November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook minder te besteden dan ik zou willen. Dat wil niet zeggen dat we het slecht hebben, ik kan alleen niet alles kopen wat ik wil... maar wie kan dat nou wel, alleen the lucky few toch? ;)

2. Joveli

Joveli Niet meer actief

Hier na lange tijd weer een berichtje van mij. :D
    Ik ben enorm ziek (39.6 graden koorts) dacht gisteren dat ik weer iets opknapte maar vandaag is het weer helemaal mis.
    Ook hoest Liam sinds vannacht toch wel veel dus de huisarts wilde ons vanmiddag voor de zekerheid even zien.
    Ondanks het hoesten is hij hartstikke vrolijk, alert en heeft hij een goede temperatuur dus ik denk niet dat het ernstig is.

Las net iets over geld voor kleertjes etc. Ik bof enorm met het goede loon van mijn vriend. Omdat ik zelf nog studeer 'leven' we van zijn loon. Ondanks dat we maandelijks veel geld overhebben om vrij te besteden vind ik het echt onzin om veel dure kleren voor Liam te kopen. Hij groeit zo ontzettend hard dat ik het er gewoon niet voor over heb en een beetje onzin vind. Natuurlijk koop ik wel leuke kleertjes voor hem maar een jasje van 150 euro gaat mij gewoon veel te ver.

3. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Beterschap Joveli!

Mijn vriend en ik hebben ook voldoende te spenderen, maar zoals ook door anderen al gezegd: onze kindjes groeien nu ZO hard dat ze in no time weer een maat verder zijn! Ik heb het grootste deel van de kleertjes die Ediah nu draagt gekregen van vrienden/broer van wie de kinderen al iets groter zijn. Daarnaast heb ik een paar euke dingetjes zelf gekocht, maar echt niet zo veel hoor!
    Geef trouwens voor mezelf ook niet veel geld aan kleding uit. Ik wi er graag leuk uitzien, maar hoef echt niet alle trends te volgen!

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden,

Jullie hebben ook wel gelijk... Na een goeie nacht slapen ziet de wereld er weer vrolijker uit.

Ik had trouwens net een berichtje van kleertjes.com dat mijn kleertjes verzonden waren... Ik had toch niks besteld? Zit mijn man tegenover me te grinniken. Heeft de schat gisteravond toen ik in bed lag wat leuke kleertjes voor christine gekocht :D

En ach... de zaken trekken gelukkig al weer aan, dus de geldzorgen zijn gelukkig binnenkort ook weer voorbij... :D

5. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Joveli wat vervelend dat je zo ziek bent, ik hoop dat je snel opknapt.

Ik moest trouwens erg lachen vannacht... toen man man is gaan werken heb ik Tygo in ons bed gelegd omdat hij steds wilde drinken... Hij droeg vannacht een pyamaatje dat ik gekregen heb in een doos met kleding. Bleek de bedrukking Glow-in-the-dark te zijn.... Dus nu gaf hij licht :)

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihihihi.... Dat is wel grappig dan, als je het niet verwacht...

Joveli, beterschap meis...

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik volg voor mezelf ook niet alle trends hoor... En inderdaad een kinderjasje voor 150 euro vind ik echt belachelijk veel. Ik koop ook alleen maar dingen in de aanbieding voor christine. Ik kan wel kleertjes van mijn schoonzusje krijgen (haar dochter is nu 3), maar die kleertjes zijn absoluut niet mijn smaak :oops:

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hihi, glow-in-de-dark-Tygo. Je weet niet wat je ziet volgens mij als je dat niet verwacht :)

Luca had gisteravond zoveel geslapen dat hij vanmorgen al héél vroeg wakker was... hij lag om kwart over 6 helemaal in een deuk in z'n wieg. Nou ben ik zelf absoluut geen ochtendmens, maar dat is toch wel leuk wakker worden hoor, zo'n tandeloos bekkie dat wagenwijd opengaat van 't lachen :D
    Heb me trouwens ook ingehouden qua shoppen: 1 broek met 2 truien en 1 blouse incl bijpassende sokjes van pointer, en een mexx setje. In totaal 60 euro, dat is toch best voordelig. Jasjes van 150 euro komen er hier alleen in als ze afgeprijst zijn voor minder dan 30 euro ;)
    Hopen dat de maten goed zijn, heb alles in 68 behalve de broeken die heb ik in 62. Die korte pootjes heeft hij vast van mij :oops:

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Beterschap Joveli!

10. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!

Hier een geweldige nacht gehad. Nadat meneertje gisteravond nog een beetje huilerig was, heb ik hem uiteindelijk om 1.00 voor het laatst weer in zijn bedje gelegd. En hoe laat was het vanmorgen toen ik hem voor het eerst hoorde? 7.15 uur! Hoera! Dat maakt de hele voor-avond weer goed.

Wij hebben denk ik 'gemiddeld' geld te besteden. We hoeven niet enorm zuinig te doen, maar houden ook niks over. Gelukkig heb ik veel kleertjes in maat 56 en 62/68 gekregen, zodat we niet veel hoeven te kopen. Vind het eigenlijk ook een beetje zonde omdat ze er zo snel weer uit gegroeid zijn.

Als de waterkoker leeg is, ga ik ook maar over op kraanwater. We gebruiken nu al een tijdje de Forte voeding.

Joveli, beterschap! En onze kleine schat is ook erg verkouden! Zullen we ze naast elkaar leggen? Hihi.

Tipp, dat is nog eens lief van je man. Dat maakt je hele dag toch goed?

Noatje, hahaha, zie het al helemaal voor me! Tygo heeft je verrast!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    inderdaad janny... Ik ben opnieuw verliefd :D

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    FF spammen:

Niet moeilijk te begrijpen dat mama van die lach smelt hé ;)

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb voor Laura veel tweede hands gekocht (hier op het forum).

De eerst lading beviel zo goed dat ik haar een paar weken geleden een berichtje heb gestuurd met de vraag of ze al weer meer wilde verkopen. Haar dochter is van november 2007. Het zijn stuk voor stuk super leuke dingen en allemaal van top merken.
    Ik zou dat nooit nieuw hebben gekocht omdat ik dat veel te duur vind voor de periode dat ze het aan hebben.

Ik vul het aan door af en toe gericht zelf iets voor haar te kopen.

@ Beterschap Joveli

14. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ook veel kleding die wij hier hebben in 2e hands, 2 weken geleden stond de buurvrouw aan de deur met 4 dozen kleding waaruit ik uit kon zoeken wat ik mooi vond en de rest ging naar KDV waar zij werkt. Nu heb ik één hele grote doos vol maatje 86/92 staan... jammer genoeg zat er weinig 62 in... dit heb ik weinig gekocht want we dachten te krijgen van kraambezoek, alleen hebben we bijna geen bezoek gehad dus ben nu wel aanbiedingen aan het afspeuren en de uitverkoop af aan het gaan.

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Joveli, beterschap! Bij mij liep de koorts op een gegeven moment richting 40 graden. Hopelijk heeft je kindje er geen last van.

We zijn hier met z'n 2-en nog wat aan het 'blaffen'. Vandaag weer zo'n koude dag dus maar niet naar buiten.

@Kleertjes, Nikolai heeft redelijk veel. Maar heel veel gekregen. En is gezegend met oma met een gevulde portemonnee en een oom die de halve wereld afreist dus we hebben ook veel 'exotische' dingen. Verder wonen mijn schoonouders in Azie, dus ik denk dat als we daar heen gaan, dat er dan een lege koffer mee gaat die daar helemaal gevuld wordt.
    Maar goed, het is wel allemaal Chinees spul dus dat moet eerst 100x gewassen worden.

Vinden jullie Mexx ook zo klein vallen?
    Voor Nikolai heb ik veel spul van Name It. Geweldig merk en het zit perfect!

16. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mexx valt inderdaad mega klein. Esprit ook vind ik.

Ik probeerde toevallig vanochtend een Esprit broekje maat 68 en deze past al helemaal. Had ik nog een paar weken gewacht dan had ze het nooit aan gekregen.

17. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ Tipp wat lief van je man zeg!

Ik koop veel kleertjes in de aanbieding, zoals nu 60 of 70 % korting. Dan is het leuk om te doen. Jasjes van 150 euro zou ik nooit halen, toevallig van de week een jasje gehaald en die was 16 euro. Dan vind ik het nog is leuk. Ik heb van de kraamvisite veel bonnen gehad van Prenatal en Liefwinkel hier in de stad vandaar dat ik nog wel wat maat 62 nodig had (maar heb ook maat 68 besteld).

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    aaah lief! is zooo leuk! Vind het alleen wel een hele erge deuk in mijn portomonee ;)

Van Lief al een zomersetjes klaarliggen en laatst ook een fopspeen en nachtlampje van lief gehaald ;)

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb hier veel van Friends (merk van de V&D)... Valt prima en is leuk spul.

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Weet iemand waar het "merk" baby girl van is? Bij wat ik kocht zit veel met die naam in de label, maar geen idee waar het van is.

Ik vind het trouwens super leuk spul.

Deel Deze Pagina