Sollicitaties lopen allemaal nog. Gaat op zich prima, maar ik ga ook niet zomaar overal aan de bak. Het moet echt leuk zijn en niet teveel uren. Heb gisteren eentje zelf afgewezen na het 1e gesprek omdat het teveel uren zouden worden. Morgenochtend weer een gesprek ergens anders. Als je uitkering hebt aangevraagd, zul je wel moeten gaan solliciteren trouwens he.
@San79 Is dat altijd zo in de nacht ? Khoop het niet voor je hoor want dat is echt vermoeiend Of is dit eenmalig ? Je zou denken dat hij het er toch ergens niet mee eens is maar ja met wat zou vanalles kunnen zijn ....
@janny jansen Wij hebben gewoon speen 2 geprobeerd en hij dronk goed eruit zonder te verslikken dus nu dus al 3 weken speen 2
Hier vanmorgen met Jayden naar de ka geweest en alles was goed doorgaan met de dieetvoeding voor ernstige koemelkallergie... En als ie 5 maanden is moet ie ook een huidtest hebben om te kijken of ie nog steeds allergisch is Hij was nu gelukkig goed gegroeid na zijn ziekenhuis avontuur en woog vanmorgen precies 5kg ! @ sybje Dus hier in april een huidtest dan gaan ze gelijk een hoop dingen testen ook eiwitten, soja, koemelk en heb gevraagd ofdat ze ook kunnen testen of ie allergisch tegen katten dan weet ik dat ook vast
Argh, volgens mij heeft iemand geprobeerd met tien paarden mijn bekkenstel uit mijn lichaam te sleuren. Ik kreeg mijn onderkantje gisteravond bij de na-gym bijna niet eens van het matje af. We lagen allemaal te steunen en te kreunen hihi.
Heb ik ook Chebu...hoezo een aanslag op je lichaam zo'n zwangerschap/bevalling Bij mij voelde ik me alleen wel de enige op de gym die zo'n problemen heeft/had met d'r bekken op het matje... Gelukkig ging het hupsen wel goed, bij jou ook? @baylee: dat doe je goed hoor
@KersjeB Ze heeft gewoon heel die doos hier op tafel gezet en gezegd dit zijn de boekjes dit is de kortingsbon, fruithapje ... en weg was ze weer welgeteld 8 minuten is ze binnen geweest
@KersjeB kzei nog tegen der van doe je dit nou hele dagen ? Zeg ze nee hoor 10 per week ongeveer dus das leuk voor erbij Je mag toch niet dromen dat je dat elke dag moet gaan doen gaan leuren elke dag bij mensen
De nieuwste rage in Amerika : Wodka-Tampon-Drinken. Men neme een tampon en drenken die in de wodka (er passen als het goed is 3 glaasjes in) Dan neme men die tampon.... en.... nee, die zuig je niet leeg, die breng je in, met wodka en al. (je weet wel) .... dusss....
@Kersje, ja het hupsen ging wel goed. Maar het 'ronddraaien' op de bal deed ook wel pijn. Ik was gelukkig niet de enige die steunde en kreunde hihi.