Hej hej! Nikolai mag morgen naar huis. Ben nu ff thuis want papa is bij hem. Koorts liep opeens flink op en hij wilde ook niet meer drinken. Hij was alleen aan het kreunen en ontroostbaar aan het huilen (dat gaat echt door hart en ziel zeg). Maar goed, vannacht wilde ie opeens weer drinken en vanochtend had ie 37.6. Niet optimaal maar goed. Hij drinkt nog geen 170 cc zoals anders maar hij komt al bijna in de buurt. Hmmm, t was een griepvirus. Zo moeder zo zoon dus Bedankt voor het medeleven. @Baylee en Maxje, ik weet wat jullie doormaakten. Verschrikkelijk. Ze zijn nog zo klein. O ja, Nikolai was wel al 5440 gram en 62 cm. Maar de prikjes dinsdag gaan niet door nu.
@ Chebu: fijn dat het beter gaat met Nikolai We hebben gisteren ons kraamfeest/housewarming gegeven. Was super druk en gezellig!
Hmmm... mijn berichtje wordt gewoon geplaatst dus ik ga er maar van uit dat het klaar is? Morgen ga ik Ediah weer even wegen op het cb, hopen maar dat ze weer een mooi stukje gegroeid is! Ga nu maar lekker naar bed, zou leuk zijn als ze weer tot een uurtje of 4.30-5.00 doorslaapt...
Daar ben ik weer. We zijn de hele middag weggeweest. Ben dood moe Jesse huilde veel vanmiddag. Komen we net thuis poept hij heel zijn luier vol en nu ligt hij te lachen in de box het zat hem dus duidelijk dwars
Hallo Allemaal... Ik heb 2 nieuwtjes: *Tygo heeft gister naar mama gelachen *smelt* *Tygo heeft vannacht doorgeslapen van 23.00-6.30! @chebu! Fijn dat hij zo vlug weer opknapt!
Noatje gefeli met het doorslapen! Wat een heerlijkheid he...Lotte kreeg gisteren ook weer om half 12 de laatste fles en kwam vanmorgen om half 8 weer. Het forum is trouwens niet veranderd omdat er zieken waren ofzo. Staan in het verhuistopic. Het moet dus nog gebeuren...
Goedemorgen allemaal, @chebu...sterkte en beterschap. Kan me voorstellen dat t ff schrikken was. Hier alles in orde. Zoonlief was gister de hele dag wakker en aan t lachen! (af en toe een hazeslaapje tussen door maar dat was t ook wel) dus vanaf 8 uur gisteravond tot 3 uur geslapen en daarna pas om kwart voor 8. Hij wil niet al te veel drinken (maar 10 minuutjes) maar blijkbaar krijgt ie toch genoeg. Aangezien hij sinds de geboorte al 3 kilo is gegroeit ga ik me maar niet al te druk maken. (hij krijgt bv) Met jullie hier verder ook alles goed?
Jeetje Chebu, dat is zeker ff schrikken meid. Hopelijk mag ie vandaag weer lekker met jullie mee naar huis. @Bea: dat is erg vreemd inderdaad. Heb er ook nog nooit van gehoord. Maar je moet je er maar geen zorgen om maken hoor, komt vast snel goed. Ik heb de komende 2 weken vier sollicitatiegesprekken. Erg fijn dat dat een beetje begint te lopen. Hopelijk komt er iets uit! We hebben alleen wel een mega opvangprobleem... Micky is zeer waarschijnlijk in 2010 nog niet aan de beurt op het KDV We gaan dus naarstig op zoek naar gastouders, maar ook dat is niet heel makkelijk hier in de omgeving. Tja, daar zit je dan met je goede sollicitatie-gedrag... Zijn er andere meiden met dezelfde problemen?
goeiemorgen, Ik heb niet bijgelezen hoor... Mevrouw heeft ineens bedacht dat het wel leuk is om elke 3 uur wakker te worden 'snachts... Grrrr. Ach... Dan ligt ze weer te kraaien tijdens het verschonen en zijn we met onze slaperige koppen meteen weer verliefd. Ze gaat vandaag over naar haar ledikantje. Het wiegje wordt nu al iets te klein (tja, in 1936 waren ze nog niet zo groot) en ze vind het ding saai. Het heeft dichte wandjes en dan ziet ze niks als ze wakker wordt en dat is het meteen gillen. Daarom slaapt ze ook zo graag in de box... Van het weekend lekker geschaatst. Was echt super gezellig. Mijn moeder mee, wagen mee. Leuke foto's gemaakt, schaatsend achter de wagen
dank je domino Noatje; lekker hoor! Chebu; fijn dat jullie weer thuis zijn, is niet leuk he in het z'huis! Hoe gaat het vandaag met hem? Kersje; ik kom uit de buurt van amersfoort, daar is wel genoeg kinderopvang, ik krijg ook voorrang omdat ik er werk, ook wel handig! Zijn er al meiden aan het werk? ik moet over 2 weken beginnen maar zie het nog niet zitten