November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

He dames

Hier vandaag ook de eerste prikjes gehad! Jeetje wat is dat zielig zeg... Lotte ligt al vanaf het moment van prikken te slapen. Ik hoop dat dit zo blijft en dat ze geen huilbui van 2 uur gaat krijgen ofzo.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    knufel voor lotte

3. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Vanaf wanneer mag je eigenlijk gewoon kraanwater gebruiken voor de flesvoeding ipv voorgekookt water?

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    dat doen wij al sind zijn geboorte op advies van de arts

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Janny wij gebruikten ook vanaf de geboorte kraanwater alleen nu krijgt Tygo comfort voeding en doet moet met gekookt water klaargemaakt worden.

Beatrice hoop dat Lotte er geen last van krijgt zo zielig anders, Tygo krijgt morgen zijn eerste prikjes. Heb jij Lotte nog een zetpil gegeven?
    Geven de moeders de zetpil uit voorzorg of als de kleine niet lekker word van de prik?

Noatje en wendy fijn dat alles goed was met de nacontrole dan weet je dat ook :)

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @bea
    ook toevallig Jayden heeft vandaag ook zijn eerste prikjes gekregen ...
    Zoooo zielig dat ik ook ging mee janken :oops: :oops:

@lot23
    Ik heb Jayden een zetpil 60 mg gegeven vanmiddag

@ Rooiebos thee
    Wie geeft dit nog aan hun kindje ? En wie ziet dat het werkt ?
    Ik heb het vanmorgen een beetje gegeven maar lijkt net of dat het echt werkt :(: krampjes worden wel minder alleen de ontlasting is nu plots groen ? Zou dat daardoor kunnen komen ? En hij drinkt nu plots veel meer :(:

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @lot 23

Ik heb het bewust uit voorzorg gedaan gelijk na de prikjes omdat Jayden vorige week ook al in het ziekenhuis gelegen heeft en dat ik dit niet nog eens wil meemaken je zal maar reactie op de inenting krijgen .... kmag er niet aan denken ...

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ohw, jullie geven het dus al vanaf de geboorte? Hoe weet ik dan wanneer ik over kan gaan op kraanwater? Moet ik dan ook dat advies van de arts krijgen? Het staat volgens mij niet op de verpakking...

Wij gaven venkelthee tegen krampjes. We hebben het niet lang genoeg gegeven om te kijken of het ook werkte, maar je kan het in elk geval proberen. Je kan het door de melk heen doen of geven op een theelepeltje. Hoeveel je kunt geven weet ik eigenlijk niet.

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden wie had nou die kortingscode voor kleertjes.com? Ik weet hem niet meer. :(

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee hoor meis ik heb het nagevraagd dat bedoel ik. Jek unt dus gewoon kraanwater gebruiken

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    baylee, ik geef rooibosthee en hier gaat het prima. Ze vind het nog lekker ook en ik geef het ook wel eens gewoon als ze dorst heeft :D

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Had ik net een heel bericht geschreven is mijn batterij op... Maar oke, dan maar even de korte versie

Ik heb Lotte geen zetpil gegeven. Ze slaapt de hele dag en heeft naar mijn idee geen pijn dus is het ook niet nodig. Als ze nog wel last krijgt doe ik het natuurlijk wel. Kan me trouwens ook goed voorstellen dat je het preventief doet.

Ik gebruik ook al sinds de geboorte kraanwater! Tegenwoordig mag dit omdat het hier net zo schoon is als bronwater.

Hoe werkt dat met die rooibosthee? Hoe geef je dat en hoeveel?

13. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @bea
    Tegen mij zeiden ze dat ze ook wel eens veel slapen van de prikjes of ze kunnen ook heel hangerig en huilerig zijn...
    Jayden ligt nu ook al ruim 2 uur te slapen en hij is zo in slaap gevallen zonder speen nog nooit gebeurd ... :confused:
    En is Lotte goed gegroeid ?

Hier ook al vanaf de geboorte kraanwater het mag omdat het water hier van goede kwaliteit is ...

@ tipp
    Ja Jayden vind het ook heerlijk blijkbaar hij krijgt gewoon een paar slokjes tussendoor kben bang als ik het in plaats van water doe in zijn fles dat ie te veel krijg ofzo of juist weer spuitluiers gaat krijgen ik ben nu heel voorzichtig geworden :)

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ...

ik ben weer veilig en wel in het hoge noorden ...
    reizen is geloof ik niet zo goed voor mijn boefje of het moeten de prikkels zijn :cry:

15. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Kortingscode is kidsW2008 geldig tot 31 januari. Heb mijn bestelling daarvan binnen, leuk winterjasje van Noppies besteld. Is toch wel mijn favoriete merk voor Megan :)

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    las dat je voor flesvoeding geen gekookt water hoeft te gebruiken?
    ik kom van de borstvoeding af, en wist niet dat dit ook gewoon met kraanwater kon....

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik maak rooibosthee en doe het in een flesje en over de dag verdeeld mag ze steeds wat slokjes. Ze spuugt een stuk minder en heeft minder krampjes sinds ik het gebruik.

Bea, christine had de eerste 40 uur ook nergens last van en begon toen ineens heel hangerig te worden. Dit duurde 2 dagen en was toen weer over...

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    waar was die kortingscode ook alweer voor?

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ik heb net ook weer 10 dingen van noppies besteld. Nu 50% korting en da nog eens die 15% er overheen.

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Kleertjes.com! En nu hebben ze daar 50% korting en dan nog die 15% er boven op is toch wel heel leuk!

Deel Deze Pagina