@lovelydk : Jelmer heeft ook een soort van eczeem uitslag ....heb nu ook een hormoonzalf ...die redelijk goed helpt .... @all : vanmorgen naar babymassage geweest ...was wel erg leuk , jelmer heeft me er maar 2 keer onder geplast ...altijd leuk .....echt ontspannen was jelmer niet ...hij was de enige baby die lag te spartelen ..... vanmiddag zijn ze hier van het bureau geweest ....we gaan toch maar voor het inbakeren omdat jelmer erg onrustig is ....verder zijn er nog wat dingetjes waar we ons met zijn allen ongerust over maken dus as donderdag moet papa even met jelmer naar de ka ...mama moet dan onder het mes ....
@LovelyDK Ze zeiden alleen dat de volgende weer een kiezersnede wordt omdat 7 pond gewoon te groot is voor mij en dat het niet door me bekken past En mocht het nu een hee klein kindje zijn dan mag ik het wel eerst zo proberen omdat ik toch die 7 cm had... Maar de echte oorzaak dat het niet vorderde zullen ze nooit weten... @sybje Wat zei je huisarts van de kma ? Mag je donderdag al naar de kinderarts ? toen ik in december een afspraak maakt moest ik 5-6 weken wachten omdat er geen plek was welke ka heb je en in welk ziekenhuis ga je ? Jayden wordt ook ingebakerd snachts dat hebben we een week na de geboorte al gedaan omdat hij hem heel de tijd wakker hield met zijn handjes ...
@sybje, Esmee ligt ook niet rustig met babymassage hoor. En bij ons in de 'klas' liggen alle babys te spartelen en af en toe te huilen. Esmee ook, die vind het soms echt helemaal niks! Soms zitten mama's hun babytje de halve les te voeden of lopen ze even door de tuin. Dus niet zo'n structuur, kan volgens mij ook niet met die kleintjes haha
nou, ik was van plan een cursus babymassage te doen, maar dat is niks voor christine. Daar is ze veel te ongedurig voor. Ze houdt absoluut niet van teveel gefrut aan haar...
Ja, ik: Een aantal gratis producten, dus da's altijd leuk. En verder natuurlijk vanalles wat je kan aanschaffen... Dat heb ik dus allemaal niet gedaan!
@tipp : nee ik heb ze vriendelijk verozht op te ****** ik heb de etos doos aangevraagd en nooit een doos gehad ....dan hoefen ze van felicitas ook niet te komen @baylee : toevallig stond deze afspraak al gepland , dit zou de vervolgafspraak zijn van de vorige keer ... maar de ha vond het ook op kma lijken maar wist het niet zeker .....het cb dacht het ook maar wist het ook niet zeker .... ik heb een afspraak met een vrouwelijke arts in dordtwijck ...alleen mijn man moet gaan omdat ik geopereerd word ....daar baal ik zo van .....
@sybje Ow jeetje toch niet te erg hoop ik ! Succes met de operatie ! Ik heb volgende keer ook een vrouwelijke ka die is gespecialliseerd in allergieen ... En dat ze het allemaal denken en niet zeker weten dat is duidelijk uitproberen is de enigste oplossing om het dan ook zeker te weten ! kben benieuwd wat de ka zegt donderdag ... laten weten hoor ! Hier heeft Jayden vorige week 2 dagen geslapen tot 5.30-6.00 nu komt hij alweer 2 dagen rond 4-4.30 uur En ook al geef ik een uur later de laatste fles hij komt iedere keer weer rond dezelfde tijd
Ja zijn een beetje opdringerig haha.....je kunt er van alles kopen. Ik heb alleen de flessen set gekocht en het veilig groot worden boek.
@tipp Vond het net zo lekker tot rond 6 uur dus hoop dat er snel weer een dag komt dat ie weer iets langer doorslaap... Heb jij ook geprobeerd om de laatste fles een uur later te geven en komt ze dan ook precies weer even vroeg wakker?
Ja met tuitbekers voor als hij straks zelf kan drinken ik vond het wel handig. Er zijn ook leuke series die zijn verlijdelijk maar daar betaal je per maand voor een duur grapje dus... en dat voor boeken haha