November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @maxje: ik moet morgen naar het cb... hij zou zjn 1e prikje krijgen maar ga de afspraak denk ik maar verzetten... maar zou ik daar ook kunnen vragen over RS virus?

2. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi

Hier niets terug gelezen, waren te veel paginas. Hoop dat alles goed is met iedereen. Hier ben ik zelf flink verkouden, maar het word al iets beter. nu maar hopen dat ik mijn mannen niet aangestoken heb.
    Tim doet het geweldig. Hij slaapt nu al 3 dagen uit, dat wil zeggen dat wij hem meestal rond 9 uur wakker moeten maken voor zijn eerste fles en daarna weer wakker moeten maken rond 12 uur voor de 2e fles.

Gister lekker weer gaan uiteten. Gewoon Tim meegenomen en dat gaat iedere keer geweldig. Pas toen we het restaurant uitwaren begon meneer een beetje te mopperen.

gr MarielleB

3. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier gaat het nog steeds bar slecht met slapen, ze komt erg slecht in slaap na de laatste voeding en vannacht sliep ze pas om 3 uur, tot half 8.

Donderdag ga ik met Megan naar de osteopaat, ik heb nl een vermoeden dat zij het Kiss Syndroom heeft. Krijsen, echt helemaal overstuur als we haar moeten omkleden, lichte voorkeurshouding, niet op buik willen liggen en nog meer van die symptomen die overeen komen daarmee.

Eerder had ik het ook over dat ze maar om de 3/4 dagen poept, dat is over nu ik ben gestopt met Daktarin. Daar raakt ze volgens mij verstopt van :(

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @loesjuh: gaf jij nou ook BV? dan kan het zin dat de kleine minder poept ....

5. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dat is nou precies mijn probleem. Ik heb er wel last van (gehad) dat mensen mij veroordeelden omdat ik gestopt ben. Maar 5 weken fulltime kolven voor een prematuur die niet wil drinken gaat je niet in de koude kleren zitten hoor. Maar ja, dat krijg je ze niet uitgelegd. Ik had gewoon door moeten zetten, juist een prematuurtje heeft mamamelk nodig, enz. enz... En nog steeds ben ik aan de ene kant heel blij met mijn beslissing, en aan de andere kant voel ik me er nog steeds schuldig over. En juist dat schuldgevoel komt in dit soort discussies hoeel erg naar boven drijven... :(

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Ik had juist een topproductie, daardoor snapte men mijn beslissing ook niet. "het gaat toch goed? Je hebt toch meer dan voldoende melk?" Ja hoor eens... met mama ging het niet goed meer! :(

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
  8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Klopt geef ook borstvoeding, maar toen ik alleen borstvoeding gaf zat er in iedere luier poep. Nu met flesvoeding erbij niet meer, meestal iedere dag. Heb ruim 1,5 week Daktarin gegeven, in die periode 3x gepoept. Sinds donderdag dus gestopt en weer 3 poepluiers gehad.

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hier een topnacht gehad. vna 22:30-8:00 :D En... ze heeft eindelijk al 3 dagen achterelkaar een poepluier (dit was hiervoor om de 3 dagen...)... Ikke blij :D

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Zo wat een pachtige foto! :D

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    vanaf 37,5 spreek je van verhoging en boven de 38 van koorts.

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    He he meiden ik ben er weer hoor na een drukke dag zijn we nu weer lekker thuis. Onze nacht was eigenlijk ook erg goed. van half 12 tot 5 uur. en daarna tot 9 uur.

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Wen :D hoe was de fotosessie?

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja was leuk, maar de latste reeks dat we hem in zijn blote kont op dat kleedje wilde ging mis. Hij begon zo te huilen en was volledig overstuur. Toen zijn we maar gegaan. Het moet voor hem ook leuk blijven hoor :D

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hmm het pak voeding staat in de keuken en ik ben te lui om het te gaan halen.

Ben vandaag gaan zwemmen en aansluitend hebben we nog gewandeld. Nu doen al mijn spieren pijn. Maar goed, het is even doorbijten qua sport etc. Mijn spieren zijn echt allemaal slap geworden.

16. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Tipp, ook al snappen mensen iets niet, dat hoort nog geen reden te zijn om jou te veroordelen, daar moet je boven staan hoor, zulke mensen.

Kijk ik snap het ook niet als mensen niet aan bv beginnen, net zoals ik niet snap dat mensen "er niets mee hebben". Maar dat hoef ik ook niet te snappen, dat zijn mijn zaken niet! En dat hoort al helemaal geen reden te zijn om met een opgeheven vingertje te gaan verkondigen dat die ander dan heul heul slecht is, want dat is niet zo.
    Bovendien: ook al begrijp je iets niet, je kunt het wel respecteren.
    Dus laat je door zulke onbenullen geen schuldgevoel aan praten hoor! Jouw meisje staat niet voor niets zo lachend op de foto´s, die heeft het hartstikke goed bij jou.

Kersje, leuke foto!

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks san :D

18. 078mama

078mama Niet meer actief

TIPP: Je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je geen bv geeft of meer geeft. Ik denk dat jij zeker respect mag krijgen voor je poging. Het is allemaal al heftig genoeg geweest!

Ik heb Lotte net een fles met speen 2 gegeven en deze zat er na 10 minuten in! Het was 185 cc...is dit te snel of niet?

19. Joveli

Joveli Niet meer actief

Nee Tipp, als iemand zich al niet schuldig moet voelen dan ben jij dat wel. En zoals San al zegt, kijk eens naar die prachtige foto's van je meisje, die zeggen toch meer dan genoeg!

Kan ik mij helemaal in vinden.

Ik snap sommige dingen ook niet, maar zo zullen anderen mijn keuzes inderdaad ook niet altijd snappen.
    Een ieder moet zijn eigen manier vinden en hanteren wat voor hem/haar het beste is. Het is niet zo dat het een goed is en het ander slecht, het kan beide. Voor mij is het het beste om bv te geven voor een ander is fv de beste optie.

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    :thumup: helemaal mee eens San!

tipp: respect voor jou! niemand hier zal je daarop veroordelen hoor ;)

Deel Deze Pagina