Hi @Whabbit & tipp, ik ben jaloers, weer in je oude kleding passen, hier moeten er echt nog wat kilo's af! @Kleinwonder, allereerst gefeliciteerd je kind kan horen! (nu nog luisteren). Vreemd van de prenatal bij ons verkochten ze niks van dat merk... @Tipp, van die weken met het oei ik groei boek klopt inderdaad, zeker met veel te vroeg geboren kinderen. En in de eerste weken is dat echt een verschil, maar na een half jaar is een weekje meer of minder iets minder belangrijk! Jooze
meiden effe een ego bericht sorry....ik lees vanavond even terug ben een klein beetje emo ...jelmer doet zo raar tijdens het drinken van de fles , dan is hij buiten adem of haalt zo nu en dan geen adem ...en na de fles is hij uitgeteld..... vind het maar niks met al die hartproblemen in mijn familie...hoor maandag of Jelmer naar de cardioloog mag van de ha
Jeetje meid, snap dat je beetje emo bent! Hopelijk stuurt de ha je door naar de cardioloog en kan die vaststellen dat er niets met Jelmer aan de hand is! O hier begint een klein mannetje te huilen, dus ik moet er vandoor! Enne over poepluiers gesproken: hoeveel hebben jullie er op een dag? Hier echt wel bij iedere voeding een poepluier! Het is niet veel wat er uit komt maar het is wel steeds een beetje..
@Sybje wat rot.. maar komt vast allemaal wel goed *knuff* ik herken het wel een beetje.. Kay heeft een ziekenhuisvirusje bij zich en rochelt en piept en stokt soms ook in zn ademhaling.. brr @Kleinwonder, fijn dat de gehoortest goed was hier heeft Kay weer een goede nacht gehad.. 12 uur laatste voeding en toen om 05:00 en toen om 09:30 dus dat is netjes
jeetje syb... hopelijk is er niks aan de hand... Misschien een troost: Ik herken het van christine... En hier geen hartproblemen in de familie...
Ik pas nog niet in mn oude kleding Gek genoeg want ik ben mn kilo's kwijt, ben zelfs 2 kg afgevallen. Maar heb nog een buikje en krijg de knoop niet dicht..
Zijn er nog meer mensen die op een bovenwoning wonen zonder lift? Ik wil zo naar buiten maar hoe doe ik dat het beste met kind en kinderwagenbak? Het onderstel staat al beneden. Maar gewoon spierballen kweken en kind in de bak naar beneden dragen?
jep... datl ijkt mij de handigste oplossing. Ik het een grot/zware bak? Zo zal ik het ook moeten doen als ik naar mijn moeder ga. (ook geen lift, gelukkig maar 1 trap)
Jsztd dat klinkt wel goed zeg 12uur laatste fles en dan om 5.00uur. Kleinwonder fijn dat de gehoortest nu goed is! Vandaag is de wijkverpleegkundige geweest. Tygo is bijna 500 gram aangekomen in een week. Weegt nu 3830gram. Verder was alles goed zei ze. Hij was vanmorgen veel wakker en wilde echt niet slapen in zijn bedje en zodra hij op de arm lag viel hij in slaap. Hij is nu net wel in slaap gevallen in de wieg. Vanaf gisteravond krijgt hij 10cc meer kijken of hij hier iets langer op kan teren. Verder geniet ik echt nog steeds volop vind het zo prachtig zo'n kleintje van jezelf.
@lot ja heerlijk he... ben gister begonnen met 120cc en dat doet die goed... Had hem net in zn wieg gelegd, dramaaaa.. dus maar weer eruit gehaald en nu ligt er een heel wakker mannetje hier in de box rond te kijken
christine wil wel graag beneden in de wagen slapen, bij de geluiden, ipv in haar stille kamertje boven