Corien: Ik had dit ook en wat bij mij helpt is gewoon doorgaan met kolven. Het duurt bij mijn linkerborst gewoon iets langer voordat het echt goed toeschiet. Maar áls het dan eindelijk toeschiet dan zit ik ook zo op 150 CC uit die borst. Noatje: Is 37,5 koorts? Want Liam heeft eigenlijk al vanaf zijn geboorte altijd 37,3 gehad en volgens de kraamzorg was dit uitstekend ? Hier zitten we nu al weken lang in hetzelfde nachtritme: 23.00 01.00 03.00 05.00 07.00 Dus eigenlijk 3 voedingen per nacht wat nu ik eraan gewend ben wel goed te doen is. Net gehoord dat de gastouder die ze voor ons gevonden hadden toch niet meer beschikbaar is en we hebben dus een probleem. Ik moet 2 februari alweer beginnen met colleges en ik kan me toch niet voorstellen dat ik dan al een nieuwe gastouder heb. Ik heb er al weer 2x een ongesteldheid opzitten. Meteen na de bevalling heb ik weer een regelmatige cyclus van 25 dagen. Enorm balen had gehoopt dat het door de volledige bv wel weg zou blijven.. not.
3x per nacht joveli? zou je er niet aan denken om dit een klein beetje af te bouwen...? Lijkt me erg veel! Trouwens, ik wist ook niet dat 37.6 echt verhoging/koorts was... Kay zit normaal ook altijd tussen 37.2 en 37.5 en was idd ook uitstekend zeiden ze hier..
en idd rot van die gastouder, misschien jou ouders of de ouders van je vriend die tijdelijk de oplossing kunnen bieden? @Syb, wauw wat een supergave banner! Ik ben van het pspforum gekickt en heb geen idee waarom (waarsch. omdat ik er niet actief ben, want snap er geen bal van )
Bedankt voor jullie reacties, zal proberen links wat vaker te kolven Over de temp van de kindjes, volgens onze kraamhulp is tussen de 37,0 en 37,5 prima. Tempen jullie je kindjes nog dagelijks? (ik doe dat nooit meer)
Thnx syb ga m even lezen... En nee ik temp Kay eigenlijk ook nooit meer, alleen wanneer ik denk dat hij koorts heeft (hij warm aanvoelt, zoals na de prikjes)
LovelyDK: Bij bv blijkt het normaal te zijn om 3 voedingen per nacht te hebben en ik zou ook niet weten hoe ik het af zou kunnen bouwen. Hij heeft het blijkbaar nog nodig en gelukkig slaap ik tijdens het voeden gewoon verder. Ben dus alleen even wakker tijdens het aanleggen. Tempen doe ik ook niet meer iedere dag hoor, we deden het eigenlijk niet meer. Behalve dan afgelopen week toen we zo ziek waren hier, maar gelukkig kreeg L. geen koorts. Ik lees nu op een site dat pas boven de 38 of 38,5 koorts is, ook bij baby's.
Ooh oke joveli, dat wist ik niet... weet jij trouwens hoe hoog koorts op mag lopen? Vond het doodeng die koorts bij Kay. Hier wordt Kay de afgelopen nachten (sinds zijn prikken , maar dat zal wel toeval zijn) elke nacht rond 3/4 uur en wil dan zijn flesje! Heb dit elke keer niet gedaan, omdat ik hem niet aan wil wennen dat hij weer eten krijgt snachts... maar ben dan wel ff in de weer met zn speen enz voordat hij weer slaapt herkent iemand dit?
37,6 is verhoging, daarnaast zit tygo altijd onder de 37 graden, dus is hij voor hem vrij hoog... en hij heeft het benauwd, blafhoest en proest aan alle kanten... ben een heel klein beetje bang voor RS-virus maar hij drinkt nog vrij redelijk... Dit is inderdaad vrij normaal bij BV, FV vult veel meer hé en hoe wil je dit afbouwen? Tygo komt ook zo vaak en kan he moeilijk niet geven want dan slaap ik niet meer
Ja ik vind koorts ook altijd een eng iets. De ernst van de koorts wordt niet bepaald door de koorts zelf, maar door de infectie die de oorzaak is van de koorts. Ik geloof dat je altijd moet bellen als de kleine na 3 dagen nog steeds koorts heeft of er verschijnselen bij heeft zoals braken, benauwd, suf etc.
@LovelyDK, Nikolai wil ook nu 's nachts weer eten. Maar hij heeft nog geen prikken gehad. Ga nu over op 200 cc in de laatste fles. Misschien dat ie dan weer doorslaapt.
doe ik ook als hij na een uurtje weer komt, dan is het meer zuigbehoefte... maar als hij honger heeft dan slaap je niet meer want dan zet hij een keel op heel het huis wakker en speentje aan de andere kant van de wieg
noatje; je kunt altijd even naar de ha gaan als je bang bent voor RS virus. Ik was ook voor de zekerheid gegaan, ook omdat hij niet goed dronk en door het hoesten zijn voeding weer uitspuugde. Hier ook geen doorslaper; nu hij overdag weer een beetje slaapt, is hij 's nacht meer wakker, komt dan ook om de 4/5 uur. Maar wat ik dan altijd tegen mezelf is dat iedereen lekker ligt te slapen en ik gewoon even zit te knuffelen met mijn kindje, dan lijkt het minder erg
@Chebu 200? met hoeveel scheppen dan? @Joveli, oke thnx.. was dit laatst aan t zoeken maar kon er nergens echt duidelijk wat over vinden
uuhhmm 200 is dat niet te veel ? mijn man was afgelopen donderdag bij de ka en daar werd nog een keer duidelijk gezged dat beebjes absoluut niet meer dan 5 flessen van 180 mogen hebbem ....dat kunnen de niertjes ook nog niet aan he