November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier pas opvang vanaf sept. 2009. Maar het moet nu al geregeld zijn.

2. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    nee hier had ik idd niet op gerekend... Ze kon mij verzekeren dat ik alle drie de dagen kon krijgen omdat ik er vrij vroeg bijwas voor 2009.
    En nu ineens niet meer.

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    lekker dan... succes met het vinden van een oplossing (als je dichterbij had gewoond had je maud wel hier mogen brengen ;) )

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hier pas in de zomer het kdv...
    zijn nu met gastouders bezig om die tijd te overbruggen,
    en anders wilde mijn moeder ook wel wat vaker oppassen tot die tijd.

ik ben vandaag zo blij! Denise meld haar nu eindelijk zelf voor de voeding! heb haar nog niet wakker hoeven maken.
    enig nadeel is dat ze nu s'nachts ook om de 4 uur komt.
    maar goed liever zo dan een suf meisje die niet wakker te krijgen is.
    heerlijk als ze huilt ;)

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik ga ook vanmiddag! ik heb er eerder ook al dingetjes weggehaald, vind ze zo snoezig!

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    js ik heb er ook al eerder pooh dingen gekocht :D

7. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Nee drie dagen per week op en neer rijden naar Leiden is geen optie. ;) beetje ver weg
    we komen er wel uit.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    een uitvaartverzekering regelen ? mmhh heb ik voor mijzelf niet eens gedaan ...maar ik ga voorlopig nog niet ...denk ik

vandaag een daagje zh gehad ....knip is aangestipt ...deed niet veel pijn ...nu moet het mooi gaan dicht groeien ...zonder wild vlees ...
    de galstenen ...tja dat is een ander verhaal ...
    volgende week eerst weer een echo om te kijken of er geen steen in galwegen zit ....en dan die week daarop weer naar de chirurg ....bloed heb ik vandaag al laten aftappen ...ben benieuwd

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh ja jelmer heeft vandaag gigantisch gepoept ....het was echt een mega karwei ...op een gegeven moment had ik zijn beide hieltjes vast en liet hij een windje ....
    dat windje spoot met 30 km per uur door de slaapkamer heen ...en belande op de grond ...heb een half pak zwitsal doekjes er doorheen gejast ...heb van pure ellende Jelmer verder aangekleed op mijn bed

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goh zoiets deed christine vanmiddag ook :) Echt een megazooitje... Ze zat zelf ook onder...

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : hihi misschien zit het hem in het weer ....

12. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Goedenmiddag,

@uitvaartverzekering, meteen regelen hoor stel dat er wat gebeurd kost niet niks.
    @Poep enzo, vergeet niet optijd over te stappen naar de volgende luiers 9de kilo's die erop staan overlappen elkaar dus even kijken waar de 2 3 en 4 luier beginnen zeg maar). Scheelt heel veel vieze kleren.
    @KDV wat dat betreft heb ik geluk, had een baby opgegeven maar kreeg een miskraam vergeten dit kindje weer af te melden. Weer zwanger wou weer opgeven had ik dus een plek precies op tijd (anders was het ruim te laat geweest). Belachelijk!

Jooze

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jelmer heeft nu nog luiers van 2 -6 kilo ,.....dus die kunnen nog wel even ...denk ik hihi

zal maar eens gaan kijken dan voor de uitvaartverzekering

14. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Uitvaartverzekering moet ik ook nog naar kijken, tegenwoordig is de dekking van dergelijke verzekering zo slecht en de premie zo hoog dat ik er geen haast mee gemaakt heb.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @uitvaartverzekering : eigenlijk heb ik altijd de gemakzuchtige gedachte gehad van ooh dat regelen de nabestaanden wel ....erg ben ik ook he
    hud er ook niet van om er bij stil te zijn ,....word er altijd zo eng van jakkes

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ook, maar ergens vind ik het toch een prettige gedachte om het geregeld te hebben. De kosten van een uitvaart kunnen aardig oplopen en ik heb 1x van dichtbij meegemaakt wat er gebeurd als je geen (goede) verzekering hebt... :(

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ah, ze bellen net om de gehoortest te komen doen. Eindelijk. Alleen hebben ze overal haar naam verkeerd. Ze gebruiken allemaal haar 1e naam, terwijl haar 2e naam haar roepnaam is :( En dat heb ik nou al weet ik het hoe vaak doorgegeven...

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : ooh dat is ook irritant zeg ...komen ze de test bij jou doen ? of op het cb ?

wij moesten naar het cb

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ze is hem hier komen doen. En ze is geslaagd :D

20. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@Tipp, gefeliciteerd geslaagd!
    @Luiers, zo werkt het dus niet luiers overlappen in kilo's. Luiers 2 gaan dus al vanaf geloof ik 4 kilo tot ik weet niet hoeveel. Je hoeft dus niet te wachten met overstappen tot 6 kilo, maar eigenlijk als het kind 4 kilo weegt luiers opmaken en overstappen. Scheelt echt heel veel was!

Jooze

Deel Deze Pagina