ik geloof je direct noa. Ik zeg ook niet dat je bv moet onderschatten. Of dat het wordt verheerlijkt. Het enige dat ik nu zeg is dat ik vind dat het niet goed is als je aan je bv onderdoor gaat. En dat het dan geen gebrek aan doorzettingsvermogen is, maar gewoon goed voor jezelf zorgen. Maar goed... Geloof me, als alles anders was gelopen had ik graag nog bv gegeven. En ik voel me misschien wat snel aangevallen als stoppen met bv wordt geassocieerd met gebrek aan doorzettingsvermogen...
Hier ook gemengde gevoelens over BV. Ik ben gestopt nadat ik merkte dat Nikolai wel eens een lactose-intolerantie zou kunnen hebben. Hij krijgt nu lactose-arme voeding en 'boert' er prima bij. En aangezien moedermelk voor een groot deel uit lactose bestaat was het niet echt een optie om door te gaan. Hij zat er door in de stress en ik ook. En op een gegeven moment wilde hij niet meer aanhappen. En hij dronk niet. Nou dan zit je als moeder heel erg in de stress hoor.
Wat trek je een kleine eigenlijk aan met zwemmen, heb wel zwemluiers gezien van 7 tot zoveel kilo, maar die zijn nu dus nog te groot... Heb je ook zwembroekjes ofsow? En hoeft daar geen luier onder dan?
Ik heb inderdaad een zwembroekje gkocht met soort plastic binnenin... (maatje 62/68 bij prenatal) als hij poept draai je het broekje gewoon om boven de wc
over borstvoeding; ik vind dat als je nog twijfelt dat je nog moet proberen. Pas als je het zeker weet moet je stoppen, hou wel goed jezelf in de gaten. Kun je KV en BV niet combineren en dan d.m.v. kolven de productie weer op gang brengen? Hey en als het niet lukt dan niet hoor, je hebt je best gedaan!
vandaag zijn dan eindelijk maar toch mijn collega's met 2 bewoners langs geweest op kraambezoek. Hebben een hele leuke mand met kadootjes gekregen. En een paar roze gebreide sokjes die een bewoner had gemaakt! helemaal super
Hey jootje super dat ze toch nog geweest zijn. Hier begint kraambezoek ook weer te lopen, hallo de kleine is al meer dan 2 maand geweest hoor...
Sybje welkom thuis en beterschap voor jou en Jelmer. Marbo Heel veel beterschap meid. Ik hoop dat je snel weer thuis bent.
Haha, moest even lachen om die drapperige poep en dan die reactie van Chebu erop... Dan maar even een poeperige vraag aan de kv mama's: Is jullie baby's poep ook net mosterdsoep? Ze geel en heel dun? Sorry...
euhmmm nee...word hier nu iets steviger.(ben nu 2 weken over op kv) zit toch echt wel verschil in kv en bv poep. (hier tenminste) poehh en het ruikt ook nog eens...! en als ze poept zit het zowat tot aan de oksels, mennnnn, dat er zoveel uit dat kleine kontje kan komen!
@janny: jazeker! En een lucht! @mvjalloh & joveli: als ik bij iemand nou niet bepaald het idee heb dat ze niet doorgezet heeft is het ienie wel! We laten haar volledig haar eigen keuze maken, maar ik heb uit eigen ervaring ook gewoon meegemaakt dat je productie achteruit loopt als je oververmoeid raakt. Ik weet niet precies hoe lang ze nu al haar productie probeert te verbeteren op tientallen manieren, maar volgens mij echt al een paar weken en dan kun je willen doorzetten, maar op een bepaald punt houdt het echt op. We proberen gewoonweg allemaal onze eigen ervaringen mee te geven aan iedereen. En ik stop bij deze maar weer met de discussie, want Ienie heeft nog niet eens kunnen/willen reageren en waarschijnlijk gaan we het hierover verder niet echt eens worden.
Ja, er zit zeker weten verschil in kv-poep en bv-poep. Helaas is het stevige hier ver te zoeken. En inderdaad, het stinkt! :sick: Maar ehm, hoe krijg je spinaziepap? Haha. Blijkbaar kunnen baby's alle kleuren van de regenboog poepen? Hihihi...