken jullie er van ?
    weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee aan moet .....ben bang dat hij anders rond 04.00 wkker wordt en niet meer slaapt !

@janny : zo dan hihi !
    @chebu : beterschap !
    @noa : lekker hoor !
    @jsztd : oohh gossie beterschap hoor met je kleine knul....

papa's ? ppppfff breek me de bek niet openen ....
    1e kerstdag had ik jelmer een mooi pakje aan gedaan toen we bij mijn schoonouders waren ben ik even in bad gegaan met jelmer .....papa ging hem even aankleden en deed hem maar het reservepakje aan wat ik even uit de luiertas had gehaald om andere spulletje er uit pakken ......ttsssss stond mijn mannetje voor lul met een te klein reservepakje ....

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Urgh ik heb 39.5 graden koorts. Op zulke momenten wenste ik dat mijn ma in de buurt was.
    Mijn man is nu met Nikolai bezig maar het doet pijn hoor. Je wil hem toch zelf graag verzorgen.
    En ik ken 'm het beste he.. ;)

Mijn man is wel eens rompertjes vergeten aan te doen.

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    ahhh Chebu beterschap!

Ik ga zo Tygo een flesje geven, weer nutrilon voor de goede nachtrust ;) en we zijn samen in bad geweest! was heerlijk! voor mij was het ook al 5 weken geleden!

19. Niet meer actief

Chebu beterschap voor jou
    Noatje, lekker he badderen.. hmm vooral met dit koude weer!
    Ienie Mini ik wil graaaaaag ruilen met jou, wat is het hier ONTZETTEND OVERDREVEN KOUD! haha
    Sybje, 4 voedingen lijkt me opzich niet héél erg, maar ik persoonlijk zou hem ook nog wel ff wakker maken voor de laatste voeding anders komt die inderdaad waarschijnlijk vannacht.. maar misschien wat later op de avond? Want misschien wordt hij uit zichzelf nog wel wakker rond 23:00 ofzo?

20. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Chebu, beterschap meis! Je zult het wel zwaar hebben nu!
    Sybje, ik zou hem ook wakker maken tegen het einde van de avond. Dit om je een gat in de nacht te sparen.
    Noatje, succes vannacht, hopelijk doet het badje en de kv wonderen!

Ik ga ook mijn pyama aandoen en Walter een fles geven. Helaas gunt ons mannetje me nog geen nachtrust... Komt waarschijnlijk vanzelf... ooit.

Heb trouwens vanavond wel 20 foto's geknipt van een breed greinzend kereltje. Geweldig, allemaal mega-lach-foto's!

Weltrusten allemaal en een goede nachtrust toegewenst!

Deel Deze Pagina