So wat een heeeerlijke nacht! Lotte heeft om half 11 de laatste fles op en ging om 12 uur slapen en werd vanmorgen om half 9 wakker! En mamma dus ook. 1 nadeel... ben wel ongesteld geworden! Jakkie...
Hier ook nog geen ongi. Ik SNAP er niks van. 3 weken heeft Nikolai doorgeslapen en als ie 's nachts wakker werd, kreeg ie zichzelf weer in slaap. En nu is ie al twee nachten vanaf 03.00 wakker en mot ie opeens eten! En daarna valt ie pas weer om 04.00 in slaap GRRRRR
Nee de sprong heeft ie al achter de rug. Die was vorige week. Toen dronk ie z'n flessen niet op. Misschien heeft het er mee te maken dat ie een beetje verkouden is en nogal hoest.
dames even een vraagje: tygo krijgt sinds woensdag hypo-allergene voeding en dit moeten we sowieso een week geven maar nu heeft hij hierdoor moeite met zijn ontlasting en kramp, hebben jullie tips wat de kramp verlicht? cinababy hielp de eerste weken niet misschien weer eens proberen maar geven jullie soms iets anders....vind het zo zielig.
Hee meis, Jesse krijgt al sinds zijn geboorte hypo-allergene voeding en had ook last. Sinds wij Nutriton (voor spugen en darmkrampjes) door zijn voeding doen. 3 afgestreken schepjes per fles.) Heeft hij helemaal geen last meer. En niet van spugen en niet van zijn darmen.
Anders venkelthee? En die tip van Wendy lijkt me ook wel een goede! Wij doen trouwens ook cina-baby door zijn voeding, maar ik heb geen idee of het helpt. Het kan in elk geval geen kwaad. Even iets anders. Als wij Walter in zijn ledikantje leggen zonder slaapzak, ligt hij als hij wakker wordt helemaal bovenin het ledikantje zonder dekentje. Hij drukt zichzelf dus omhoog. Als wij hem in zijn slaapzakje leggen, lukt hem dit ook, tenzij wij het slaapzakje bij het voeteneind vastleggen onder het matras. Hebben jullie dit ook?
@lot: je kunt idd extra water door zijn voeding doen (wij mochten 5cc per schepje voeding extra water doen) en wij gaven d'r soms ook gewoon een beetje rooibosthee (ongeveer 10cc per keer). Denk er dan wel even aan om weer de speen 1 erop te zetten Geen idee of die thee nou echt hielp, maar anders was het iig als troost wel fijn vaak. Wij hebben vanmorgen trouwens de riempjes van de Maxi Cosi door het hoogste gaatje geduwd, die zaten niet goed meer en nu weer perfect. Ben benieuwd hoe lang ze uberhaupt in dat ding blijft passen...groeit als kool hiero
@kersje : ja dat hebben wij pas ook gedaan en sindsdien zit hij veel beter ..... cinababy door de voeding ? huh wij geven 3 druppels los in zijn mondje ....vind ie lekker sinds kort geven wij sab simplex uit duitsland dat werkt echt goed .... jelmer is nog steeds wat aan het rommelen zijn scrotum is nog steeds opgezet ,dat kan echt geen kwaad maar ik vind het niks ...vind het zo zielig voor het kleine mannetje .... gisteravond heeft jelmer trouwens om 18.00 de fles gehad en toen is hij gaan slapen tot 07.30 vanmorgen
hoi hoi, even snel een vraagje tussendoor... (mijn computer is namelijk overleden , dus ik leen nu de laptop van mijn man...) In zo'n gipsafdruk kan je ook de naam en een datum graveren. Wat denken jullie dat leuker is, de geboortedatum van je kindje of de datum waarop de afdruk is gemaakt?
@sybje Jeeetje zeg! wat een slaper ... hoeveel flesjes drink ie dan op een dag ? Volgens mij wordt hij een echte uitslaper hoor zoo Cinababy deed ik ook gewoon in zijn mondje 3 druppels vond ie heerlijk alleen met kma mag ie geen cinababy ! @ongesteld Hier ook nog niet ongesteld geweest .... @slapen Hier ook een heerlijke nacht gehad hij ging om 23.30 uur slapen en kwam pas weer om 9 uur vanmorgen heeeerlijk
@ Tipp Ik vind de datum waarop je het heb gemaakt logischer Dat zou ik zelf wel doen maar das mijn mening he Ben je het aan doen doen zo'n 3D gipsafdruk ? Heeft iemand hier ervaring ermee ? Met die 3D handje of voetjes afdruk ? Ik wil het nl ook doen ... Vind ik leuk om aan me vriend kado te geven hij is jarig volgende week
Tipp ik vind de geboortedatum leuker... Kersje Gebruik jij al speen 2? Ik heb nog steeds speen 1 en dacht dat dit de eerste 3 maanden zo was maar heb er eigenlijk niet echt meer bij stil gestaan... Wij gebruiken nu op 150 cc water ook 20 cc extra met 5 scheppen eten. Dan kom je op 185 cc voeding. Dit helpt wel tegen de verstopping maar ook niet echt helemaal. Het blijft een beetje hard.
@baylee : he ooh jee dat wist ik niet ....slik .... weet je ook waarom niet ? Jelmer moet over anderhalve week getest worden op kma aan de hand van prikjes ...ken je dat ? kende jij nou die arts ook ?