November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ja dat meen ik wel. Het is gewoon bijna vrijwilligerswerk haha..
    Ik heb geen idee meissie of ze moelijk doen bij de kijkshop. Jesse wil vandaag niet slapen. Hij kan de slaap niet vatten ligt al de hele dag tussende voedingen in de box om zich heen te kijken :D

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij hebben trouwens afgelopen zaterdag een fotosreportage laten maken van Jesse!

3. Joveli

Joveli Niet meer actief

Haha nouja zolang hij rustig om zich heen ligt te kijken zou ik hem lekker laten liggen hoor. L. daarentegen heeft het slapen te pakken vandaag haha, snurkt aan 1 stuk door.

Is de fotoreportage mooi geworden? En waar heb je het gedaan?

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik zal er ff 1 zoeken en hier plaatsen momentje.

Jij had gisteren een heftige dag he met L.

5. Joveli

Joveli Niet meer actief

Poeh, praat me er niet van. Denk dat gisteren ook de reden is waarom hij vandaag zo lekker slaapt: moe van zichzelf hihi. ;)

Ben benieuwd naar de foto!

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

Het adres waar we ze hebben laten maken staat door de foto :D

8. Joveli

Joveli Niet meer actief

aaaaah wat een poppie!
    Mooie foto's hoor!

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat een super schattige foto's!

Baylee: jayden is echt al groot geworden. Ik heb hem natuurlijk gezien toen hij net geboren was maar dit is wel een verschil haha

Ik kom net van de HA en we hebben diverse bloedonderzoeken laten doen en ik hoor donderdag de uitslag. Ik ben benieuwd... Het rommelt gewoon verschrikkelijk daarbinnen. Ik twijfel ook nog steeds of ik nou volgende week moet gaan werken of niet. Ik ben nooit zo'n ziekmelder.

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Sybje en Jelmer: Heeeeeel veel sterkte! Het lijkt me echt rot om mee te maken en hoop dat Jelmer wel goede pijnstilling krijgt.

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Sybje: wat sneu voor Jelmer, heel veel sterkte!

@ Wendy: wat super mooie foto's!

Vandaag gesprek gehad met de kinderopvang, donderdagochtend mag Laura "proefkomen". Vanaf volgende week ga ik weer werken en gaat ze 1,5 dag per week naar de kinderopvang.

12. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @tipp: welke provincie woon jij ook alweer? Ik had namelijk laatst nog een best leuke vacature gevonden voor 24 u. pw, vanuit huis werken. Voor een goede doelen organisatie... Laat maar ff weten of je de link wilt.

Erg mooie en leuke foto's baylee en wen!

@bea: ff donderdag afwachten dan joh. Zei je HA nog iets over weer werken dan in jouw conditie?

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Spannend Corien. Zie je ertegenop?

14. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ja, dat weet ik. Het zou ook beter zijn als ik weer aan het werk zou gaan hoor, ff uit de luiers zeg maar.

Maar uh kun je iets afwijzen met een uitkering? Ik werkte 36 uur (dat zal voor nu teveel zijn met de kleine) en wil nu graag 20 uur gaan werken, maar ik heb gelezen dat ik voor 36 uur moet solliciteren, omdat ik ook 36 uur werkte voordat ik werklooos was? Dus als ze me een baan aanbieden voor 36 uur moet ik die aannemen? Anders ben ik mijn ww kwijt?

15. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Daar is ze dan:

En jullie snappen natuurlijk wel dat ze bij iedere outfit een bijpassende knuffel heeft! 8-[

16. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    HUH :confused:

en dan?

17. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist

Ik heb een trouwfoto anderhalf jaar geleden laten bedrukken op herrinneringenoplinnen.nl 60 bij 40
    Het is echt nog ontzettend mooi hoor, deze is ook nie zo duur

18. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Nou, je 'moet' niks hoor Domino ;) We leven in Nederland gelukkig :)

Het is zo dat je nu best mag reageren op een baan met minder uren, maar dat je dan ook gekort gaat worden op je uitkering. Als jij alleen reageert op banen voor bv 20 uur, dan krijg je je uitkering op basis van 20 uur ipv de 36 die je werkte, dus de eerste twee maanden 75% van 20 uur ipv 36. Anders wordt er teveel misbruik van gemaakt ja.

@whabbit: ook een superschatje zeg! En dat met die knuffel-match hebben wij ook hoor ;) Nou ja...met het aantal knuffels dat ze heeft zou het moeten kunnen :)

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    zuidholland kersje... Klinkt interessant...

Leuke foto's wendy :D

20. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    U heeft een peebee ;)

Deel Deze Pagina