LovelyDK: hoe bevalt de pacco jou? ik heb hem ook in bestelling. hier rond 23:00 uur ook de laatste voeding (nu nog bv) en dan rond 06-07 uur weer. geef de eerste en laatste voeding bv en de rest fv
ik heb de pacco via mp besteld ...baal er wel van want ik durf jelmer nu niet in te bakkeren ivm zijn pijn en zwelling , heb best nog wel veel betaald voor de doeken en ga ze waarschijnlijk niet eens gebruiken
@mwjalloh, niet lang.. denk zelfs helemaal niet want Kay is ook 5.5 kg en 60 cm Kay is erg onrustig in zijn slaap.. slaat met zn armpjes en wrijvt constant over zn gezicht, wat hem dus wakker en chagerijnig maakt! @San, ja stelletje debielen toch? Maar t laat je wel rot voelen @Jootje, ik heb Kay net voor t eerst in de pacco en tot verbazing slaapt die al anderhalfuur in zijn wieg! Vind het een erg fijne doek! @Syb, misschien iets voor mwjalloh dan?
@hahaha San ik moet lachen om jou berichtjes. ERG DUIDELIJK ben je hoor! En je hebt helemaal gelijk. @En jootje, zo zie je maar, je kan het niet voorkomen. @LovelyDK, je bent een super mama! Niet twijfelen!
En.. door deze discussie vandaag voel ik me echt rustiger en sterker. Als ik straks na deze poging nog steeds niet genoeg melk heb, dan ga ik lekker over op de fles. Dan is het echt klaar met het gedoe hierzo... lijkt me heerlijk! Thnks meiden!
DK: Joveli heeft niet gezegd dat fv slecht is, ze heeft gezegd bv nog net iets beter is (ivm de antistoffen die nu eenmaal niet in fv zitten). Dat is natuurlijk ook in onderzoeken aangetoond en daar ben ik het dus ook mee eens. Ik denk dat iedere moeder het beste aan haar baby wil geven en borstvoeding is slechts 1 van de dingen die daaronder valt. Als het borstvoeden zo moeizaam gaat dat andere zaken, die ook belangrijk voor het kind zijn, er daardoor bij inschieten (o.a. een moeder die het humeur en de energie heeft om positieve aandacht te geven, te spelen, te zorgen en ook de relatie met de papa leuk te houden!)... kan stoppen de beste keuze zijn! Ik heb het idee dat de meeste novembermama's heel goed hebben nagedacht over hun keuze voor fv danwel bv. En gelukkig lijken al onze kindjes het er tot nu toe goed op te doen!
let wel goed op dat je de goede maat koopt mwjalloh jelemr weegt ook al 6200 nog wat maar ik heb toch nog de 4 - 7 kg gekocht op aanraden van het bureau
Ja ik heb 0-3 maanden gekocht, moet toch kunnen aangezien ze nog maar 7 weken is...... 3-6 maanden doe ik niet........
Luca krijgt z'n laatste voeding ergens tussen 19.00-20.30 en komt dan rond 04.00-05.00 uur. En de laatste 2 dagen sliep hij daarna tot na 9 uur
@Ienie thnx.. jij heel veel succes je doet het ook super! @mwjalloh, ik zou afbellen en de pacco doeken halen, weet 99% zeker dat de puckababy te klein is voor je meisje..
@San: IDD SAN; over de BV/FV Hier is Tygo een uur lang na de BV aan het kreunen geweest; ben zoooo bang dat hij ziekjes aan het worden is... hij was al zo hangerig vandaag en die kreunen klonken zooo zielig... Zelfs mijn schoonmoeder was er niet gerust op
@ienie : jelmer is 12 weken maar heel soms word hij nog wel eens stiekum wakker op een vreemde tijd ...maar dat mag nog
@noa : kreunen is idd vaak niet goed ...wil je niet bang maken maar jelmmer lag na de bevalling ook te kreunen en daar moest een ka bij komen ...maar goed dat was vlak na de bevalling en alles bleek wel goed te zijn ...