Hoe het in fotoshop moet weet ik niet ik heb paintshop. Ik zal het je pben hoe het daar moet misschien werkt het wel hetzelfde
Ik wil wat photoshop kunsten wel uitleggen wat wil je weten? @Noatje, misschien een ander merk proberen? Nadeel is dat die pakken zo groot zijn enik anders weer een heel pak moet doorwerken en hij ondertussen lekt... de etos luiers ga ik brengen naar KDV hier in de buurt heb er namelijk echt niks aan...
aaah noatje thnx en dat is balen van die pampers ik zit nu dus ook met een ''probleem'' Door die antibiotica is kay giga aan de diarree en elke keer loopt het erlangs... denk eraan om 3 te halen maar ben bang dat zijn beentjes nog te dun zijn
Ik heb dat probleem dus met die kruidvatluiers, dat het op het ruggetje er zo langs heen loopt. Net CB geweest, Megan is nu 58 cm en weegt 4860 gram. Goed gegroeid dus. Trouwens, voor de liefhebbers, ik heb nog een code van kleertjes.com dan krijg je 15% extra korting bovenop de 50% wat ze nu hebben. De code is: kidsW2008 Ik heb de code van de site koopjesannie.nl en hij werkt!
Ik heb het idee dat diarree of gewoon erg dunne poep eigenlijk overal doorheen lekt... Micky zat ook ff heeeeeeeeeeeelemaal onder net @joveli: welkom terug dan maar!
pffff dat wordt dus nog afzien want aarschijnlijk zien we rond 2 weken pas verbetering Tygo schreeuwt het trouwens uit na de voedingen volgens mij doet het gewoon pijn.... ook zijn eczeem doet nu pijn, hij piepte toen ik er aan zat...
hallo ladies, ik kom ook gezellig meekleppen. Ben 27 november bevallen van een prachtige dochter! Ik heb een vraagje aan jullie; hoeveel gaan jullie strax weer werken? Groetjes!
@Mwjalloh; Welkom! Ik heb ook een dochtertje van 27 November! En om je vraag te beantwoorden, ik ga helemaal niet meer werken voorlopig en als ik wil ga ik weer terug, maar nu nog ff niet hoor! @Joveli, damn, ik weet het echt niet! Haha!
Nu heb ik weer 39.1. Ik wou dat er eens een einde kwam aan al die QUTKWAALTJES en de GRIEP. IK WIL GEWOON GEZOND VOOR MIJN MENNEKE ZORGEN! En mijn man doet het wel goed maar ik mis 'm zo....Heb 'm vandaag maar 2 keer gezien.
@jollah, ik word thuisblijfmoeder voor een jaar met doorbetaling van een deel van mijn loon. Leve de Duitse wet.
Owwwwww haaaaaaaai Joveli, ik weet het al hihi @Mvjalloh; Ja, ik vind het ook heel fijn. Heb ook wel door in wat voor positie ik me bevindt, heb gewoon geluk. We doen het nu elke maand wel met wat minder maarja, kan mij wat schelen. (voorlopig dan toch!) @Chebu; dikke knuffel voor jou. Vervelend hoor, het is echt een beetje kwakkelen he! Veel vitamintjes!
http://www.ikbenmamashop.nl echt een super site ga daar iets voor het inbakeren kopen denk ik! denise slaapt zeer weinig doordat ze haar wakker houd met de armpjes. ben er nog niet over uit of ik de puckababy of de swadlle me ga kopen.
vandaag te horen gekregen dat ik 5 febr weer mag beginnen met werken... nog geen zin in! nu eerst nog maar goed genieten van de kleine!