kan nog niet, hij is nog te klein om verbanden te kunnen leggen. 'Verpesten' kan pas vanaf een maand of 9
serieus? ooh dat wisti k dus niet... dacht dat ik hem nu al verwend had omdat die constant alleen maar bij je wil zijn
Hi, @Syb, heeft ie anders gedronken of niet? Hoop voor je dat er niks aan de hand is! @Kleinwonder, zeker in de eerste weken had ik hier ok veel poepluiers hoor! @Verpesten kan inderdaad nog niet (wel gewening), en daarbij vond ik het een voordeel, Tycho kan overal slapen en dat wil ik Sterre ook zeker aanleren (kan ik ook een weg)! Jooze
Jooze dat is ook wel weer waar... Kay ligt hier nu gewoon in zijn box... was eerst bang om hem daar te slapen te leggen maar ga het ook gewoon doen dan elke keer dat gevecht in die wieg met al het gehuil enzo zie ik niet zitten! Trouwens... www.simplycolors.nl SUPER leuk ''hulppiet'' shirtje voor 9.95 Ik kon het in ieder geval niet laten te bestellen
@kleinwonder : fijn dat de gehoortest goed was zeg ! @chebu : eerst kind en dan bak ...je kan het ook allebei tegelijk doen ....maar daar ben ik al van terug gekomen (en dan woon ik nog in een gewoon huis ook ) @jsztd : ooh lief shirtje zeg ...ik was bezig om hem ook te bestellen ....maar ik heb deze week al te veel gekocht voor jelmer hihi (echt te veel) @jooze : hij drinkt alitjd zijn fles al zo .....hopelijk valt het mee ....maar het is al een geruststelling dat ik er hier meer moeders over hoor .....
hihi schattig hé ! hier ook een uitpuilende kast maar kon het niet laten.. nu maar hopen dat die wel op 5 dec. binnen is
Vanavond ben ik er niet meiden wij gaan nu naar mijn schoonouders. Slaap lekker voor straks en tot morgen!
Hier gaat alles goed. De aandacht verdelen tussen je twee kinderen vind ik nog wel moeilijk hoor! Maar dat is gewoon een kwestie van wennen. Mijn man is nu een beetje aan het einde van zijn latijn. Hij slaapt op zich al niet echt goed en dan nu met Bart erbij slaapt hij heel weinig. Hij moet nog heel erg wennen aan het huilen van Bart en dat gebeurt ook wel eens 's nachts. Ook tussen de voedingen door slaapt hij niet echt lekker en ik wel. Dus ik al een paar keer alle voedingen gedaan van de avond en nacht. Kan hij tenminste goed slapen. Trouwens vroeg ik mij zo iets af. Als het namelijk donker wordt begint Bart altijd te huilen. Als je dan gaat kijken en de lamp aan doet dan is het over. Hebben jullie dat ook? Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig of jullie dit ook kennen!
@schildje, nee dat herken ik nou juist niet... Kay wil overdag niet/nauwelijks in zijn bedje, maar 's nachts doet die het supergoed
@schildje : Jelmer heeft dat met vlagen ...dan doen we een nachtlampje aan op zijn kamertje ...of het rolgordijn een stuk omhoog zodat hij de lampjes ziet van buiten .... hier zijn de kleren van voor de zwangerschap te GROOT = ik is blij !
Kleren aan die niet met de zwangerschap te maken heeft. Ja, dat kan ik ook weer. Ik heb van de week mijn eigen spijkerbroek weer aangetrokken. Ik kreeg de knoop redelijk dicht dus leek mijn buik weer wat platter. Ja, er moeten nog wel wat kilo's af. Ik stond gisterochtend op de weegschaal en ik woog toen 81,5 kg. Ik woog 93,5 op het laatst dus ik hoef niet meer zoveel kilo's. Dit was met Rick wel anders. Toen kon ik heel lang mijn eigen kleren niet aan. Toen heeft het heel erg lang geduurd voor ik de laatste 7 kg. kwijt was.
Ik kan nog lang niet mijn oude kleren aan.. Wel een hele goede nacht gehad! Om 11 uur voeding, 02.30 voeding, 06.00 voeding en 09.30 voeding! Tussendoor heerlijk geslapen, ben helemaal opgeknapt! Liam slaapt ook het liefst met een lichtje of tv aan.. Geluid en licht nodig dus.. Donker vind ie maar niets..
Lekker dat je een goede nacht gehad hebt kleinwonder! Hier niet zo'n heerlijke nacht.. Kay was mopperig en gisteravond hield die me 2 keer voor de gek met verschonen... eerst poept die alles vol, net alles opgeruimd wil ik m net weer een schone pamper aandoen plast die zichzelf helemaal onder... grrr kon ik weer opnieuw beginnen! Nou door al die drukte ging hij natuurlijk niet zo goed slapen, bleef dehele nacht een beetje mopperig.. Naja dan vanmiddag maar even onder de wol! Hij ligt me nu met grote ogen aan te kijken via de babyfoon.. haha alsof die het weet
Ik heb ook lekker geslapen, Om 23.45 de fles gegeven en toen kwam ze pas om 6.00. Dus toch even aardig doorgeslapen. Een druk weekend voor de boeg, vanmiddag komen vrienden voor een verlaat kraambezoek, vanavond naar een verjaardag en morgen ga ik met een vriendin naar de uitverkoop van mexx... Druk druk druk.