November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ja, daarom dacht ik ook: ik zet het hier neer. Zonde van je geld die dure gipsdingen die mislukken :(

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik ga slapen. Tot morgen

3. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Hey, lekt ze niet door dan met maat 1? Thijmen lekte iedere keer door, heb nu van 4-9 kilo daar gaat het wel goed mee, de maat 3-6 kilo was ook een ramp hiero...

4. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Haha, super idee, kan dat ook met handjes? Had daar nooit aan gedacht :D

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik wil met handje en voetje :) leuk leuk
    ga het zeker proberen

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik zal eens even lekker warm douchen..

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

@Tipp, Slaap lekker en ik denk dat ook ik tot dat moment wacht dat hij kan zitten.. zelfs je hand mag niet zichtbaar zijn op de foto, ze mogen niet lachen, rechtzitten blabla.. HALLO het is een BABY! haha

@Pampers, hier al maat 3 :confused:

Goed idee trouwens met die klei :D

8. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Hier zijn ook al de pampers maatje drie in gebruik :D

9. LovelyDK

Onze kleine dikbilletjes ;) hihi

Trouwens, meiden met een ks.. hoe groot is jullie snee?

10. 078mama

078mama Niet meer actief

hier ook maat 3!

Mijn snee is denk ik 15 cm... wil hem wel meten als je het precies wilt weten maar dat doe ik dan morgen aangezin ik nu een jurkje aanheb hihi

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    denk dat "mijn snee" ook zo'n 10 tot 15 cm is. Zal morgen eens een meetband zoeken.

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Domino Hoe had je me dan voorgesteld? (hyves)

13. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    @Ienie: Wat een mooie foto's! En wat heerlijk dat jullie vrienden een zwembad hebben. Oh, ben jaloers! Vooral op de temperaturen!

@Noatje: Officieel moet je de sprongen-weken uitrekenen vanuit je uitgerekende datum. Als je overtijd liep, zit hij dus al in de 8 weken. Daarnaast kan Tygo ook een week eerder of later zijn sprong krijgen. 8 Weken betekend eigenlijk 7-9 weken.

Walter heeft viezigheid onder zijn nageltjes. Hoe maken jullie dit schoon? Snap trouwens niet hoe daar nu viezigheid komt. Hij heeft mij nog niet geholpen in de tuin en papa nog niet geholpen in de schuur. Ach ja, het is wel een vroege harde werker... hihi... :)

Morgen naar mijn school. Ik ga mijn 2 klassen (groep 2 en groep 3/4) in. Ben erg benieuwd hoe mijn kinderen op Walter reageren. Ook leuk om weer een keertje naar school te gaan. De hele school heeft een verbouwing gehad, dus ben daar ook erg benieuwd naar.
    Dus morgen ben ik er eerst even niet. Later op de middag wel weer.
    Allemaal een fijne avond, een goede nacht en tot morgen!

14. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wat ik me afvraag, hoe maken jullie de neusjes van jullie kindjes schoon?

Laura heeft eigenlijk altijd wel een snotje in haar neus, ik haalde het eerst weg met het puntje van een zakdoekje, maar blijf dan aan het vissen. Doe het nu met een wattenstaafje maar vind dat best eng (bang dat ze me aanstoot en ik doorschiet in haar neus)

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ik heb een neusjes-reiniger gekregen van een vriendin. Je kan ze kopen bij de drogist (liggen bij de babyspullen zoals spenen enzo). Hier kan je ook 'snot' mee uit het neusje zuigen als die vol zit. Kost niet zo heel veel, is wel makkelijk in gebruik, maar baby's houden er niet zo van. Ik haal er ook 'porretjes' mee uit.

16. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    die ken ik, heb ik ook gekocht (zo'n vacuüm ding bedoel je toch?)
    Ik vind het een eng ding en Laura schreeuwt ook moord en brand als ik het gebruik.

17. Joveli

Joveli Niet meer actief

Hier ook maat 3 van luiers hoor, maat 2 is écht te klein. :eek:

Enne Janny: Iedere dag vraag ik me weer af hoe die kleine man in hemelsnaam aan die zwarte randjes onder zn nagels komt. :rolleyes:
    Nja, waarschijnlijk van het krabben aan zichzelf denk ik.. (Zal hij dan toch wat vaker in bad moeten? :) :) )

En L zijn neusje zit ook vol met snot hoor, helemaal nu hij net zo verkouden is geweest. Ik ben echt zo'n pietje peuter maar ik durf echt niet met iets in zijn neusje ofzo.. Probeer het nu soms een beetje met het puntje van een hydrofiele luier maar dit werkt ook niet echt.. :oops:

Trouwens: Wat leuk om iedereen zo op hyves te zien zeg! :D

18. LovelyDK

@Janny, hier ook soms wat viezigheid onder de nageltjes (god knows how it got there!) lees even mee voor tips hihi en zo ook met de neusjes.. ik haal er vaak met mn nagel wel een snotje uit (klinkt echt smerig als ik het zo typ trouwens hihi) durf ook niet met wattenstaafjes aan de gang... Trouwens nog zoiets, scherpe nagels! Ik krijg die kleintjes niet gevijld hoor :( hoe doen jullie dat?
    @Janny nogmaals hihi die ''snotzuiger'' heb ik dus ook, maar werkt niet :( misschien toch een andere halen dan? Heb jij er goede ervaringen mee?
    @Pampers, hier lekt maat 2 ook absoluut door.. lang leve maat 3 :D
    @Litteken.. zie je.. ik dacht al dat de mijne best groot was, zo'n 30cm denk ik!

19. LovelyDK

En lang leve hyves... het valt me écht op dat serieus alle november kindjes mooie beebs zijn :D

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Dat vijlen van de nageltjes vind ik ook een drama, probeer het nu maar steeds als ze slaapt. Ook "scheur" ik ze nog steeds wel, dit was ook het advies van de kraamhulp voor de eerste weken.

Deel Deze Pagina