christine is echt het kleine meisje van de club he? laatste keer (1,5 week geleden) woog ze 3685 en was ze 55 cm... En ze drinkt echt weinig, 3x 120+4schepjes en 2x 150+5 schepjes (en dat drinkt ze niet altijd op ) Ze zit op de onderzand van de curve (F**K de curve!, het wordt pas een probleem als ze onde de -3 lijn komt, dan moet ze waarschijnlijk eerder op bijvoeding over. Maar zo ver is het nog niet )
Achh tipp jouw kleintje is gewoon het kleine poppetje van de club... zooo mooi kindje die zoooo lief lacht
hihihi, ja noatje... Hoewel dit popje af en toe ook een gigantische draak kan zijn... Maar nu niet. Nu ligt ze in de box te pruttelen schattig chebu...
@Tipp: welke baby niet? @Chebu: Lief mannetje hoor! Dit is Tygo's nieuwe wipstoel, hij ligt er nu al 2 uur in, kijkt zijn ogen uit en heeft nog geen kik gegeven.... Weet iemand hoelang de batterijen van zo'n ding meegaan?
@noa: je merkt het vanzelf als ie het niet meer doet Nee, sorry, ik heb geen idee. Maar let je op dat die kleine er niet dagelijks te lang achter elkaar in zit? Je kunt hem het beste net als een maxi cosi hanteren, niet langer dan 2 uur. Dit ivm zijn ruggetje.
Jep San: Mijn ventje zat met 3 weken en 4 dagen op 5180 en zit nu ook op 6200 gram hoor! Vandaag is het echter een (lief) klein duiveltje. Boos, boos, boos. Zit nu woedend in zijn schommelstoeltje, het is wel even prima. Heb hem uren lang bij mij gehad in bed, niets was goed. Volgens mij hebben we een sprongetje te pakken..
Ach arm mannetje. Jesse heeft ook twee van die dagen gehad. Nu ligt hij heerlijk in de box te slapen.
Ow meiden trouwens even iets anders. Mijn schoonmoeder blijft steeds zeuren over dat Jesse overdag in bed moet slapen ipv in de box. Pfff hij huilt alles bij elkaar in bed overdag. En in de box is hij heerlijk tevreden en slaapt uren aan een stuk. Wat zeurt ze dan.... Of ben ik nou een zeur?
San79 Ik heb ook die c1000 doos gehaald en idd heel erg leuk allemaal bruikbare dingen ! @tipp Nou ik vind christine best veel drinken voor haar gewicht hoor ! denk dat Jayden nog niet eens zoveel drinkt Je moet het gewicht dus bv 3,5 kg x150 doen en dan weet je wat ze op een dag mogen drinken !
hye meiden ....ik ben weer thuis ! de operatie is helemaal goed gegaan ...ben nog niet helemaal topfit en heb veel last van hyperventilatie mar dat komt ook wel weer goed.... mijn man is gisteren met jelemr naar de kinderarts geweest en daar bleek dat hij een liesbreukje heeft. ik moet binnenkort naar de chirug met jelmer om te kijken hoe dit opgelost kan worden. ook word hij binnenkort geprikt op kma @baylee : jelmer moest naar DR den b
Jayden heeft tot 7 uur geslapen en weer om 7.45 uur op bed gelegd en nu slaapt ie nog steeds Is dat bij iedereen dat ze de ene keer om 9 uur wakker worden de andere keer om 7 uur de andere keer om 6 uur ? Of is dat gewoon omdat ze hun ritme nog aan het zoeken zijn ?
ja die regel ken ik, maar zelfs dan... Wat ik schreef is wat we haar aanbieden. Volgens de ondergrens heeft ze genoeg aan 120+4, maar zelfs dat haalt ze niet altijd... Speciaal even tussendoor voor jou wen:
Aaahh wat een poppetje! Even advies nodig van jullie: Mijn vriend en ik weten dat we vanaf 1 mei gaan verhuizen, mijn vriend heeft een contract gekregen bij een andere werkgever en ook garanderen ze ons dan een huis (allemaal helemaal top, staat zwart op wit) en hij kan daar dus ook vanaf 1 mei beginnen. Nu heeft hij best wel een goede band met zijn huidige 'baas' en werkt hij bij niet zo'n heel groot bedrijf. Die 'baas' laat de laatste weken merken dat hij best wel wat plannen met mijn vriend heeft om hem een hogere functie te geven etc, maar mijn vriend weet dus al dat dat allemaal niet door gaat. Nu is mijn vriend best een gevoelig typetje en het gaat nu allemaal niet zo lekker op zijn werk omdat hij er nogal mee zit dat hij liegt/iets verzwijgt. Ik vind dat hij het best kan vertellen aan zijn baas, dat we gaan verhuizen en dat hij een andere baan aangeboden heeft gekregen, waarom zou je dit verzwijgen? Of is dit niet verstandig? (Hij heeft in zijn contract 1 maand opzegtermijn, dus juridisch hoeft hij het nu nog niet te melden maar waarom zou je erover liegen als dat niet goed voelt?) Wat vinden jullie?
ik zou het ook gewoon vertellen... Het klaart de lucht en dan zijn de laatste maanden toch nog plezierig werken...
@Kersje: Tygo ligt er meestal ook niet te lang achter elkaar in... na het plaatsen van het berichtje begon hij te pieperen om een slokje mama-melk en daarna ligt hij vaak op ons bed te slapen zodat hij in mijn bijzijn is... @wendy: Ik heb Tygo eigenlijk nooit overdag in zijn bedje liggen is dat zo slecht voor een baby dan? Tygo slaapt of in de box beneden of op in zijn wippers boven of zoals ik hierboen al schreef op ons bed... @Baylee: hier nog geen ritme; probeer 's avonds eenzelfde ritme aan te houden maar soms is hij om 4 á 5 uur wakker, soms later... @Joveli: Ik zou het ook gewoon vertellen!