November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Meer dan goed slapen, Paractamol, goed drinken enzo kan je niet doen vrees ik. het gebeurd vaker hoor dat koort 's avonds zo hoog is.... tegen keelonsteking zou ik zeggen; eet lekker waterijsjes en thee met honing! Probeer melkproducten even te vermijden! Veel beterschap meid! Knuffel

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Koorts is een teken dat je lijf aan 't werk is, daar hoef je niet bang voor te zijn tenzij het echt te hoog wordt en ook met paracetamol niet omlaag te krijgen is. Gewoon lekker je bed in, of zoals mijn oude huisarts altijd riep "voeten warm, hoofd koel" haha.
    Beterschap!

(enne... nog nooit koorts gehad? wow... supersterk gestel blijkbaar!)

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @San hoe gaat de bv bij jou? spruw over? en nog vaak pijn bij de bv?

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oohh god dat lijkt mij niks voor mijn jelmertje ....

meiden ik heb even niks terug gelezen sorry .....
    ben erg zenuwachtig voor morgen ....
    ga nu zo lekker mijn bedje in proberen te slapen .....tot vrijdag of tot volgende week

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker slapen. Tot morgen
    xxx

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    De spruw was helemaal over, alleen te vroeg gestopt met smeren dus 't kwam weer net zo hard terug. Nu alsnog gesmeerd en weg is 't weer, dus ik smeer dit keer wat langer door ;)
    Totaal geen pijn meer gelukkig. :D

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    En die griepepidemie mag ons ook overslaan!

8. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    De griepepidemie mag ons ook overslaan maar ik ben bang dat Rick al weer verkouden is. hij is weer zo aan het hoesten! Net als de week voor mijn bevalling. :( Ben al weer gelijk begonnen met de hoestdrank. Hopelijk zet het niet echt door want anders hebben wij de komende week slapeloze nachten :( :(

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Fijn dat de bv zo goed gaat; hier hetzelfde met de spruw... dus ook weer aan het smeren ;)

Net bericht gehad dat wipstoeltje verzonden is :D

@sybje: suc6 en ik hoop tot vrijdag want dan is alles goed gegaan ;)

@schildje: ahhh beterschap voor Bart

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier ook niet echt behoefte aan die griep, Tygo is al vrij benauwd heeft last van slijm in zijn keel.... iemand Idee wat je hieraan kan doen?

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wat thee laten drinken, of water. Dat spoelt het slijm een beetje weg

12. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi Noatje: was zelf ook op zoek naar dit voor Tim om voor papa's verjaardag te geven. Is erg leuk he. denk dat ik het maar ga bestellen.

gr MarielleB

13. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi
    Hier alles goed. Tim heeft gister een lachdag gehad. helaas lukte het niet echt om er een foto van te maken.
    Vanmorgen wilde ik optijd opstaan en Tim lekker laten slapen, maar meneer was het daar niet mee eens. Toen ik onder de douche uitkwam hoorde ik hem al. Dus even speen erin dacht ik. Ligt hij daar in zijn bed klaar wakker en een grote smile op zijn gezicht. :D ik smolt gewoon weg. Hoe kan je dag beter beginnen. Nu ligt hij lekker in zijn schommelstoel rond te kijken.

We gaan vandaag onze vakantie boeken voor juni. Een weekje cp in Limburg vlak bij venlo. Heb er supper veel zin in. een luxe huisje met sauna en ontbijtservice. Heerlijk een weekje ontspannen. :D

gr MarielleB

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier zijn we allemaal weer beter. Ik hoop niet dat we weer geveld worden. Maar goed, het is alweer half januari.
    Over 3 weekjes weer naar Nederland, YAY!
    Oh en maandag begint de nagym. Doet iemand anders dat ook, nagym?

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hoi dames,

Helemaal vergeten sybje succes en sterkte te wensen.

Alle mensen die geveld zijn door de griep beterschao ik hoop dat het onze deur voorbij gaat en dan vooral die van Tygo.

Tygo heeft vannacht goed geslapen denk alleen dat dit door de prikjes komt. Vanavond krijgt hij zijn fles eerder en dan kijken hoe hij het gaat doen, we zien wel.

het is met gelukt foto te plaatsen dus hier mijn lieve mannetje:

16. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Oh wat een schatje!

Laura heeft vanmorgen weer haar hele voeding eruit gespuugd (weer de hele wieg nat). Het gebeurd steeds wel 1 tot 1,5 uur na de voeding, ze is super vrolijk dus heeft er geen last van.

Weet iemand of dit "normaal" is? of dat ik hier iets mee moet?

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Corien als het echt hele golven zijn zou ik het toch in de gaten houden en ook haar plasluiers in de gaten houden.
    Hele golven lijken me niet goed als het telkens gebeurt maar weet het ook niet.

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    goede morgen ;)
    Ik ben er straks weer eerst ff naar het CB met mijn manetje.

19. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Hai hai

Hier weeer een fantastische nacht gehad onvoorstelbaar...
    Hij ging om 23.15 uur naar bed en kwam pas weer wakker om 9.00 uur !
    Volgens mij gaat hij nou beginnen met uitslapen :D
    Wie zijn baby slaapt ook zolang door ?

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ lot23, wat een mooi ventje!

@ Corien, heb geen idee eigenlijk. Geef je borstvoeding? Dan zal ze wel weer komen als ze honger heeft.

Wat heerlijk dat jullie van die goede nachten hebben, hier is het de laatste week echt waardeloos. Gisteren weer, 11 uur laatste fles, dan huilen huilen huilen en pas om 2 uur slapen, na een borst. Half 7 kwam ze weer en toen weer om half 10. Ze slaapt nu ook weer.

Heb net al een afspraak gemaakt met een ostheopaat, want buiten dat ze zo slecht slaapt 's avonds vermoed ik dat ze een lichte voorkeurshouding heeft. En ze is ook niet zo sterk in dr nekkie, als ik haar op dr buikje leg krijgt ze haar hoofdje haast niet omhoog en raakt helemaal gefrustreerd, huilen dus.

En aan en uitkleden is ook een ramp, helemaal overstuur raakt ze ervan. Ik vermoed dus dat er misschien wel iets vast zit ofzo in dr nekkie.

Deel Deze Pagina