Lief is idd duur maar o zo leuk. Friends daar heb ik idd wat rompertjes van en blijf super! V&D hebben wij helaas niet in de stad dus kom er heel weinig.
Ik vind dat Friends weinig stoere jongenskleding heeft (daarintegen wel leuke meiden kleding). H&M en C&A kleding voor jongens vind ik wel superleuk en stoer...
@ joveli Beterschap @ chebu Ik heb ook mexx en valt idd best klein ik had gisteren moeite met een 62 aan te krijgen Name it heb ik ook best veel en daar zit een 56 nog heel erg goed @ tipp aaach wat lief van je man !
hee weet iemand een leuk vakantiepark (cp of landal ofzo)? We willen namelijk in april/mei even een par daagjes weg...
Hier trouwens een fantastische nacht gehad ! Hij dronk gisteren over heel de dag gezien al 130 cc meer dan gewoonlijk en heb gisterenavend om 23 uur zijn laatste fles gegeven en meneer kwam pas weer wakker om 7.30 uur ! Heeerlijk
Goed dat je het zegt. Ik heb nog wat Esprit kleertjes maat 56 in de kast hangen. Ben ik simpelweg nog niet aan toe gekomen. Maar dat ga ik nu dus zeker doen, voordat Walter eruit gegroeid is!
@ tipp En deze week was christine toch ook nog wakker geworden midden in de nacht voor een fles ? Volgens mij spreken onze beebs dat af wanneer doorslapen en wanneer wakker worden middan in de nacht Ik weet geen park waar hier ik ga eigenlijk altijd naar het buitenland en ben 1 keer hier naar de roompot geweest maar dat was zo'n actie van 1 euro per persoon per nacht dan is het leuk !
Heb ook wel wat van de V&D, maar inderdaad, de meisjeskleding daar is leuker dan de jongenskleding. (Al vind ik dat over het algemeen altijd wel, daarom wilde ik eerst ook graag een meisje, hihi. Ben gek op roze, en jurkjes en strikjes... Nu ben ik superblij met ons jongetje hoor, en wil hem ook voor geen goud (ehm, roze? Hihi) meer kwijt...)
Kom maar naar Drenthe! Huttenheugte (CP) in Dalen! Dat is op zich wel een mooi park, en leuke dingen in de omgeving. Als je komt, kom ik wel even langs... haha. Nee hoor, je moet het zelf weten. Weet ook trouwens niet hoe de prijzen zijn.
Pff ben jaloers, Megan komt ook ongeveer half 12 voor de laatste voeding, maar ze komt dan zoo slecht in slaap. Meestal slaapt ze pas 1 uur half 2. Dan wel tot een uur of 7. Inbakeren hebben we al geprobeerd, maar daar raakt ze alleen maar meer van overstuur. Puckababy wilde ik proberen maar die zijn tot 3 maanden en dat is nog maar een halve maand.
@tipp: vakantiepark de katjeskelder is oosterhout is erg leuk; is van roompot. Ik ben daar deze zomer met mijn ouders in een luxe huisje geweest. heerlijk met dikke buik in bubbelbad gelegen