Wat betreft de poep, ik weet dat het niet voor iedereen opgaat, maar als je bv geeft kan een kind tot 2 weken geen poep hebben (wow) komt omdat de bv dan optimaal is aan wat een kind nodig heeft met weinig afvalstoffen. Plassen moet wel blijven! Jooze
Jsztd die kreuntjes en piepjes komen mij heel bekend voor, ook het idee dat hij wat verkouden is en wat last heeft van slijm. Vind ook dat hij vaak zit te slikken alsof er wat omhoogt komt, komt iemand dit bekend voor? Ook hier word niet iedere dag gepoept.
@Jstdz, ja als ik het niet geweten had was de kans groot dat als het me gebeurde ik al lang bij de HA zat. Ben wel bang dat als dat gebeurt dat de luier, kleding bed en kamer een ravage zijn haha. Maare het is seriues werd er voor gewaarschuwd door het consultatie bureau. Dus 2 dagen is nog niks om je druk over te maken GELD ALLEEN VOOR BV. Jooze
@lot dat herken ik idd ook... @jooze tsjee zeg dat wist ik niet.. dacht zelfs dat bv kindjes vaker poepte als fv
Is ook niet slecht hoor als ze vaker poepen, maar het is niet noodzakelijk zeg maar. en een paar dagen overslaan is dus wel heel normaal! Jooze
Denise heeft net alles weer fijn ondergescheten... eerst in de pamper..dus ik dacht mooi zo verschoon haar. doe net de pamper er onder weg en ja hoor, 1 vloedgolf! alles eronder. tot overmaat van ramp vond mevrouw het ook nog nodig daarna nog even te plassen...aankleedkussen eronder, hoes eronder, denise eronder. het houd je bezig Wink en de wasmachine ook! ben blij dat we vorige week besloten hebben een wasdroger te kopen. kan er niet meer zonder
Ik maak me nog steeds een beetje zorgen dat Nikolai zo weinig poept. (in frequentie dan, in hoeveelheid zal het wel goed zitten hihi). Moet 5 dec. naar de kinderarts dus ik vraag het wel even na. *moet me niet zoveel zorgen maken *
@chebu: herkenbaar hoor! ik maak me ook vaak zorgen. heb wel eens gezegt, als ik binnen een week grijs ben is het niet verwonderlijk. Toen Denise geboren werd, werd er in mij een bezorgt moedertje geboren
ik ook hoor! als je dan dat koppie erbij ziet en de geluiden die uit dat kleine kontje komen...helemaal geweldig!
inderdaad, zo van...ik deed niks hoor ! soms kijkt ze ook wel eens heel veschrikt. net of schrikt ze dan zelf van de geluiden en productie heb trouwens 2 nieuwe foto's in me album
leuk leuk leuk... Schattige kleertjes ook. Christine is nog te klein voor 'echte' kleertjes. Die gaan 'pas' vanaf 50/56 en dat is nog veeeeeel te groot...
44 tsjee.. inie minie.. Kay heeft 56 / 62 ! En Kay heeft ook al heel regelmatig mij en zichzelf ondergeplast/poept en zn kussen etc. haha kan er ook wel om lachen!
@Zwik, Bart heeft ook met mijn kraambed elke dag gepoept. De 1e dag zelfs 6 keer. Maar de laatste dag dat de kraamhulp er was had hij nog maar 1 poepluier.