Hier trouwens ook op nacontrole geweest na de ks , ook een simpel gesprekje van 3 minuten ofzo.. Maar vind het vreemd.. mijn kleintje paste ook niet en de gyn. zei dat ik het de volgende keer gewoon weer natuurlijk moet proberen
Als ik eerlijk ben hoop ik dat ik weer de mogelijkheid krijg om te kiezen. Dat geeft wel een rust vind ik.
@beatrice : die heb ik nog nooiet gehad ...geloof ik maar ik heb nog steeds last van zwnagerschapsdementie @ladydk welkom ! hihi
Ja precies... de keus lijkt me ook érg fijn.. hier wordt een normale manier aangedrongen terwijl K. echt niet giga groot was met zijn ruim 7 pond !
ik baal wel enorm van het stomme gedoe van achterlijke lui op internet ...nu kunnen we niet eens meer onze kindjes showen ....
ja inderdaad ....dat soort ongurige smerige types vergallen dit soort dingen dus ...zo dat moest ik even kwijt .... het andere forum daar in tegen is gesloten ... zit wel op meerdere forums die gewoon gesloten zijn en dat is wel erg prettig moet ik zeggen
Nikolai heeft koorts. Heb 'm al een zetpil gegeven, maar nu lees ik weer dat je dat niet zo snel moet doen. Moet ik nu de Noodkinderarts bellen straks?
@Chebu bij kinderen onder de 6 weken sowieso... hoe hoog is zijn koorts? je kan natuurlijk altijd bellen al is het maar voor de zekerheid
Forum nog niet dicht dus nog een berichtje Hier weer een prima nacht van 22.30-4.30 6.00-8.30 mama krijgt weer wat meer slaap
chebu, volgens mij mag je best een zetpil geven hoor, maar je kan voor de zekerheid even de arts bellen. tygo heeft gisteren van 14:00 tot 00:00 uur alleen maar gehuild en niet geslapen wordt er zooo moe van
Chebu als de koorts heel hoog is zou ik voor de zekerheid bellen. Volgens mij kan een zetpil niet zoveel kwaad. Maxje snap dat je er moe van word als Tygo zolang huilt, je weet niet waarom? Leuke banner heb je! beatrice ik heb wel controle gehad bij de vk en bij mij moesten er nog hechtingen verwijderd worden. maar zou sowieso even gaan is nooit verkeerd en als je zo moet bent wel aangeven hoor! Vannacht niet zo'n hele goeie nacht, Tygo slaapt de laatste nachten 6 uur achter elkaar maar vannacht begon hij om half 4 al wat te huilen hij was het er niet mee eens toen even bij ons geslapen(zouden we niet meer doen maar ja) en zijn flesje wat eerder gedaan nu ligt hij prinsheerlijk te slapen. Ik ga straks schaatsen ben benieuwd of ik het nog kan, echt jaren geleden.
Mss dat dit forum dan na de update ook wat meer gesloten wordt...? @Bea: als jij je nog niet echt top voelt, moet je anders even bellen naar de VK-praktijk of je nog even op nacontrole kunt komen. De controle van de gyn is zeker pas als jij alweer aan het werk bent? En anders gewoon ff naar je HA. Je zou je nu toch ondertussen wel echt wat beter moeten voelen lijkt mij. @chebu: bellen kan nooit kwaad joh, maar hebben jullie in Duitsland geen weekendpraktijken waar je even naartoe kunt bellen of langs zou kunnen gaan? @maxje: wat rot meis, dat hij zoveel huilt. Heeft ie dat vaker? @lot: succes met schaatsen, jij liever dan ik in ieder geval Wij krijgen zometeen weer bezoek en vanavond gaan we zelf op verjaardagsvisite, drukke dag dus. Baai baai!
hey ik lees dat t forum verhuist en jullie ergens anders naar toe gaan? waarheen? Vannacht een echte slaapkop gehad...om 9 uur op bed gisteravond en pas om 5 uur weer wakker voor een voeding!
Dit forum gaat updaten en als ze dan uit de lucht zijn, gaan wij tijdelijk ff ergens anders kletsen. Ik stuur je wel ff een pb. Fijn he, zo'n doorslaper. Micky slaapt ook vaak wel 5 a 6 uur achter elkaar, 1x sporadisch 8 uur...nog fijner