heb inderdaad ook bedankt, geen zin om een uur lang te moeten zeggen waarom ik iets niet wil kopen. Zou me waarschijnlijk toch verplicht gaan voelen.
@bea Ja erg he altijd alles samen met jou Nou nog volgende keer samen zwanger zijn En alles verder goed met Lotte ? Slaapt ze nou elke nacht door of is het ook zo verschillend ? Hier Jayden komt soms om 5 uur of om 6 uur of 7.30 uur of 9 uur zoo verschillend ! Morgen moet ik weer naar de kinderarts ben benieuwd wat ze weer te vertellen hebben ...
@ felicitas Ow had ik het maar geweten dat ze gelijk zolang blijven plakken ... Hoop dat Jayden ze morgen de deur zal uitwerken met gehuil Hebben jullie hier allemaal wat gekocht ? want ik heb hier ook eigenlijk geen zin in ! mmm ... stom van mij
Ik denk dat ik januari/februari 2010 weer ga beginnen dus... Lotte slaapt goed door. Ze vraagt wel altijd een keer om haar speen maar voor de rest hoor je haar niet! Ze slaapt meestal 7 a 8 uur achter elkaar. ik hoop dat er morgen weer wat meer duidelijkheid is bij de KA
Ik ga de meisjes naam niet verklappen want die staat op het lijstje voor een 2e kindje Trouwens vannacht had Tygo een flesje Nutrilon (80CC) gehad, met een slokje borst als toetje. En hij heeft gewoon 5,5 uur geslapen... ik heb hem uiteindelijk wakker moeten maken omdat mijn borst op ontploffen stond Vannacht weer proberen, zodat ik een beetje op kan knappen... nog steeds koorts en kan Tygo niet echt tillen nu, gelukkig is mijn man thuis (ook ziek)
Ook hier houd ik de jongensnaam voor me voor als er zich nog een jongetje aandient. Het zou ook wel een joodse naam zijn geweest, heb hem hier ook nog niet voorbij zien komen!
@bea Nou volgens mij gaan we dan weer samen .... zwanger zijn .... We moeten zoiezo wachten tot na november 2009 dus ja dan mogen we weer Haha zou wel lachen zijn hoor ... weer samen zwemmen ... haha klagen tegen elkaar ... en samen in het ziekenhuis liggen... maar de volgende keer moeten we echt dezelfde dag bevallen he ...
Ennuh, hier houden we de meisjesnaam ook geheim voor als de 2de (of 3de ofzo) een meisje word... Wij waren ook heel snel uit over de namen, in week 38 geloof ik, dus...
#$%^#$%#$#$% Denk je te kunnen vertrouwen op een babyfoon: nou niet dus! Voor de allereerste keer ligt ons mannetje vanavond op zijn eigen kamertje in zijn eigen bed. Dus voor het eerst de babyfoon aan en wij in stress beneden op de bank. Ik helemaal trots want het bleef stil (babyfoon was wel aan, alle lichtjes die moesten branden die deden het ook). Gaat mijn vriend net naar boven om zich te verkleden hoort hij L. echt krijsen. Blijkt dat de babyfoon het gewoon helemaal niet doet, terwijl alle lampjes etc het echt doen zoals zou moeten. Gelukkig heeft hij hooguit maar 15 minuten (of korter) liggen huilen maar ik vind het zo zielig. We hebben trouwens de philips avent babyfoon. :x
Had ik ook gedaan, maar ik krijg er alleen met de elektrische kolf bijna alles uit en dat maakt zo'n herrie Tevens als ik zulke stuwing heb laat ik hem liever helemaal leegdrinken voorkomt borstonsteking @Joveli: Nou jah dat is balen! wij hebben ook problemen met babyfoon, blijkbaar is er iets in ons huis wat zo stoort dat we niks kunnen ontvangen beneden... hebben er al 2 geprobeerd...
Jep gebruik ik ook. Ik heb veel gekocht via de webshop van kaatjekatoen. http://www.kaatjekatoen.nl Maar de gewone katoenen luiers heb ik van verschillende merken hoor. Vind vooral vrolijke printjes en kleurtjes heel leuk.
@Joveli Ja die babyfoons ... Wij horen hier regelmatig een ander kindje huilen door onze baby foon maar dan zetten we hem effe op een ander kanaal en dan is het over ... ik heb trouwens een hele goedkope babyfoon hoor... Maar dat er een ander op je kanaal zit hoor ik wel vaker ... zo hebben vrienden van ons een babyfoon met een camera en kan je zo alle kinderen met ook zo'n infrarood camera uit de hele straat zien
Ik heb niets gekocht bij hun en na een half uur was ze alweer weg. dus hier viel het wel mee. gr MarielleB
Leuk van die namen! Ik vertel het alleen aan jullie hoor. Die vergeet iedereen toch zo weer of niet! Dus bij deze: Esmee zou Lars hebben geheten als ze een jongetje was geweest. Heeeeerlijk meiden, het regent hier eindelijk na een hele warme week! Afkoelen! Met Esmee doe ik al een tijdje letter-liedjes, a-i-o enz. klinkt mega stom, ik doe het ook als niemand het hoort haha maar ze vind het GE-WEL-DIG! BIG SMILE!
Ik vertel de meisjesnaam ook maar even niet, aangezien ik hier niet zo anoniem ben. Maar de meisjesnaam vind ik eerlijk gezegd wel mooier dan onze jongensnaam... Als de volgende een meisje wordt, krijgen jullie het wel te horen, haha. Hier nog geen felicitas en nog geen maandelijkse periodes. Dus daar kan ik nog niet over meepraten. Ik ga afsluiten, tot morgen!
@ienie : ja leuk he ? hier vind jelmer het ook geweldig ...en hoge geluidjes ...hihi en ik heb hem leren kussen ....slaat nergens op want het kan volgens mij niet maar als ik zeg krijg mama een kus dan makt hij kuslipjes en geef ik een smakkerd haha grootste onzin die er bestaat maar toch altijd leuk je zelf voor de gek hoduen