KersjeB, hoevaak moet jij solliciteren per week/maand? Ik zit vanaf volgende week ook in de WW maar per 1 maart heb ik weer werk. Vraag me af of ik dan moet solliciteren. Mooie foto's van jullie kanjertjes! Pff vandaag ben ik ongi geworden! Ben benieuwd naar mn cyclus, of die hetzelfde is gebleven.
@ Whabbit: wat een schatje! @ Kersje: nee zie er niet tegenop. Ben 6 januari al een ochtend wezen werken om de nieuwjaarsdrukte weg te helpen werken, dus de echte kop is er toch al af. Had nog best graag een tijdje heerlijk met Laura thuis willen blijven, maar er moet ook brood op de plank komen en geloof dat het werk ritme ook best snel weer went. T/m juni ongeveer ben ik nog heel veel thuis (1,5 dag van huis). Daarna wordt alles weer normaal en werk ik 2,5 dag uit huis en de rest vanuit huis.
Wendy wat een mooie fotos van Jesse! Whabbit wat een lief meisje! Sybje jeetje zeg wat zielig voor Jelmer sterkte! Ik ben niet zo lekker, duizelig en hoofdpijn en mijn man is ook ziek dus zitten samen in de lappenmand. Vanavond babymassage ga het maar wel proberen denk ik. Tygo is ook wat huilerig zou hij er wat van mee krijgen.
Ben trouwens vandaag op het cb geweest voor de eerste prikjes. Ging goed: even HEEL hard huilen maar binnen no time weer een brede lach met geluid! Ze ligt nu lekker een tukkie te doen, hopelijk krijgt ze nergens last van! Ze was trouwens ook netjes gegroeid (het is nog steeds geen tientonner, maar dat hoeft ook niet! ). Even ter inventarisatie: wie van de borstvoedende dames is al ongesteld geworden en wie niet? Heb alle losse berichten hierover niet meer onthouden en ben nieuwsgierig. Hier nog niks gaande, terwijl ik juist weer op een cyclus zit te wachten... want dan kunnen we aan de slag voor nummer 2!
Ik ben volgens mij al 2 keer ongesteld geweest, maar zeker 1 keer... Hier denken we ook al een beetje aan nummer 2, geen anticonceptie Maar goed, eerder was ik zeker een week ongesteld en nu maar 2 dagen, weet niet of dat bij de andere dames ook zo is
@loesjuh: 3x per maand moet dat. Maar als je een baan (in het vooruitzicht) hebt, is het zinloos om te solliciteren lijkt mij. Je kunt het voor de zekerheid navragen bij het CWI bij jou in de buurt. @domino: ook zo'n schatje en wat heerlijk om die allereerste foto's weer terug te kijken he. Ik heb ook een filmpje van mij en Micky samen, 2 uur na de geboorte, helemaal genieten van elkaar. Die is me echt superkostbaar! @whabbit en domino: jeetje meiden, nu gewoon al denken aan een tweede. In mijn hoofd was het nog niet eens opgekomen voordat jullie er allemaal over begonnen, haha!
Spannend meiden die voor nummer twee gaan. Wij wachten nog even hoor. Tot Jesse een jaar is. Gisteravond wilde we "het"weer proberen. Roep ik ineens SHIT ik ben nog niet aan de pil haha.......net op tijd Toch maar even mijn recept ophalen