November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Haha wilde je net vragen wat voor luier ze aan had :D
    Maar echt zo schattig, ik wil ook zwemmen met mijn kleintje...

2. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Oh, nou dan zal het wel normaal zijn om zo laat op kraambezoek te komen?

Och ik had trouwens 2dehands kleertjes gekocht bij iemand hier op het forum, ze zijn zo mooi, ben er helemaal gelukkig mee :D

3. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    THNKS!
    ja heerlijk he, foto's en dan mensen die erop reageren met aahhh en oeehh, kan er geen genoeg van krijgen haha mn trots groeit met de dag ;)
    Dat hebben jullie vast ook!

Ik zat te denken, jullie hebben dat meer in real-life dan, dat heb ik dan over een maand dan zit ik in Nederland jeeej!

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kersje, sorry voor de late reactie! Ik gebruik gewone babyneusspray van de d.a.

@Sybje, fijn om te horen dat alles is goed gegaan. Hopelijk is hij snel weer thuis.

@Jootje, beterschap voor jullie alle twee. Niet fijn als je zo ziek bent.

Zo, ga maar even een paar hyves sites bekijken en uitnodigen! De gezichten een bekijken bij de namen.

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
  6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Paspoort: Wij hebben in december Tygo zijn paspoort laten maken en de fotos maken was niet echt makkelijk want er worden dezelfde eisen aan gesteld als bij volwassene en mijn man zijn hand mocht niet zichtbaar zijn dus Tygo moest en huilen en zat wat achterover met zijn hoofd.

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
  8. 078mama

078mama Niet meer actief

Meiden wat hebben jullie veel gekletst zeg! Ik heb niet alles gelezen...

Ik heb echt een klote dag! Lotte is vanmorgen gaan wennen op de creche en voor haar ging het volgens mij wel aardig maar met mij...Ik vond het verschrikkelijk! Ik was ook echt helemaal in tranen toen ik weg moest en ook toen ik haar weer in mijn armen had. En dit was pas een uurtje. Ik denk dat ik maar alcoholist ga worden.

Mijn hyves is beatrice79.hyves.nl

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Beatrice het is ook niet niks je kindje overlaten aan vreemden voor jouw en het zal best even wennen blijven. Gelukkig is het met haar goed gegaan ze gaat het vast leuk vinden.
    (werk in de kinderopvang maar zie er ook tegenop Tygo te gaan brengen, terwijl hij naar mijn collega's gaat)

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Nou zeg... bestaat toch geen 7 weken sprongetje? Tygo is nu 7,3 weken en is alleen maar aan het huilen vandaag... drinken is ook al niet goed... f zou het komen door ongesteldheid van mij? Hij heeft ook maar in totaal 1,5 uur geslapen overdag en allemaal slaapjes van 15 min

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    daarom wacht ik er ook mee tot ze zelfstandig rechtop kan zitten enzo... We gaan toch voorlopig niet naar het buitenland.

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wat een schattige foto's ien... Leuk hoor!

HIer nog steeds pampaers maat 1 :D

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    8 wkn sprong. Die kan heel goed eerder beginnen...

14. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    dat heb ik ook al 2x gedaan (bij zelfde persoon) en ben er ook super tevreden mee. Was trouwens van een november 2007 mama.

@ Beatrice: Laura gaat morgenvroeg oefenen op het kdv, ben erg benieuwd hoe het gaat.

@ Ienie: wat is Esmee een prachtig meisje!

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    oww ja de creche...ik probeer er nog even niet aan te denken.
    lijkt me vreselijk om de zorg van Denise uit handen te moeten geven aan nu nog vreemden voor ons!
    maar goed het zal wel moeten, en waarschijnlijk vind ik het erger dan dat zij het vind.

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    zucht hij is niet te geniet vandaag :evil: arme papa wordt helemaal gek van hem door zijn oorontsteking...

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    gipsafdruk: Ik heb het anders opgelost. Ik heb bij de speelgoedwinkel een pak DAS klei gekocht. Kost 2 euro (je kan kiezen tussen wit en terracotta, ik heb wit gekozen). daar een stuk afgesneden. Dat warm en soepel gekneed en terwijl ze bij papa op de arm lag haar voetje er ingedrukt en goed tegendruk gegeven met mijn hand. Dat voor het andere voetje nog een keer gedaan. Ik heb nu 2 mooi afdrukjes, zonder geklieder en nog lekker goedkoop ook :D Bij ikea een diep fotolijstje gekocht. (zo een waar er tussen het glas en de achterkant een hoop ruimte zit), daar doe ik ze dan in. Heb ik morgen een leuk kado voor mijn moeders verjaardag :D

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Dat had ik mezelf vannacht liggen bedenken :)

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    als je nog twijfelde of het werkt. Het werkt! :) Voordeel van klei: je kan het gewoon net zo vaak over doen tot je tevreden bent... :D

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wat een idee tip!
    ik was al met een duur gipsding bezig geweest, en die is mislukt :(

Deel Deze Pagina