November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Dk, ik zou het even aankijken. Nikolai werd met 39 graden opgenomen. Kijk vooral naar het drinkgedrag.

@Wendy, ik leg Nikolai in principe elke dag minstens 45 min op z'n buik, dan slaapt hij ook. Maar hij ligt toch liever op z'n rug.

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    veel plezier bij je moeder :D Wel lief van bart!

Hier top nieuws: Thomas had een gesprek bij een van zijn grootste klanten. Daar had ie al sinds sept geen opdracht van gehad, mede omdat zijn vorige contactpersoon met pensien was en het met de nieuwe niet zo klikte). Dus hij was best zenuwachtig. Het gesprek kon namelijk 2 kantenopgaan, ofwel 'joh kom je weer eens wat doen' of ' bedankt, toedeldoki en tot ziens'

Belt ie net op. Ze hebben weer gewoon een budget voor dit jaar voor hem en hij heeft er voor woensdag weer een opdracht!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja op de buik liggen is goed hoorde ik gisteren van de arts op het CB. Wist ik ook niet. Maar Jesse slaapt overdag alles bij elkaar wel 6 uur op zijn buik :confused: haha

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    oh, misschien heeft ie last van z'n prikjes?

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Geweldig nieuws Tipp! :thumup:

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @tipp: wat fijn!

Ik ben ook super vrolijk... mijn man heeft perskaarten als uitzondering gekregen voor het WK-veldrijden hier... ze mochten eigenlijk niet maar omdat ze de grootse plaatselijke nieuwsbron zijn is er vanuit china een uitzondering gemaakt. Supertrots want weer een mooie pdracht voor zijn CV als fotograaf!

@Wendy: hier ook buikslapertje hoor, Tygo ligt nu op mijn buik op het bed te slapen ;)

Hoelang laten jullie je kindje in wippertje of schommelstoel zitten?

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wat goed noa!

Christine ligt nu niet meer zoveel in haar wipstoel, maar toen ze er nog veel in zat niet meer dan 2 uur...

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Maximaal 1,5 tot 2 uur maar meestal is Jesse het na 30 min zat :)

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ja hij heeft last van zn prikjes :( super zielig.. hij huilt ook veel, niks voor hem!

Kay ligt veel meer in zijn wipper/schommel :oops:

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    In de wipstoel wil Nikolai niet langer dan 10 minuten. Een schommelding heb ik niet. Eigenlijk ligt hij bijna de hele dag op z'n rug in de box.

11. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Luca slaapt al 2 dagen het klokje meer dan rond, haha. Hij wilde om 19 uur naar bed, we hebben het gerekt met een badje tot 19.30... En hij kwam gewoon om 5 uur en toen pas weer om 9 uur!
    Heerlijk zeg :D

Verder doe ik Luca tussen de middag wel echt naar bed, eigenlijk wil ik een beetje aanhouden dat de box een plek is om te spelen of rustig te liggen, en je bed om te slapen. Ouderwets hè? :)
    Bij de eerste tekenen van vermoeidheid gaat hij dus z'n ledikant of wieg in, en meestal is dat ergens tussen 12 en 13 uur. Hij moppert dan wel, ik kan hem 10x gaan troosten met een knuffel en een speentje (waarna hij weer 5 minuten stil is) maar hij slaapt vervolgens wel gewoon lekker in z'n bed.

In z'n wipper zit hij een uurtje ongeveer, en 's avonds 1-2 uur in z'n schommel. Meestal zet ik hem er in als ik ga koken, voed hem dan, doe hem weer terug er in zodat ik kan eten... en dan valt hij in slaap, hihi. Als ik heb afgeruimd haal ik hem er dan uit: even knuffelen, in bad, voeden en naar bed.

Getver, wat burgerlijk klinkt dit! :) :) :)

Tipp wat een schatje is 't ook!
    DK als hij normaal boven de 37 zit met z'n gewone temp zou ik me bij 38-39 geen grote zorgen maken hoor. Snap dat je het eng vind, en 't is absoluut heel sneu, maar verhoging is op zich niet gelijk gevaarlijk zolang ze verder niet heel ziek tonen.

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hm, zo degelijk is het hier niet hoor san... Ik vind het veel te gezellig om haar beneden te hebben :oops: Ze kan zo heerlijk liggen kletsen. Meestal valt ze in slaap en wordt ze weer wakker, zonder dat ik het echt door heb... :oops:

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hier nog zo'n ouderwetse mama, maar goed ik ben dan ook al 37 :D

Maar Laura gaat dus ook tussen de middag naar haar bedje evenals 's avonds rond een uur of 8 tot een uur of 11 's ochtends.

Al met al ligt ze daar dus zo'n 17 uur per dag. De overige tijd ligt ze in de box, wipper of bij ons op schoot.

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mooie weekendcrea gemaakt wen ;)

15. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @LovelyDK
    Heeft ie net zijn prikjes gekregen dan ? Ik heb al vaker gehoord dat ze ook daardoor koorts kunnen krijgen ...
    Hoop dat ie snel weer beter is

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nikolai rolt om gheghe. Ik zag het vandaag in de box. Ik dacht, dat is toeval maar hij doet het elke keer weer. T gaat nog wel wat moeizaam. Maar goed, oefening baart kunst.

Nikolai wil ook niet slapen in bed 's avonds tussen 19.00 en 23.00. In z'n wieg is sowieso een ramp. Hij kan er nooit langer dan 45 minuten slapen.

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @chebu: nicolai is dan wel vroeg zeg!

***Buddynieuws***
    sms die marbo stuurt:
    hoe is het met de nov. moeders? ik lig nog altijd in het ziekenhuis, dat hadden jullie nog wel meegekregen?!= wel met valerie naast me. Elke dag een stapje beter.
    gr marbo

***einde buddynieuws***

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Arme Marbo!
    Beterschap!

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hmpf... ben aan het kijken naar babyzwemmen. Maar.... Het is echt op idiote tijden. Wie heeft in godsnaam bedacht dat je met een baby van 4 mnd om 9:00 in het zwembad kan zijn? Die had zeker zelf geen kinderen? :(

Deel Deze Pagina