November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joveli

Joveli Niet meer actief

Jep ik scheur ze ook als hij slaapt. (Klinkt wel heel gruwelijk als ik het zo typ, maar het gaat heel liefdevol en zachtjes hoor..)
    Af en toe een beetje bij bijten en kort zijn de nageltjes weer! :)

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    hhahaha we zijn zulke vreselijke slechte moeders allemaal :D

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

erg zijn wij :p

bijten is hier geen optie, aangezien ik mijn tanden niet zo dicht op elkaar krijg (nee heb niet extreem scheve tanden ;))

meiden slaap lekker xx

4. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    In ieder geval blond :D Niet dat je dom bent ofzo hoor :oops: Maar kweenie, dacht dat je blond haar zou hebben en een hele lange meid maar volgens mij is dat ook nie zo :p

Maar bij schildje had ik ook een hele andere voorstelling...

Grappig is dat eigenlijk dat je je al een beeld gaat vormen bij mensen dan :confused:

5. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Oh spannend om je kleine op school voor te stellen, heel veel plezier morgen :D

En thijmen heeft elke keer stof ofsow tussen zijn vingers (en tenen, maar dat kan ik me nog voorstellen met sokken aan) snap ook nie hoe hij hier aan komt... misschien helpt goed weken tijdens het badderen ofsow? Anders zou ik et nie weten

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ bea

Jeetje zeg bea ... wat moet het dadelijk ... moeilijk je eigen kindje achterlaten ...
    Ik ga morgen maar es een afspraak gaan maken om te gaan wennen :( zie er ook wel tegenop maar heb het al 2 weken uitgesteld dus nu zal ik toch echt eens moeten ...

Ik zal ook eens mijn ks opmeten :)

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Nageltjes, ik haal de rouwrandjes weg met zo'n ding van de nagelknipper. Een weghaalding zeg maar. Moet haast elke dag. Waar komen die vieze nagels vandaan?

@Janny, heb ff je foto's bekeken op hyves. Wat heb jij een cool huis! En een mooie keuken zeg!

@Luiers, ik ben overgestapt op Pampers Baby Dry maat 3. Er staat op elke luier een ander plaatje hihi.

8. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ahum, Toen de kleine verkouden was deed ik het met mijn vingers :oops:

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @hyves

Nou ik wil ook meer vriendjes op hyves ... :) :p :p
    Ik heb wendy ;) en bea al van de november mama's

10. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ paspoort

Jayden heeft ook al zijn eigen paspoort van toen hij nog geen 3 weken was :)
    Maar was wel effe rampenplan bij de fotograaf maar met een beetje geduld is het goed gelukt !
    Daar wij veel de grens over gaan moesten we gewoon een paspoort aanvragen ...

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha ik lach me rot met hyves. Dn zie ik jullie foto's zo allemaal bij elkaar en dan denk ik fuck wie is wie :) hahaha.....Ik ken natuurlijk jullie naam van het forum.

Meiden ik ga slapen tot morgen! xxx

12. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Trusten Wendy, ik ga ook maar eens slapen, althans een poging doen tot :D

13. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Volgens mij heb je nu een uitnodiging van mij, anders heb ik een flinke flater geslaan bij een ander :)

14. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hier zitten we ook aan Pampers maat 3, hebben toch 7-8 weken met maat 2 gedaan :D

En kleertjes is nu echt 62/68, dus bij het shoppen vandaag heb ik alleen maar 68 gekocht, op een ruimvallende broek na.

Vinden jullie trouwens ook dat al die kleertjes zo verschillend vallen? Ik heb een shirtje maat 74 gekocht die hij al aan kan, een vest maat 68 waar hij in verzuipt, een broek maat 62 die precies goed is, terwijl hij van een ander merk al maat 68 nodig heeft.
    Echt geen peil op te trekken!

Snotjes haal ik ook met zo´n vacuumding weg, maar ´t werkt niet zo goed dus meestal peuter ik met m´n nagel in z´n neus. Echt schoon krijg ik z´n neus niet :(

15. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    En ik zit te speuren op hun vriendenlijst en kom er echt niet achter wie jij dan bent :)
    (met Cluedo verlies ik ook altijd)

16. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Mijne is trouwens gussenhoven.hyves.nl

17. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Hier ook mijn hyves www.emhdb.hyves.nl

Ik wordt de afgelopen paar dagen een beetje gek van Bart zijn slaap ritme! :( Gisteren kwam hij weer een uur eerder. Nou heb het 40 min. kunnen rekken, fles er in en hij lag om 12 uur in bed. Hij had niet geboert ondanks alles wat ik geprobeerd heb.
    Wordt hij alweer om 3:30 wakker. Ik wordt hier een beetje gek van! :(
    Zou dit te maken kunnen hebben met zijn 12 weken sprong?
    Hebben meer van jullie dit gehad? Ik kan zeker niet wachten tot hij eindelijk eens een keer doorslaapt 's nachts van voeding tot voeding! :)

Mijn man is sinds deze week overspannen thuis en hij kan dit natuurlijk niet echt gebruiken om te kunnen rusten! Want hij is al een slechte slaper! :(
    Maar goed ik hoop dat dit maar tijdelijk is. Van bart zijn slapen dan en uiteraard ook van mijn man.

18. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ahhh dat verklaard een hoop! Tygo was 2 dagen overtijd dus was gister 7,5 weken. ;)

@ Snot we gebruiken nu vacuumpompje dat is altijd piepen maar dat vinden baby's nooit leuk... ook zijn neusdruppels zijn een drama... maar 't is uiteindelijk om hem te helpen ;)

@hyves: hier is de lijst opeens gegroeid met mama's ;) :)

@nageltjes; ik heb er niks aan durven doen; en nu regelmatig krassen op mijn borst

@Joveli: L. vaker in bad doen kan zijn huidje uitdrogen hé ;)

@janny veel plezier vandaag!

@schildje: ahh sterkte voor jullie!

@all: Hier een hele goede nacht gehad, hij heeft gister zo gehuild dat ik hem weer 80CC Nutrilon heb gegeven... hij smult daar net zo van als BV en heeft met borst als toetjes weer heel de nacht doorgeslapen... vandaag moeten we zijn prikjes gaan halen.... :( ;)

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    nou meiden hier een goede nacht maar nu weer een huilende Jesse die niet stil te krijgen is. Dat is al de 3e dag op rij. Ik denk dat hij zin ontlasting niet kwijt kan. Iemand tips?

Of hij heeft een sprongetje :(......

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    1 x per dag 1 theelepel zonnebloemolie of olijfolie door de fles ;)

Deel Deze Pagina