volgens mij heb de pampers 2 met zo'n extra laag speciaal voor de nacht ...en ze zitten nog ruim denk ik ....
volgens mij heb ik de 1 van pampers nog. Die ziiten ook nog ruim (maar ja, wat inet bj haar, sommige kleren maat 44 zijn zelfs nog te groot )
Je merkt het van ze;f, als je 2x binnen enkele dagen kleren onder de str*nt hebt zitten moet je meestal al naar de volgende maat haha. Attans zo werkt het bij ons vaak, we hadden het bij de eerste ook en we dachten er niet weer in te trappen, maar ja hoor wederom te laat. Een ezel stoot zich bla bla bla. Jooze
@Poep, zo gaat het hier dus ook. Al poept Nikolai niet elke dag maar 1 keer in de 2 dagen een kilo ofzo. Dan zit echt alles onder Dat houdt geen luier tegen volgens mij.
@poep, ja dat is zo herkenbaar. Van het weekend liet Bart een hele grote scheet. Ad (mijn man) en ik keken elkaar al aan van nou dat doet die goed. Zijn flesje was op en had eindelijk geboert. Wil ik hem op bed gaan leggen rook ik opeens iets. Ja hoor, zijn luier zat helemaal vol. Tot het uiterste randje van de luier zat het. Ik heb zo moeten lachen toen ik dat zag. Hij poept niet elke dag dus als hij dan poept dan doet hij dat gelijk goed net als bij jou Chebu! Nu zijn wij vanaf het begin al op een probleem gestuit met Bart. Als hij de fles opheeft dan boert hij haast niet na zijn fles. We leggen hem wel terug in bed maar dan na 5 min. komt hij weer en dan laat hij pas een boer. Ze zal dan denken wacht dan nog even met wegleggen. Maar dan zijn wij dus al een 20 min. bezig om hem een boer te laten. Kent iemand anders dit probleem ook?
@Schildje, heel herkenbaar, zowel de poep als ook de boer! Zijn ons kindjes gescheiden bij de geboorte? Ben trouwens blij dat Bart ook niet zo 'vaak' poept. Begon me al zorgen te maken.
hier nog een die het voor elkaar kan krijgen om haar hele luier tot het uiterste randje vol te krijgen. Soms zit het echt zowat tot in haar nek, en dan kan ze zo heerlijk ongelukkig kijken. Ik krijg dan steevast de slappe lach En boeren, dat laat hier ook nog wel eens behoorlijk op zich wachten. Gelukkig kan ze het ook zelf als ze in haar bedje ligt (ze ligt nog op haar zij, dus geen probleem...)
jelmer poept ook niet elke dag ....ben nu bezig om zijn laxeerdrankje af te bouwen ...hopelijk blijft het dan goed gaan .... vorige week zei ik nog tegen Jelmer : ooh mama is dol op jou poepies , kom maar op ....daar dacht ik gisteren dus anders over ....hihi maar dat boeren krijg ik dus niet altijd voor elkaar ....nu net ook niet....heb hem echt recht op gehouden en op zijn rugje getikt ....maar nee niks dus ...grote kans dat hij over 2uur alsnog de hik krijgt en evt spuugt
Oooh wat herkenbaar die poepluier zeg... alsof er een bom ontploft ineens en alles zit onder hahaha Ga zometeen overstappen op 2, aangezien ik inderdaad nu al een paar keer een nat mannetje uit bed heb gevist
soms helpt het bij christine als ik in plaats van klop over haar ruggengraatje wrijf... Ik ga even slapen. Tot straks!
Ik wrijf ook want met kloppen komt geheid een deel van de voeding terug. Trouwens, kreunen en steunen jullie kindjes ook? Geen idee wat ie allemaal doet, maar er komen regelmatig oerwoudgeluiden uit het wiegje.
hi de tip van mijn kraamverpleegkundige was om na het flesje haar ongeveer een minuutje op haar linkerzij op schoot te leggen en daarna weer optillen en dan komt de boer! meestal werkt dit wel goed. Ik ben ook erg blij om te lezen dat jullie kids ook niet elke dag poepen!
ja hier ook kreunen en steunen. In het zh zeiden ze dat dat normaal was bij prematuren. Nou leuk hoor, maar volgens mij kreunen niet alleen prematuren.
Lees ik hier iets over niet poepen? Bij die van ons is het omgekeerd. Vanaf de eerste dag poept ie al een paar keer per dag. De eerste dag zelfs 4 of 5 poepluiers! Het is nu van die dunne derrie aan het worden, dus ik maak mijn borst nat...
Jaa hier ook allerlei kreuntjes enzo.. maar het lijkt ook wel slijm alsof die verkouden is ofzo en piepjes herkennen jullie dat?