November 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Mvj, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heerlijk sybje dat je de oude Jelmer weer terug hebt. Ben zo blij dat hij geen pijn meer heeft.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Tipp, gefeliciflapstaart met mama

@Sybje, fijn zeg! Was vast even moeilijk, een operatie, maar zo te horen heeft ie het allemaal kranig doorstaan.

4. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Sybje: fijn dat jullie weer thuis zijn!

Laura heeft het naar haar zin gehad op het kdv. In het logboekje hebben ze geschreven.
    "Laura is erg makkelijk, we hebben haar overal even laten kijken en ze vond alles leuk. Heeft ook een half uurtje in een bedje geslapen en dronk haar flesje helemaal leeg."

Nou super toch! :D

5. Joveli

Joveli Niet meer actief

6. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Wat een goede berichten allemaal!

Fijn Corien, dat ze het naar d'r zin heeft gehad op het KDV. Ediah gaat vrijdag haar eerste ochtendje wennen, ben benieuwd!

Chebu: vond ook die prikken wel meevallen (helpt misschien dat ikzelf als ik werk de halve dag injecties sta te geven!). Ediah huilde ook even heel kort heel hard, maar toen kreeg ik alweer een brede glimlach!

Spotlight: als ze nog heel klein zijn is de richtlijn 150 gram groeien per week. Nu is het bij die van jou natuurlijk alweer een beetje anders, bovendien is het helemaal niet erg als het even een weekje iets minder hard is gegaan. Ediah groeit ook niet heel hard, maar is kerngezond!

Lovely: lekker zo'n nacht he? Hier hebben we vannacht ook weer een record gebroken: na haar laatste voeding protesteerde madam gisteravond nog een poosje, maar om een uur of 23.00 viel ze in slaap... en maakte me vanmorgen om 6.00 pas weer wakker en daarna om 9.00! Heb het idee dat ik zelf een ENORM lange nacht heb gemaakt!

Sybje: wat heerlijk dat alles goed is gegaan en dat Jelmer zich weer lekker voelt! Ik vind dat jij en Jelmer nu wel voor de komende 5 jaar jullie portie hebben gehad hoor!

Ben nu de kleine even aan het voeden en ga haar dan weer proberen op bed te leggen voor een dutje. Dat overdag slapen heeft ze nog niet zo heel goed onder de knie! (terwijl ze in het begin overdag nauwelijks wakker was...)

7. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Lovely. whahahahaha

@whabbit, inderdaad, het huilen was hier ook kort en krachtig en toen was het alweer lachen.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @whabbit : dat vinden wij ook !

dankje wel meiden !

9. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ dominoo
    klopt hoor van hyves ;)

@hyves
    ik vind het best grappig om te zien hoe iedereen eruit ziet ! soms stel je je heel wat anders voor :)

10. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    he meiden wanneer komt onze meeting eens ?
    Jayden (en ik :) ) willen wel es al die november beebs zien :D

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

@ sybje, wat goed dat ie weer thuis is en zich weer een beetje de oude voelt!

@ hyves, mijn hyves is: marleyluna.hyves.nl, sta ook tussen de november mama's.

Wij zijn vandaag met Megan naar de osteopaat geweest voor haar nekje, zat aan de linkerkant wat vast, het naar rechts kijken zeg ma. Vandaar de lichte voorkeurshouding. We moeten nog wel een aantal keren daar heen maar de behandelaar is positief!
    Hij heeft het verder niet over het Kiss syndroom gehad, dus dat valt gelukkig mee.

@ janny, eerder had je een berichtje geplaatst over de symptomen van Kiss. Heb geen idee in hoeverre ze over Kiss spreken als je bepaalde symptomen niet hebt.

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Domino: Blond en lang..hihi Dan zit je er inderdaad behoorlijk naast. Ik ben een spaanse van 1.60 cm lang. Maar ik ken het hoor, ik heb ook vaak een beeld van iemand die dan helemaal niet klopt.

Een snee van je kz van 30 cm? Zo breed is het daar toch niet?

Voor de rest weinig bijzonders hier. Ik ga zo maar eens boodschappen doen. Zin in ook...

13. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Hihihi... zie het nu pas!

Lovely-Jovely..... Tsja, zit dicht bij mekaar op het toetsen bord en in mijn hoofd! :)

14. Joveli

Joveli Niet meer actief

Hihi, wat een gezelligheid op hyves haha! :D

Ik heb net een pakketje ontvangen, helemaal blij: wat zou erin zitten!?

....... Studieboeken .......
    Weg blijheid..

Bah! Bah! Bah! Helemaal geen zin in!

Spotlight: Volgens mij maakt het zoals Whabbit ook al zegt niet zoveel uit als ze eventjes iets minder groeien hoor. Volgens mij mag 100 nog wel hoor per week. Anders bel je gewoon even voor de zekerheid?

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Het cb vond 100 hier prima! lotte gaat ook echt niet sneller dan dat.

16. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Hier net terug van de prikjes... ook ik vond ze meevallen... heel hard huilen even, toen troostborst en tijdens het aankleden kreeg mama een lach...

Helaas blijkt Tygo spruw luieruitslag te hebben; dus spruw mama's let op want Tygo is in zijn mond er van af... zit heel goed verstopt in zijn bilplooi!

@tipp: moeten we pben voor de lijst of is in een berichtje ook goed? Tygo is nu 61 cm en 5575 gram en past alleen 62 nog maar ;)

17. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @wendy wat lief met die speenknuffel... mischien iets voor tygo die trekt zijn speen weer uit zijn mond :)

18. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

@Schildje, heb je toegevoegd op hyves.. wat een GE-WEL-DIGE foto op de achtergrond! Heerlijk!
    @Hyves, ik weet ook niet zo goed wie wie is :oops:
    @Noatje, succes met de prikjes :( en K. blijft ook in huis bij zijn oma, moet morgen beginnen :( maar vind het onwijs moeilijk :(
    @Wendy, ik hoorde ongezouten roomboter een mespuntje in zijn fles..
    @Joveli, heerlijk zo;n nacht voor jullie een keer :D hopen dat die t volhoudt
    @Marielle, ook heel veel succes bij de prikjes!
    @Tipp, hihi ja hij zat bij mij ook mooi verstopt in een plooi, maar ben weer wat kilootjes kwijt (wooehoee) dus nu zie ik m :( (dat is dan weer jammer ;))
    En veel pleizer op feest :D
    @Sybje, welkom thuis! Wat heerlijk dat die alweer opgeknapt is!
    @wendy wat een lieve foto! :D is die knuffel-tut makkelijk? Zag m laatst ook ergens...
    @Corien wat heerlijk dat laura het zo goed gedaan heeft :D
    @Beatrice, bij mij is het wel zo breed? bijna heel mn onderbuik is bedekt met een snee

19. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @sybje
    OOhh fijn dat Jelmer weer thuis is ! Is het allemaal goed verlopen ?
    Lag hij hier in Dordt in het zh ?

@ Bea
    Ben jij nou echt Spaans of hoe zat dat nou ook alweer :)
    Haha ik ben 1/4 spaans mijn oma is een Spaanse :D

@ Luiers
    Hier nog steeds maatje 2 maar 3 past ook hoor maar ik maak eerst al me maatje 2 op maar dat kan nog even duren :oops:
    Ach maat 2 is tot 6 kg dus nog precies 1kg te gaan ...

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    @ keizersnede
    Euhh een keizersnede van 30 cm jemig zeg
    Volgens mij hadden ze er dan wel erg veel zin in om te snijden :)
    Ik ga zo effe mijn lintmeter es effe opzoeken want ben nou toch wel heel erg benieuwd hoeveel die van mij is ...
    Maar eerst effe wat eten ...

Deel Deze Pagina