November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

@Noa, ik heb ook een kreunertje na de voeding... vaak zit er dan toch nog een boertje o.i.d. dwars... of vaak wil die verschoond worden.. want zodra ik m dan op zn aankleedkussen leg is het lachen geblazen

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    het kan idd ook een dikke boer zijn die dwars zitten ...als er bij jelmer 1 tje dwars zit en hij wil niet komen gaat hij soms gewoon brullen

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Maar dit was anders kreunen dan normaal, duurde ook gewoon meer dan een uur en hij lag gewoon slapend te kreunen en soms een gilletje...

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    he get is het nu over noa ?

5. LovelyDK

Hmm noa dat klinkt niet super idd, heeft die toevallig ook prikjes gehad?

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    zo ben een paar uurtjes niet op internet geweest maar euuh jullie kunnen nogal schrijven pfff bijna niet bij te lezen :p
    Ik zit lekker in Belgie bij me ouders :D

@Noatje
    Ik heb ook dat blauwe zwembroekje gekocht bij de prenatal :D

@ inbakeren
    Ik heb een swaddle me gekocht en ik heb een Miracle Blanket
    allebei heel erg handig de swaddle me small tot 7kg is voor jayden al te klein of hij is te sterk daar komt de klitteband al los al ie opstandig is.
    Dus nu al de grotere gekocht vanaf 7kg maar die is weer net te groot :(
    De miracle blanket is zonder klitteband maar heel erg handig dus nu ligt hij daarmee ingebakerd

@sybje
    jeetje zeg pfff je zal wel geschrokken zijn ! Gaat het ook goed met jou ?
    Heeft de ka nog wat gezegd van de kma?

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @flessen en voedingen
    hier de laatste fles rond 23.00 uur en naargelang hij er zin in heeft slaapt ie tot 7-8-9 uur :D
    Wel lekker hoor zo'n doorslapertje :p

8. LovelyDK

@Baylee, liggen zijn armpjes daarbij ook strak mee ingebakerd? Dus niet los zoals de puckababy maar vast zoals pacco?

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @LovelyDK
    Bij beide doeken liggen ze vast zoals de pacco
    De swaddle me daar rol je gewoon beide kanten stevig en klitteband over elkaar en klaar
    de miracle blanket das wat ingewikkelder... stuur je wel effe pb met link hoe die werk... :D zo moeilijk uit te legge :oops:

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier nog niet veel beter; hij heeft geen prikjes gehad... zie zou hij juist aankomende maandag krijgen, maar ff kijken of dit door kan gaan.

temp=37,5... heb hem net een flesje venkelthee gegeven met de hoop dat dit zou helpen... 't is nu ietsje rustiger...

11. 078mama

078mama Niet meer actief

He meiden,

Wat een drukte hier!

Als het gaat om bv of fv is het voor mij heel makkelijk. De bv is niet gelukt en ik heb geen druppel uit mijn boob gezien na 6 dagen lurken. Tja dan is de keuze makkelijk. Als iemand, zonder te weten dat ik het heb geprobeerd of niet, daar een oordeel over geeft kan ik behoorlijk fel reageren. Dit gaat niemand iets aan. Ik doe alles voor mijn kind, en probeer het beste te kiezen en als iemand daar aan twijfelt mogen ze vertrekken. Zo irritant dat soort dingen. Gelukkig heb ik er niet zoveel last van gehad!

Inbakeren: Misschien zou het voor Lotte ook wel iets zijn maar ik doe het niet. Het wordt ook afgeraden na 3 maanden door de stichting tegen wiegendood. Maar ook dit is iets wat men zelf moet weten. Lotte is alleen druk met haar handen als ze in slaap moet vallen maar eenmaal slapend is het lekker rustig.

Voor de rest weinig bijzonders. Ik moet dinsdag naar de HA om te kletsen over mijn gezondheid omdat het nog niet zo lekker gaat. Eventueel begin ik wat later met werken. Ik hoop het maar, ik wil nog een beetje rust eigenlijk...

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ bea
    ja ik heb het ook geprobeerd 3 dagen maar toen kwam er nog geen druppel uit toen heb ik nog een dag geprobeerd om te kolven en toen na 15 min aan 1 borst kolven kwam er welgeteld 2 druppels uit .. :)
    Ik kreeg ook pas 8 dagen na me bevalling stuwingen... dus de vk zei toen dat dat wel heeeel laat was...

Gaat het nog niet lekker met jou bea ? jeetje zeg ! Hoop dat je snel weer beter ben hoor !
    Ga jij nog met Lotte gaan babyzwemmen ?

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nou meiden, ik ga proberen te slapen...

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik kreeg ook pas na 8 dagen stuwing! Grappig...

Opzich gaat het wel steeds iets beter maar die ontsteking heeft er gewoon ingehakt. Ik blijf lichte naweeen houden en daar word ik echt gek van. Het is niet super pijnlijk maar ik voel het wel. Eigenlijk elke avond...

Ik denk dat ik wel ga babyzwemmen maar Lotte is niet echt een waterrat. Maar 2 maanden is volgens mij nog een beetje te vroeg voor het zwemmen dus moeten we sowieso ff wachten. Ga jij ook nog?

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @bea
    Maar wel vervelend dat je last blijft houden hoor !
    Khoop dat je snel weer de oude ben !
    Ik ga volgend week dan is ie 10 weken dus ik probeer het gewoon
    Hij is helemaal gek van water althans in het bad liggen vind ie heerlijk en douchen ook en hij houdt het heel lang uit in bad !
    Wordt een waterratje net als ik !

Wat hebben wij toch veel gemeen he :) ;)

Meiden ik ga Jayden zijn laatste fles geven en lekker slapen !

tot morgen
    welterusten

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ga het ook wel een keer proberen!

Ik ga ook lekker naar boven.

Kus en slaap lekker allemaal!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja Jesse slaapt er iedere avond in hij vind het heerlijk :D

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    BV, ik heb platte tepels en bij Rick wilde het al niet lukken maar ik wilde kijken of het bij Bart zou willen maar dat ging ook niet. :( Hij hapte wel goed maar er kwam niks uit. Dus dan is de keus ook heel erg makkelijk om op FV over te gaan. ;)

@Jootje, ja, ze lijken op elkaar. Ik heb van de week een babyfoto van Rick gezien en het is net Bart. ;)

19. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Gelukkig likt het mee te vallen...Hij is wel ontzettend verkouden maar is wel in slaap gevallen gisteren en hij kreunt niet meer...

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR

Deel Deze Pagina