November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hoi hoi

2. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Och jee, Baylee, dat is verre van leuk! Heel veel sterkte!

Goed zo Christine, je weet hoe jij je moeder moet verblijden! Kom je het Walter even in z'n oortje fluisteren?

Krijg om 14.00 bezoek van 15 collega's... :confused: Ben druk aan het puzzelen hoe iedereen een zitplaats gaat krijgen. Geen idee hoe iedereen aan zijn koffie/thee komt, maar hopelijk zijn er een paar hulpvaardige handen bij.
    Leuk: We mochten een cadeau uitzoeken van 150 euro... wow!

3. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    goede morgen.

Hier weer doorgeslapen, het lijkt of het nu echt is. En hij drinkt nu 5x150cc en dat gaat geweldig. Hij huilt minder.
    En de schommelstoel is geweldig hij vind het leuk en ik heb even mijn handen vrij. Zijn eerste grote glimlach was ook toen hij in de schommelstoel zat. Gisteravond kreeg corne zijn eerste glimlach, hij had het nog niet gezien. Echt leuk.

Iedereen die ziek is of met zieke kindjes zit, heel veel beterschap

gr marielleB

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai heeft godzijdank 36.6, nog geen koorts te zien.
    Ik ga maar weer in bed, want vanmiddag had ik 38.8. Ik ben het zo ZAT al die kwaaltjes sinds de bevalling. Mijn moeder stelde voor om een maand naar Nederland te komen om te kuren.
    Dat vind ik wel weer zielig voor mijn man.
    Eens kijken hoe het gaat.

5. Niet meer actief

Heb niet bijgelezen sorry :(
    Tipp, het was inderdaad Denise die oorontsteking had geloof ik.. Jootje is niet zoveel aanwezig hier?
    Chebu, misschien een goed idee? Even bijkomen bij je moeder?

Hier met Kay iets beter geloof ik.. al is die flink aan de diarree.. door de ab waarschijnlijk! Zou ik hem nu extra water erbij moeten geven?

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geen idee of walter zal luisteren janny :D

7. Niet meer actief

Ik hoop voor je dat Walter snel gaat luisteren :)

Hier maken we goede nachten.. rond half 12 laatste fles en dan tussen 6 en 7 weer.. dan terug in bedje tot een uur of 11 :)

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jeeeeej volgens mij ben in aan de winnende hand in mijn gevecht met mijn filmpjes van christine :D

9. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Janny: 15 collega's das niet niets :confused:
    @ Baylee: sterkte!
    Ik ben erg blij dat we er voor gekozen hebben om geen kraamvisites te doen maar een kraamfeest. Die houden we a.s. zaterdag bij ons thuis, het is dus direct ook onze housewarming.
    Maar 1x de toko helemaal schoon en boodschappen doen.

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wij hebben ons kraamfeest begin december gehouden. Ideaal...

11. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi
    Net door de sneeuw geploeterd, valt niet mee maar het is gelukt.
    Wilde gewoon erg graag naar buiten. We zijn even naar het weeg uurtje van het cb gegaan.
    Hij was weer mooi aangekomen nu 4450. Toen ik zei dat Tim niet slaapt overdag vroeg ze of ik daar last van had, zo niet dan was het niet zo erg. Hij slaapt namelijk s'nachts goed door. Als ik er last van kreeg dan kon ik altijd bellen.

gr MarielleB

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    we zijn inderdaad wat laat, maar had verwacht dat ik 2 weken te laat zou bevallen en niet 2 weken te vroeg :D Daarbij zijn er rond de feestdagen zoveel bekenden met vakantie dat we het daarom maar daarna hebben gepland.

Heb je nog tips?

Ik laat iedereen een wens/bericht voor Laura op een papier schrijven om daar later een boek van te maken. Ook maken van ieder/stel een foto.

Maak zelf (met mijn zus) de hapjes en we doen gewoon alles met zelfbediening.

Heb slagroomsoesjes met witte chocolade en muisjes voorbereid.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    tim groeit goed he?

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    klinkt goed corien. Ik had een geboortecake gemaakt. Ideaal en echt een hit. Je neemt een gewoone cake, dar doe je glazuur over en voor de glazuur hard is strooi je er muisjes over...

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Iedereen is wel enthousiast over die schommelstoel, ik zit er ook aan te denken om er 1 te halen. Net even prenatal gebeld om te vragen of zij hem in de aanbieding nog hebben en anders haal ik hem ook uit Duitsland op amazon.de.

Morgen moeten we naar het CB voor prikjes en ik zie er ook wel een beetje tegenop. Paracetamol heb ik al in huis.

16. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    He Wen: ja Tim doet het echt goed, ben ook erg trots op hem.
    Hoe is het met Jesse, ook alles goed hoop ik?

All: ze belde net vanuit het ziekenhuis waar ik bevallen ben. Had het evaluatieformulier ingevuld en nu belde ze terug om het door te spreken. Erg netjes. Had door gegeven van Tim zijn tongriempje en dat de borstvoeding gestopt was. Ze zouden het meenemen dat ze dan eerder een lactatiedeskundige laten komen als het met borstvoeding niet zo goed gaat. En voor de volgende keer blijkt dat mijn man waarschijnlijk in het ronald macdonald huis had mogen slapen ipv naar huis te moeten rijden. Het was nu best gevaarlijk om zo vermoeid naar huis te moeten.
    Ben erg tevreden over dat ze terug belde.

gr MarielleB

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Met jesse gaat het super! in welk ziekenhuis lag jij?

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    erg netjes inderdaad... Mijn man lag bij mij op de kraamsuite

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511