November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    je moet daar ook gewoon registreren en dan nov. mama's opzoeken :)

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    waar waar waar :) (ben niet niwueschierig verder :D)

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    is het erg actief daar? :p

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    noatje: nee! tis daar rustig (totdat wij er komen ;) )

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb me aangemeld ;)

ben trouwens zooooo blij dat ik nu niet melk vrij hoef te zijn... ik mocht bijna niks meer eten zeg...

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @tipp42hgg
    Dan had jij een andere reden voor een keizersnede waardoor je een volgende wel het gewoon mag proberen.
    Mijn reden was omdat maar tot 7 cm ontsluiting kwam en dat de baby voor mij te groot was ( ook al was ie gewoon 7pond) en als ze volgende keer denken dat me baby met de 37 weken 5 pond is mag ik het zo proberen anders is het uitgesloten zei ze net...
    Ach voorlopig even genieten van deze !

Wie zit er al aan een 2de beeb te denken ?

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Baylee dat klinkt inderdaad een beetje nutteloos al zal het bij mij wel anders zijn. Ik ben daarna natuurlijk erg ziek geworden dus wil daar nog wel over praten. En ik wil ook weten of de volgende ook een ks gaat worden of niet. Ik wil gewoon die zekerheid... Wie had je?

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik denk wel aan een tweede maar dat blijft zeker nog een jaar bij denken hihi

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ bea

Ook al aan een 2de te denken :p ;)
    Ik had een vrouw dokter akerboom ofzo ...
    Bij mij kan 7 pond er al niet doorheen :cry: dus ofwel moet het een heeel kleintje worden dan mag ik het wel zo proberen maar ik vind dat ik dan niet mag hopen op zo'n kleintje want das ook niet alles
    Dan maar eentje van 6-7 pond met ks

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Wij denken ook aan een tweede. Maar ik ben dus nog niet ongesteld geworden (en nee, zwanger ben ik ook niet).
    Volgens mij krijg ik weer van die hele lange cyclussen en gaat nummer 2 een stuk langer duren vrees ik. Heb nog steeds het idee dat Nikolai echt puur geluk was.

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @Chebu

Ik ben ook nog niet ongesteld geworden... ben benieuwd hoe lang het nog zal duren ...

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ bea

Ja wij denken ook al aan een 2de maar we moeten ons lichaam eerst even een jaar geven om te herstellen ... ;)
    Misschien weer samen zwanger ... en samen zwemmen ... en hopelijk niet weer samen een ks ...

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hoi hoi! Dat wordt dan lekker rustig dit weekend zonder forum! Haha.

Wij denken ook al aan de 2e! Die mag volgend winter komen. Dus in het voorjaar maar weer aan de 'klus', hihi.

Even een vraagje voor de moeders met 'hongerige baby's' en die Nutrilon Forte geven:

Kan het zijn dat als je er mee begint:
    - Er vlokjes / stukjes in de ontlasting zit en deze donkerder van kleur zijn dan de rest van de ontlasting?
    - De baby meer poept dan anders?
    - De baby er aan moet wennen en eerst erg huilerig is?
    - Er opnieuw krampjes kunnen komen tijdens het drinken?

Ik ben aan het opbouwen. Heb nu 1 dag 4 schepjes standaard + 1 schepje Forte gedaan. Vandaag geef ik 3 schepjes standaard + 2 schepjes Forte. Morgen 2 schepjes standaard + 3 schepjes Forte, enz. Dit om de overgang te verkleinen. Was een tip van een collega. Had hier niks over gehoord van het cb.

14. Joveli

Joveli Niet meer actief

Wen! Heb jij een Wens Wijnbelt bij je abonnees? Want bij mij staat namelijk een Esther Wijnbelt en ik heb geen flauw idee wie dat is! :idea:
    Dat kan toch haast geen toeval zijn.. :(

Noatje: Waarom moet je stoppen met BV als het wel KMA is? Ik heb juist gehoord dat (ondanks dat het wel zwaar is voor de moeder ivm met het dieet) bv blijven geven juist het beste is tijdens zo'n allergie! :(

Enne, welk andere forum? Mis ik iets?

15. Joveli

Joveli Niet meer actief

Enne ik ben vandaag (weer precies 25 dagen later) voor de 2e keer ongesteld geworden! En wij denken nog lang niet aan een tweede. Nouja denken er wel aan maar dan vooral aan het feit dat een tweede nog wel eventjes (4 jaar?) gaat duren haha.

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Een tweede hoeft trouwens niet zo nodig in de winter te komen :(

17. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Waar kunnen we dan verder praten ?
    Wil ik wel weten :)

18. Joveli

Joveli Niet meer actief

Ja, ik ook! :D

19. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi
    Tim had ook andere ontlasting, idd vlokjes en donkerder en hij had last van krampjes. Het gaat wel over en ik gaf hij gelijk volledige forte voeding. Ga nu weer standaard proberen, heb nog een vol pak staan. kijken of hij dan ook genoeg heeft met 5 x 150cc en anders ga ik terug naar forte.

gr MarielleB

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik zit er even helemaal doorheen :cry:

Deel Deze Pagina