November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @sybje en jelmer

Ooo wat zielig zeg ! pffff tzal voor jullie ook niet makkelijk zijn ...
    Sterkte en knuffel voor Jelmer !

2. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @bea
    Ja hij was vandaag precies 5 kg !
    Maar bij jou blijf het rommelen he ! Hoop dat er snel duidelijkheid is !
    Maar als jij je niet goed voel zou ik nog effe thuis blijven of misschien kan je 50% werken of opbouwend tot je je weer beter voel ? Kzeg maar wat...

3. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Jij hebt ook een mooie slideshow op je website Noa! Hij moet wel eens geupdate worden als ik de bolle toet op je banner zo zie ;)
    En de dochter van vrienden van ons heeft ook zo'n foto met papa's bril, past mooi bij Tygo. Mss gaan ze wel trouwen, later als ze groot zijn :)

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    :) hahaha misschin kunnen we iets regelen jah :), en inderdaad mag een nieuwe slide op... moet wel nieuwe foto's maken ;)

5. Joveli

Joveli Niet meer actief

@Whabbit:
    Ik geef borstvoeding en ben alweer 2x ongesteld geworden. Zoals het er nu uitziet heb ik gewoon meteen weer een regelmatige cyclus van 25 dagen. Opzich wel fijn dat alles dus weer goed werkt ;) maar was liever nog een paar maanden 'niet ongesteld' geweest! Wij willen pas over 3/4 jaar aan een tweede beginnen 8)
    [/i]

6. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wen, dat zijn mooie foto's!

Hier ook even telefoontje gepleegd naar onze gastouder. Walter gaat 3 maal proefdraaien. De eerste keer mag ik erbij zijn. Ohw, het lijkt me vreselijk om hem achter te moeten laten, maar aan de andere kant weet ik dat hij in goede handen is. Walter gaat straks 2 dagen pw naar zijn gastouder. Donderdags en vrijdags.

Deze bovenstaande dagen moet ik dus werken. En wanneer is babyzwemmen waar ik graag met Walter naar toe wilde? Juist, op de donderdag en vrijdag. Balen! Kan wel naar een ander zwembad, maar die is 22 km van ons huis. Soms is het wel lastig dat je zo afgelegen woont.

Whabbit, wat een schatje zeg! Wat kijkt ze lekker ondeugend! En hele mooie vrolijke lach heeft ze op die foto.

Domino, jouw Thijmen heeft een echt jongenskoppie! En inderdaad, die mooie foto vind ik ook heel mooi.

Wij willen ook weer snel proberen voor de 2e. Waarschijnlijk gaan we vanaf maart weer oefenen voor het 'echie'. Maar ja, moet wel eerst weer ongesteld worden natuurlijk.

Hebben jullie baby's ook zo'n hekel aan omkleden? Alles waar de armpjes of het hoofdje doorheen moet, maakt hem aan het huilen. Best wel sneu...

7. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Jep, Thijmen vind aankleden ook niet zijn favoriete ding...

Uitkleden daarentegen wel, dan denkt ie altijd dat ie in bad mag :D

Maar Janny, jij hebt ook een heel mooi kereltje hoor, ik kijk regelmatig even op je hyves om te kijken of je nieuwe foto's erop hebt staan :oops:

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@janny, Megan heeft dat ook en ik ben mij er in gaan verdiepen en kwam uit op het Kiss syndroom, en ik herkende er veel in. Het begon met huilen, inmiddels raakt ze echt helemaal overstuur tijdens omkleden. Een osteopaat kan veel goeds doen.

@kersjeb, bedankt voor je antwoord. Heb in febr een afspraak staan, dan hoor ik het wel.

Ik geef ook nog borstvoeding en vandaag dus ongi, ben wel aan het afbouwen.

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ drinken

De ka vroeg vanmorgen aan mij hoeveel dat Jayden dronk dus ik zei ik maak flessen met 165 voeding en soms drinkt ie het helemaal op en soms niet en soms vraagt ie nog meer :(
    Dus ze zei dat ie niet meer dan 140 cc mag hebben omdat zijn maagje dat op die leeftijd nog niet aan kan
    Maar er zijn er hier toch meer die nog veel meer drinken ?

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Baylee Lotte drinkt soms zelfs 185...

11. Joveli

Joveli Niet meer actief

Dames duimen jullie met mij mee?
    Na een blessure van bijna 18 maanden speelt mijn lieverd vanavond eindelijk weer zijn eerste voetbal wedstrijd op prof. niveau!
    Ik vind het supppppper eng en zit helemaal in spanning. Ben zo bang dat hij meteen z'n kruisbanden weer afscheurt :rolleyes:
    Hij vroeg ook of we kwamen kijken maar zag het niet echt zitten om zo laat met die kleine weg te gaan, hij is al niet echt in zn hum de laatste dagen dus we gaan maar vroeg slapen. (En eigenlijk ben ik hier wel blij om want ik vind het veel te spannend haha)

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    chritine drinkt soms ook 165...

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik duim mee hoor joveli...

14. Joveli

Joveli Niet meer actief

Even een dikke spammer hoor:

Onze bolletoet!

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    echt een leuk kereltje hoor :D

Ik heb even geen nieuwe foto's...

16. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Domino, dat is lief! :)

@Loesjuh, ik zal zo even googelen, kijken of ik wat overeenkomsten vind.

@Baylee, Walter drinkt 5x op een dag 165 ml (Forte voor hongerige baby's). Op de verpakking staat ook dat baby's van 4-5 kg 5x 165 ml mogen. Beetje tegenstrijdig dus. Ik neem aan dat jouw uk wel de 4 kg voorbij is?

@Joveli, ook al zo'n 'echt' jongetje! Gaat hij later ook op voetbal? :)

17. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Micky drinkt ook 165 per keer hoor. En ze drinkt het altijd op, dus ze zal het wel nodig hebben!

@janny: ik heb je net ff opgezocht op hyves. Die foto van jou samen met Walter is superschattig, jullie allebei! En wat een prachtig pakkie heeft ie daar aan!

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Loesjuh:
    Walter heeft de volgende kenmerken:

soms slaapproblemen
    asymmetrie in motorische kenmerken (vaak op één kant slapen).
    iets scheve, afgeplatte schedel
    soms druk, onrustig, driftig
    vaak koude handjes en voetjes
    protesthuilen (bij aan- en uitkleden)

Weet niet of dit dermate ernstig is dat je dan van een KISS syndroom kan spreken. Hij heeft namelijk niet de helft van alle kenmerken en ook alles niet zo ernstig.

19. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Dank je! Lief he? En die kleertjes zijn inderdaad erg mooi. Heb je het trouwens over die foto voor de kerstboom?

20. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Yep, jij kijkt daar zelf ook zo lief, hihi!

Deel Deze Pagina